Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~+~+~ENSIKOIDEN loppiaisaatto~+~+~

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huomenta.

Laraleille valtava halaus ja pahoittelut! Toi on ihan kaameeta, että pitää ihmiselle noin käydä!

Vierailija
2/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen illalla huvikseni mittaillessa lämpöjä, niin tulos oli 36,36. Siinä sit itkeä tihrustin et voi, täti tulee. Mutta tänä aamuna sitten lämmöt olivatkin pompanneet takas ylös ja nyt oli jo huikeat 36,86. IKINÄ ei oo ollu noin korkealla :)

Eli mitäs tää nyt meinaa, unohanko koko iltamittauksen?

Niin juu tänä aamuna lankesin siihen acon10:iin..... :( En malttanu odottaa.. No negahan se oli, mut nyt vielä niin aikaiset kpt, että voihan se muuttua vielä monta kertaa :)

fio, kp19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fio:

Mie testasin Aconilla sillon kp 25/29(32) ja näytti EHKÄ minimaalista haamua, tai sitten viivanpaikkaa, eli älä hätäile alkuunkaan :)

Mulla kans noi lämmöt parhaimmillaan 37,4/37,6 :)

Vierailija
4/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin luin noista lämmöistä, että pitäisi mitata aamulla ja mielellään samaan aikaan. Aamun jälkeen päivän eri aktiviteetit vaikuttavat lämpöön nostavasti ja laskevasti. Lämmön vaihteluun voi aamullakin vaikuttaa onko nukkunut hyvin, nauttinut alkomahoolia ym.

Mulla on nyt kp20/28-38 ja olisin niin kovasti halunnut tänään testata. Sovittiin kuitenkin miehen kanssa, että testataan vasta myöhemmin yhdessä. Jännittää niin hirmusti. Eilen mulla tosiaan oli aika kovia alavatsakipuja ja oli muutaman tunnin vaikea nauraa ja kävellä, kun alavatsaan vihloi. Toisena oireena mulla on lisääntynyt liman eritys tai siis valkovuoto. Onko kenelläkään tietoa siitä, voisiko se olla merkki. Niin lämmöistä vielä, mulla ollut 36,9 oviksen jälkeen... Kun ne vaan pysyisi ylhäällä.

Piinaillaan yhdessä Dio ja taisi joku muukin olla aika samoilla päivillä. Milloin muuten testaat seuraavan kerran?

Sippu +++säteitä sinne suuntaan!

Vierailija
5/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi D ja F on vierekkäin tossa näppäimistöllä... Siis piinaillaan yhdessä FIO! Minä päivänä sulla oli ovis?

=) Sippu

Vierailija
6/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lämpöjuttu on kyllä melkosta arvailua, mutta kun mulla on normaalisti pyöriny n. 36,10 ja tuolloin myöhäksi menneellä mittauksella korkeintaan 36,40. Ja kun tänään oli ihan normaali aamuherätys ja yökin meni aivan normaalisti ilman holia ja unettomuutta... Niin tämä jotenki herätti hirmuista hilpeyttä kun lämmöt on oikeatsi eka kertaa minun lämpöjen mittailujen aikana näin korkealla :)

Muitaki oireita tietty on.. :) Mulla on kans ollu ihan megalimoja aika ajoin, eilenkin pyyhittäessä limaa valui sormille asti. Ja tiedän ettei ne ollu spermoja (vaikka aluksi niin epäilin) kun edellisestä pupuilu kerrasta oli muistaakseni 4 päivää.. Mullakin kiinnostais tietää limaexperteiltä, että onkos tämä oikea oire!!??

Eilen oli myös tosi kummia vihlisuja alamasussa. Luulin että tiesin jo että miltä vihlaisu mahassa tuntuu, mutta tämä oli taas aivan uusi kokemus :)

Ull-maj: niin eihän tässä mitään hoppua pitäis pitää, mut ku ovis oli n.kp9-10, niin siitä on jo yheksän-kymmenen päivää aikaa :) Ja kun sen aconin piti näyttää jopa 7-11 päivän päästä oviksesta, niin tietty mulla alkoi tänä aamuna poltella.

Seuraava testaus tapahtuu vasta tiistaina kun kpitä on jo 24. Silloin pitäis olla tädin aika, mut sitähän mie en tosiaan toivo ;)

Kylläpä meni taas omanapailuksi, mut mulla niin jo jännittää! *haluuvauvan*

fio, kp19

Vierailija
7/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lämmöt oli ennen ovista sellaista 36,3:a ja just ennen ovista 36,1. Sen jälkeen nousi 36,6 ja siitä koko ajan ylöspäin. Parina iltana mäkin olen lämpöä mitannut, kun olen saanut sellaisia vilunväristyksiä ja silloin ollut 37,1-37,3.

Jänskättää niin lujaa! Mulla kierto on yleensä ton 28pv, joten piinailen vielä ensi viikon. Miehen kanssa tosiaan eilen puhuttiin, että testataan vasta kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Katsotaan, miten käy. Äsken tuo soitti ja kysyi, olinko pystynyt olemaan testaamatta. Ei tuo varmaan olis siis suuttunutkaan, jos oisin yksin testaillut. Kyllä aamulla harmitti, kun olin pisulla ja laskin kaikki kiltisti pönttöön. Hyi mitä mä kirjoitan...

Vaikka se aconin 10 on herkkä testi (en muista testasitko sillä), niin noi hormonit on tosi yksilöllisiä kaikilla. Sen luin myös jostain, et kiinnittymisen jälkeen raskaushormonin määrä kaksinkertaistuu joka päivä rv:lle 18 asti. Joten muutaman päivän odotus ja uusi testaus vois olla ok.

Voisko joku jo plussannut kertoa noista limoista. Mulla on kokoajan tunne, et täti tulee ja pitää ravata veskissä.

Sippu

Vierailija
8/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihanasti 4 vapaapäivää! Tosi kiva pitkästä aikaa. Mutta nyt sitä miettii koko ajan tätä piinailua. Yritin tuossa aamulla lukea kirjaa, mutta ajatukset harhaili jatkuvasti. Kunhan tuo mies pääsee sängystä ylös niin pitäis lähtee vähän kaupoilla käymään. Ja siinä samassa on kyl pakko käydä apteekissa ostaa testi jos tätiä ei vieläkään ole näkynyt. En varmaan kovin kauaa pysty piinailee ilman testausta. Sitten vaan tiputaan ryminällä tuolta korkealta ja mies tulee siinä samassa. Se ei haluaisi että testaisin vielä. Sanoi että viikon päästä vasta.... Heh, en tiedä oliko samalla hiukan vitsi!! Mutta kun tiedän että mies pettyy myös tosi paljon jos näyttää negaa. Voi kun se näyttäisi sitä taivaallisen ihanaa kahta viivaa!!!! =) Olisin ikionnellinen =)

Kp 29/25-31

+++++

Vierailija
9/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaiset nuo teidän miehet! Oma on sellainen mörökölli ettei sitä saa puhumaan näistä tunneasioista :( Eilenkin illalla kun itkin niitä alhaisia lämpöjä, se meni niin vaikean oloiseksi, että jätin sen omiin oloihinsa. Mutta tunnen sen kumminki niin hyvin että tiedän senkin haluavan lasta :) Kerroinkin aikaisemmin siitä kun se meidän ystäväpariskunta ilmoitti odottavansa, niin mieski meni siitä jo ihan sekaisin :) Kyseli kaikkea raskaustesteistä ja muusta :) Sit se tyttö kun oli puhunu minun miehuksen kans, niin oli kysyny et koskas me aiotaan, niin mies oli sanonu et vaikka heti. Muttei silti oikeasti kertonu et yritettyhän tässä on jo puoltoista vuotta..

