Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vaimostani mustasukkainen?

Vierailija
05.01.2006 |

Se vitut välittää missä kuljen ja kenen kanssa. Tahtois edes hiukan kiinnostusta muhu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaimosi luulee että sinä et enää välitä hänestä koska olet alkanut liikkumaan muiden kanssa tyylii säännöllisesti, ja näin tukahduttanut tunteitaan sinua kohtaan vältääkseen satuttamisen?

Vain yksi puoli myös..

Jos mustasukkaiseksi haluat tehdä, vastaile puhelimeen niin että menet toiseen huoneeseen aina puhumaan, vaikka kyseessä olisikin vain pomosi. Hyräile vaikeina kausinasi peilin edessä ja ehosta itseäsi, mutta älä tarjoidu naisellesi sen jälkeen, vaan lähde vaikka ulos käymään. Ole mietteliäs jne.

Mutta näitä en silti suosittelisi vaan ennemminkin vain suoranaista puhumista. Aikaisemmat satuttavat enemmän kuin uskotkaan, ja voi jättää somat arvet kumppaniisi niin ettei luota sinuun enää vaikka kyse olikin vain leikistä, voi myös heittäytyä vielä kylmemmäksi. En tiedä, en tunne.

Kysy, miksi hän käyttäytyy niin että sinulla on semmoinen olo, ettei hän välitä. Voisiko olla myös että hän luottaa sinuun niin kovasti ettei menosi hätkäytä häntä?? PUHU HYVÄ IHMINEN.

Vierailija
2/2 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsässä parisuhteessa ja vastuuntuntoisten aikuisten ollessa kyseessä molemmat voi elää omaa elämää rinnan toistensa kanssa ja soveltaa käytöksensä kunnioittamaan kumppaninsa toiveita.

Itse koen epätoivon tunnetta mieheni ryyppäämisestä joka jatkuu aina aamujunaan asti ja toistuu kuukauden välein, joskus jopa sekä la että su. Sitten mies on äärimmäisen mustis ja haluaa kuitata mun yhden laivareissun, kun olen tanssinut muiden miesten kanssa ja jutellut heille. Mies taasen on 8 vuoden yhdessäelomme aikana ainakin kerran yöpynyt joukkueensa kanssa naisvalmentajan asunnossa ja tanssinut muutaman kerran ulkona ollessaan muiden kanssa (ei sallisi sitä minulle ja tekee hyvin selkoa jos itse on niin tehnyt).

Nyt odottaa ihan selvästi multa samanlaista mielipuolista käytöstä kun oli laivalla. Olisin sen tehnyt jo jos olisin taipuvainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän