RFSU:n market raskaustesti??
Onko kenelläkään kokemusta RFSU:n " uusista" marketteihin tulleista testeistä? Tänään sellaisella testasin ja kontrolliviivan viereen piirtyi selvä viiva, tosin about puolet haaleampi kuin se kontrolliviiva.
Testi oli valkoisessa paketissa, jossa punaista mukana sekä kannessa kukka ja mehiläinen. Paketissa oli kaksi testiä.
Ohjeessa lukee että jos viiva piirtyy niin olet raskaana mutta en tahdo oikein uskoa todeksi. Kiertopäivä tosin vasta 27/26 joten ei kai tässä vaiheessa se viiva niin hirmuisen vahva voi ollakkaan.
Viikonloppuna pitää tehdä se toinenkin testi jos nyt näyttää siltä että täti punainen pysyy loitolla edelleen.
t:typykka
Kommentit (6)
Mä testasin tossa uutena vuotena samaisella RFSU:n testillä. Selkeä plussa tuli, vahvempi kuin kontrolliviiva, tosin kp:tkin oli jo paljon isommat siinä vaiheessa. Edellisessä kierrossa testasin noilla pari negaa, ekaa tikkua tuijottaessani ihmettelin kanssa hailakkaa viivaa, mut tarkemmin tutkittuani huomasin et oli ihan väärässä kohtaa. Eli siis siinä mihin se tarra/muovi loppuu näkyy hailakkana " viivana" se sauman kohta. Plussaviiva tulee sit siihen ylemmäs, samalle alueelle/pohjalle sen kontrolliviivan kanssa.
auttoikohan tämä yhtään? oottelehan muutama päivä ja testaa uudelleen, ellei tätiä näy ennen sitä. bdbdbdbdbdbdbd!!!
hannnah
Kiitokset vastauksesta. Huomasin myös testissä sen " toisen" viivan, mutta tuo minun onnkeksi oli paljon sen yläpuolella ja ihan selvästi oli samaa sävyä kuin se kontrolli. Ja tosiaan päivät oli vasta 27/26 ja olin kaiken lisäksi käynyt yöllä puoli kahden maissa vessassa joten ei ollut kovin tuhtia tavaraa sitten aamukuudelta :)
Mutta tätiä ei näy ja kuulu ja kuvottava olo vaan jatkuu joten uskottava se vaan on. Ajattelin tempaista sen toisen testin tuossa viikonloppuna, jos joskus vaikka olisi sellainen yö ettei tarvis käydä vessassa. Saisi sitten muistojen koppaan paremman ja selkeämmän viivan. Esikoisesta on testi myös tallella päivämäärineen.
Typykkä ja huikeat päivät 4+2 :)
oon testaillu useemman kerran noilla rfsun marketti testeillä ja nyt oon jo kokonaan haistattanu pitkän niille kun ei niistä saa selvää. sen " sauma" viivan lisäks joka kerta tullu haalee viivan paikka samaa sävyä kuin kontrolliviiva mutta joka kerta myös menkat alkanu eli kunhan kiusas viivalla koko p***a testi... mutta todella toivotaan ettei tikku kiusaa sua vaan oot ihan oikeesti raskaana :) eikös vain?
ja totesin ihan sudeksi. Ihan outo enkä kyllä toiste osta.
hailakka plussa mutta hetken päästä se katosi. Pitäis kai hakea apteekista " kunnon" testi tai viedä kusinäyte maanantaina labraan. tai sit taas vain kyse kemiallisesta raskaudesta.
http://www.rfsu.com/ht/page.asp?id=2791
Josko saisit vastauksen :o)
itsellä ei kokemusta kyseisestä testistä.
Niiloakseli