Mutta niin kyllä se haluaa!

Mitkä oli muuten sippu sinun kpt??

Testaa jo Masu!!!

fio, kp19

Vierailija
10/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne miehet on aina omanlaisia. Yllättävän positiivisesti meillä on suhtauduttu esim. tähän mun palstailuun. Saanpahan purettua pahimmat tuskani tänne. Kp:t on nyt 20/28.

Ull-Maj oliko sulla mitä oireita, ennen kuin teit testin? Niin ja onko nyt uusia oireita. Muistan, että puhuit siitä selän puutumisesta, mut oliko muuta?

Sippu

Vierailija
11/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoitti kyllä taas kultaisuutensa! Olin eilen suoraan sanottuna aivan paskana ja itkeä tihrustin koko päivän. Kun puhuin miehen kanssa puhelimessa ni se kysyi että haluisinko että hän pitää huomisen (tän päivän siis) vapaata. Teki hommat vauhdilla loppuun ja tuli kotiin! Nyt siis 4 pvän loma yhdessä!!!! On se kyllä ihana! Olo helpottui suunnattomasti heti ku se tuli kotiin, ei tarvii yksin murehtia!

Nii noista lämmöistä... Mun ei ainakaan parane niitä mittailla pitkin päivää, eilenkin heitteli 36.9-36.1 välillä ja tulin entistä hysteerisemmäks! Illalla oli 36.36 (olikos se Fio jolla samat lukemat?=D) ja nyt aamulla 36.6. Ennen ovista oli jotain 35.8 (?). Eli siis voin kai luottaa ettei menkat ala tän päivän aikana? Mies ehdotti kylpylään lähtöä ja ois kyllä ihanaa päästä vähän pulikoimaan... Noh, pitää kattoa!

Vierailija
12/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: ihana ukko sulla! Ja peukut on pystyssä, että lämmöt pysyy korkeella!

Ja muidenkin miehet! On ne kaks¿lahkeiset vaan jänniä pakkauksia... ;)

Fio: mä en kanssa itselläni luota noihin ilta-arvoihin, vaihtelee paljon. Aamulukematkin saattaa heitellä, mutta niissä on kuitenkin selvä ero ennen ja jälkeen oviksen.

Mites Pepsiksen lämmöt, koholla vielä?!

Amy: älähän ota liian vakavasti noita ennustuksia! Etköhän sä ehdi synnyttämään ennen tuota vuotta ¿09! Mäkin kerran kirjoittelin Ennustaja-Ellille, mutta ei koskaan vastannut. Mitähän se tarkoittaa, liian kaameita uutisia...?! ;)

Viipero kyselit eilen lämmöistä: mä mittaan aamuisin heti herättyä suusta lämmön. Arkisin, jos olen hyvin nukkunut saan mielestäni " oikean" tuloksen. Viikonloppuisin, kun nukun pitempään tai jos oon nukkunut erityisen huonosti, saan yleensä korkeat lukemat läpi kierron. Joskus huvikseni olen mittaillut lämpöjä pitkin päivää, mutta ne arvot heittelee ihan miten sattuu.

[color=violet]Sitten kysymys: Olikos se muuten niin, että raskaushormonia alkaa erittyä vasta, kun alkio on kiinnittynyt? Eli periaatteessa sit vasta voisi oireita kyttäillä. Tänään nimittäin yllättäen tissit (tai nännit oikeemmin) oli tosi kipeet, vahingossa kun hipasi, niin ihan kunnon kipu. Aiemminkin mulla on rinnat kiepytyneet just tosta nännien alta, mutta on tuntunut vain, kun on oikein painanut siitä. No tuksin toi mitään merkkaa, kun kiinnittymistä ei vielä oo voinu tapahtua (ovistestiplussasta 4 päivää vasta).

