Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~+~+~ENSIKOIDEN loppiaisaatto~+~+~

05.01.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Tässäpä tämä pätkäviikko vierähtikin: nyt sitten taas kolme päivää vapaata - loistavaa! =)

Ja täällä, tai siis oikeastaan siellä, missä te olettekaan, tapahtuu koko ajan kauheasti kaikkea.

Sippuliini ja Fiorella ja Naksu, edelleen ihan järjettömän jännittävää teillä. Odottelen innolla uutisia, kuinka käy, onko tätsä ajanut metsään... ;o)

Voi Pepsis kun kuullosti ihanalta tuo sun plussaus. Kyllä elämä heittelee taas laidasta laitaan... Onnea ja extraliimaa tarrasukkiin!

Masu, voimia sulle! *halaus* Ajetaan yhteisvoimin se sun täti mäjelle!

Diotima: en mä silleen aikuistenoikeesti (kauhee sanonta!) usko noihin ennustuksiin, mutta pistäähän tuollainen miettimään, että niinkin voi käydä.

Sen verran vielä omaa napaa, et eilen olin jo heittämässä pyyhettä kehään, et ovista ei tuu tän kierron aikana. MUTTA tänään on mieli paljon parempi: aamulla lämmöt 35,9, mitä en kyl uskonut joten mittasin heti perään uudelleen, jolloin sain 36,1 (edellisinä aamuina 36,3) ja nyt iltapäivällä ovistestiin melkein yhtä vahvat viivat. Eli toivoa on!!! =) Ja pupuilut jatkuneet oikein tiiviisti. Hyvällä mielellä siis täällä,

Amy

Vierailija
22/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei masu,mäkun niin toivoin ja aattelin että sieltä sulle plussa tulee!*halaa*

Ei oikein osaa otta onnitteluja vastaan eikä oo yhtää samanlaine fiilis ku plussas ekan kerran.Taitaa se pelkopeikko vaania taustalla kokoajan että menkat sieltä kuiteki tulee.No joka tapaukses,jotain siellä o ainaki tapahtunu.Ei ihme ku o tissit ollu puoltoista viikkoo niin helkkarin kipeet!

Äske käytii Citymarketissa ja mies sano siellä että ei sun tartte niitä testejä ostaa,monta kertaa sun pitää testata enne ku uskot?Selitin sit siinä että haluun vähä vahvemmallaki sen plussan.Ja sit vaa tipautin testit koriin,hihi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu: Pahoittelut sullekin *hali*, sama tilanne täällä. Tätsä bongattu puol tuntia sitten vessassa käydessä...

Pepsis: Oikein paljon onnea!! Nyt tarrasukkia ja superliimaa mukaan, voi hitsi... onnea vielä kerran:))

Ei mulla ihmeempiä ollut, ajattelin vain infota että taas ollaan alkutaipaleella. Olin kyllä jo varautunut masukipujen perusteella tähän, mut silti vaan harmittaa.. Kolmas kiekka lähtee menemään ja jos vanhaan sanontaan on uskomista niin kolmas kerta toden sanoo!!

Mutta mukavaa loppiasisen odotusta kaikille, kai tässä on vielä töitä jatkettava * harmittaa*

Vierailija
24/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän et oon höpö,mut olin 2 tuntii pissimättä ja tein yhen pregent stick testin....kyllä siihen hailee plussa tuli,mut tää oli jopa vahvempi ku mitä sain edelliskierros kp28.Sillo piti oikee tietys valokulmastaki kattoo siitä.Tän päiväne näkyy ilman tirkistelyjä.Kai se o vaa uskottava että raskaana taas ollaa.Toivottavasti tää tajuu pysyä kyyissä!

Vierailija
25/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut tädistä,voi hitto ku se osaa aina pilata kaikki!*halaaa*

Vierailija
26/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tosi iso onnittelurutistus Sinulle Pepsis!!!! :) Todella ihana uutinen! Nyt hirrrmuisesti tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkiriikkiselle!

Pahoitteluja tädistä Auroralle ja Masulle!!! :(

Omaa napaa ihan pikkaisen, kp:t nyt 15/27 ja ovisplussat sain eilen. Täsmällisesti kuin kello. Ekaa kiertoa ovista tikuttelin ja se vahvisti tuntemukset oikeiksi. Tää kierto menee varmaan noin muuten harakoille kun viimeksi simpat kyytiin su, kun mies kävi tänään simppatestissä ja sen piti pihtailla ne vähintään 3 päivää. Osui harmillisesti näin. Mun ihana reipas mieheni oli suoriutunut tosi ripeästi näytteenantamisesta :) Oli kuulemma ollut ikävähkö pieni koppi, jonne kuului käytävältä ääniä. Ei ollut sit ilmeisesti kauheesti haitannu kuitenkaan. Nyt piinailen sitten niitä tuloksia ja oon 99% varma, että ei siittiön siittiötä löydy. (pessimisti kun oon. ei voi ainakaan kauheesti pettyä)

+++++-tuulia piinaileville ja mukavaa torstai-iltaa enska-kamut!

Vierailija
27/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että tärppäs sit heti seuraavasta! Onnea ja paljon tarrasukkia mukaan!

Keinuhepo: Eihän se oo välttämättä vielä myöhäistä, ovishan voi olla vaikka vasta huomenna tai myöhemminkin, yrittämään vaan! Pidän peukkuja teille!

Pahoittelut Auroralle ja Masulle (oliko muita tädin löytämiä?)!!! Niin ärsyttävä akka ku ei tajuu pysyy poissa!! No, uutta yritystä kohti sitten vaan!

Vierailija
28/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta huomasin miten sulle oli käyny kun en oo jaksanu netissä pörrätä:( Tuntuu tosi pahalta sun puolesta kun itekki tässä pelkää kaikenlaista:( *HALI*

Onnittelut Pepsille plussasta:)

Oma napa: kävin tänää ekaa kertaa neuvolassa, " neuvolantäti" oli aivan ihana, ei ees mikään täti vaan aika nuori ihminen..mä siellä istuin melkein tippa linssissä kun se oli niin herttanen:)

Kuulosteli jo sydänääniä vaikka varotteli moneen kertaan ettei niitä näillä viikoilla yleensä kuulu, eihän niitä kuulunutkaan, kohtu kuitenkin oli tunnusteltavissa mikä on kuulemma hyvä merkki..tiistaina on eka ultra ja sitä ootan ihan malttamattomana kun tahon nähä että siellä varmana joku on!:) Pahoinvointia on 24/7, yäk.

Plussapölyä kaikille tasapuolisesti++++++++++++++

Queen rv 8+4

Vierailija
29/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu ja Aurora, älkääkä lannistuko! Uuteen kiertoon vaan ja mennään me sitten helmijunaan!!! Joo, mulla kp23/26-29, eikä oireen oiretta - ei oo koskaan ollutkaan. Joten en ole toiveikas, vaikka yritystä tässä kierrossa on ollutkin. Enkä myöskään lannistunut - KOSKA USKON, ETTÄ MEILLE KAIKILLE TULEE OMA NYYTTI!!! anteeksi että huusin, mutta oli pakko:=)

haleja kaikille:=)

mooli