Vierailija
13/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehä anna mulle satikutia,mut mää testasin aamulla jo sillä acon10 pipettimallisella testillä.No odotin negaa tietysti,sehän on selvä,mutta kun minuutti oli menny testin kastumisesta niin ihka oikee värillä höystetty plussahan siihen alkoi piirtymään!Vielä en osaa iloita,enkä siirry täältä mihkää.Nyt vasta kp24/24-27.Onkohan mulla ollu ovis jo aikasemmi ku luulin ku se plussa ilmesty melkee heti siihen?Ken tietäää.......Vielä voi kuiteki menkat alkaa.Pitäkää peukkuja!

Plussaonnee kaikille!

Käyn tänää ostaa viel pregent stickejä.En kyllä tyydy enkä usko tohon yhteen plussaan!

Vierailija
14/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: Ihana se sinun mies!! Meillä tosiaan oli samat lukemat mittarissa! Hauska sattuma :)

Mutta kyllä on niin tulkinnanvaraisia nuo mittailut. Tosin pitkällä aikavälillä siitä oppii tuntemaan itsensä..

Dio: kyllä se minustaki niin menee et sitä hormoonia alkaa tulee vasta sitte siinä kiinnittymisvaiheessa. Mut eipä kyllä ole tarkempaa tietoa.. Oireitahan kyllä voi muuten olla vaikka kuinka paljon, vaikkei oviksesta oliskaan paljon aikaa ;)

fio, kp19

Vierailija
15/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmuisesti jo toisesta plussasta!

Tälle toivon nyt paljon enemmän tarrasukkia ja vauvaliimaa, että pysyy matkassa!!!

Tästä kaikille rohkaisua sitten plussajahtiin!!

Vierailija
16/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sippuliini:

No oli itkuinen ja väsynyt. Siitä oikeastaan aloin raskautta epäillä, kun söin yöllä konvehtirasian kokonaan (siis sisällön) enkä edes pidä suklaasta.

Masu kramppas kp28/29(32) kerran tosi kipeesti. Selkää polttelee ja vihloo.. ei kait niitä kummempia edes ollut :).. paitsi lämmöt kokoajan päälle 37, mutta saattaa käväistä alempana, nousee heti takas ylös kummiski.

Neuvolaan mennään 19.01, mikäli asukki pysyy kyytissä :)

Pepsis: Soitin neuvolan tätille äsken ja se sano notta jos nykytesteihin jotain tulee, niin plussa se on!!! (siis väriä, ei pelkkä viivan paikka)

Joten suvaitsetko, jos varovasti onnittelen sinua?

Naksu: ne lämmöt on hyvä juttu ;)

Vierailija
17/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta! Toivottavasti kyytiläinen pysyy mukana sen 9 kuukautta! Hienoa että tärppäsi heti uudestaan, kyllä se vaan oli tarkotettu että teille nyytti suodaan tänä vuonna :-) Ihanaa!!

Vierailija
18/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]ONNEA PEPSIS!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa nyt kiloittain matkaan! Nyt on peukkujen lisäksi varpaatkin pystyssä!!! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

Vierailija
19/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istahdin pöntölle ja samalla tuli sellanen olo että kohta valuu. No niinhän siinä sitten kävi!! Nyt vituttaa ihan superisti!!! Ei ole ikinä aikaisemmin ärsyttänyt näin paljon kun täti tuli! Ei ole itku kaukana =( Tuntuu että seuraavaan piinailuun on ikuisuus aikaa ja kaikki tuntuu muutenkin ihan paskalta tällä hetkellä... Elämä on.....

No nyt on vissiin otettava neuvosta lääkärin ja alettava mittailee niitä lämpöjä!

Voi Pepsi kuinka ihanan kuuloista! Kyllä nyt olen tosi kateellinen sulle! Mutta liimoja ja tarroja paljon matkaan!!!! Sä olit enemmän ansainnut sen plussan kun minä!!! =)

+++++

Vierailija
20/29 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut! Kyllä se vaan aina niin koville ottaa. ((((lohtuhalaus))))