Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Los Angelesissa Yle Areenassa

Vierailija
30.03.2015 |

Yle areenassa nähtävissä koko kausi. Onko kukaan katsonut vielä? Itse katsoin neljä jaksoa ja voi luoja mitä touhua! :D etenkin se Janita vai mikä oli on aikamoinen...Mutta parasta tosi-tv:tä ikinä! 

Kommentit (589)

Vierailija
321/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janitan kynttilänsytyttämistouhu hautausmaalla näytti aika vaaralliselta. Odotin koko ajan että hiukset humpsahtaa sinne kynttilään.

Vierailija
322/589 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi Judith nyt niin ihana ole. Siinä yhdessä jaksossa kehoittaa Janitaa pitämään huolta itsestään yms. Janita on vielä nuori ja hölmö tyttö, joka menettänyt veljensä onnettomuudessa. Tietyllä tavalla tuo Janitan hällä väliä asenne juontaa juurensa juurikin pikkuveljen kuolemasta. Judith itse 25 vuotias eikä hänen oma käytöksensäkään nyt niin kypsää ole. Valittaa perheensä äidille kuinka Janita vaan juhlii mutta kyllä hän itsekin vetää kännit siellä Las Vegasissa ja viettää yön jonkun random miehen kanssa. Ja tosiaan Jutan tunnen parin vuoden takaa eikä tuo "elämä on laiffia" asenne ja iloisuus täysin aitoa ole. Selvästi pitää itseään muita parempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:47"]

Janitan kynttilänsytyttämistouhu hautausmaalla näytti aika vaaralliselta. Odotin koko ajan että hiukset humpsahtaa sinne kynttilään.

[/quote]

YOLO!

Vierailija
324/589 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennaa harmitti tossa, et sen lahjaa ei avattu, mut mun perheessä lahjoihin suhtauduttiin ehkä vielä vähän paremmin, kun näin sen perheen äidin antavan mun tuoman 300e Iittalan lasilinnun sen kaverille lahjaksi :DDD

Vierailija
325/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä myötähäpeän määrää.. Janita kokonaisuutena. Tytöllä on vielä pitkä matka aikuisuuteen.

Judithin tukka.. Tuli myös ensimmäisenä mieleen, että Tuksun tuleva manttelinperijä. Mutta, kyllä mun täytyy myöntää, ihana ja aurinkoinen ihminen. Ei sen laulantakaan ole niin kamalaa kun ekat kolme jaksoa pelkäsin.

Henna on uskomattoman herttainen :) Mira on kaunistunut kyllä, ja laihtunutkin? 

Vierailija
326/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösjaksossa punapään halaillessa kaveria lentokentällä, MITÄ KIELTÄ NOI PUHUU siis onko toi tota epäselvää yolosuomea vai japania?!:D kuuntelin kolme kertaa ja en tullut mihinkään tulokseen...

Vierailija
327/589 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että nää on ihan vaan turistiviisumilla laittomasti aupaireina. Jenkkeihinhän ei pääse laillisesti ku vähintään vuodeksi ja järjestön kautta. Tosi tarkat lait koskee sitten näitä au paireja. Max. 45h/vko, vähintään puoltoista päivää vapaata, vuoslomat, minimipalkka yms.

Mulla ainaki on just päinvastanen käsitys, että euroopassa nimenomaan raadetaan naurettavalla palkalla. Ja kun ei ole säädetty sitä mitä au pairille kuuluu nii sitte siinä on kodinhengetär ja nanny samassa paketissa. Kun se siivoushomma ei kuulu jenkki au paireille. Näin ainaki pari vuotta sitten.

Vierailija
328/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna on kyllä ihan kuin Hilla :D

Vierailija
329/589 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ilmeisesti turistina koska muutenhan Judith olisi voinut olla kauemmin kuin tuon 3kk!

Vierailija
330/589 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin suomalaisessa perheessä Saksassa ja siellä oli kaikin puolin kamalaa, vaikkakaan mua ei mitenkään fyysisesti satutettu. Itkin kaikki illat, mutta en halunnut kertoa siitä vanhemmilleni ja huolestuttaa, kun he olivat niin onnellisia mun puolesta. Lisäksi järjestelyt olivat maksaneet minulle 2000e, joka oli minulle iso raha, joten en halunnut heittää esim matkavakuutusta hukkaan...ehkä olisi pitänyt unohtaa se raha, sillä olin siinä vaiheessa semmosessa tilanteessa, et lääkäri olis varmasti diagnosoinut mut masentuneeksi.

Vierailija
331/589 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin janita löytänyt elämänsä miestä vaikka oli selvästi vaan miesten perässä siellä :DD myötähäpeä....

Vierailija
332/589 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää millasta paskakohtelua sain siitä huolimatta, että mun host-äiti oli ollu itekki nuorena aupair jossai surkeassa perheessä! Vissii oli aika katkera ämmä, kun kohteli ihan samalla tavalla ku miten sitä oli kohdeltu hänen kertoman mukaan..

Vierailija
333/589 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se tekoripisinen mustahiuksinen täysääliö on? Hävetti katsoo ja käänsin kanavaa.

Vierailija
334/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriiköhän Janita joka välissä jossain jauhotynnyrissä kun naama on tuollainen?

Vierailija
335/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janita: Erittäin wtf-tapaus. Pitkä matka aikuisuuteen vielä, varsinkin se itsensä ehostaminen tuppasi menemään liian pitkälle. Vaikken välttämättä ihmettelekään, että miksi sai kenkää host-perheestään, niin mun mielestä se mamma oli todella törkeä ja poika vaikutti varsin ADHD-tapaukselta. Tavallaan siis ihan ymmärrettävää, että lapsista kokematon on melko kädetön tuollaisen erityislapsen kanssa. Muuten se bilettäminen ja ryypiskely eivät kyllä oikein sovi varsinkaan alaikäiselle aupairille, Janitalla siis lienee prioriteetit hiukan hukassa. Hyvä että palasi sinne Kouvolaan.

Henna: Vaikuttaa sarjan perusteella todella uutteralta, lapsirakkaalta ja hyvältä aupairilta - ei kuitenkaan epäreiluun kohteluun alentuva nyhverö. Ekasta perheesä tuskin tarvitsee sanoa mitään, isän ampumis- ja kuolemaläpät olivat todella hämmentäviä ja kertoivat mielestäni enemmän sosiopaattisuudesta kuin Hennan mikään teko. Lisäksi kamerat, meikki- ja kännykkäkielto olivat todella vainoharhaisia, sääliksi kävi sekä lasta että Hennaa. Oli kiva nähdä kanssa Hennan perhe tsemppaamassa tyttöä.

Judith: Todella, todella homssuinen ja suttuinen bättre-folk pissis. Sopii siinä mielessä USA:an, että omilla raskailla kokemuksilla ratsastaminen ja krokokyyneleiden vääntö luonnistuu ongelmitta. Osa siitä aurinkoisuudesta ja iloisuudesta oli kuitenkin mielestäni ihan aitoa. Mun mielestä on vähän kummallista lähteä 25-vuotiaana aupairiksi toteuttamaan amerikkalaista unelmaa haaveillen jostan laulaja-näyttelijäurasta! Naamasta muutenkin vähän kummallisen näköinen, että tuskin uraa urkenee. Mutta plussaa elämäniloisuudesta ja ilmeisesti näistä perheistä paras.

Mira: Mira on kaunistunut ja kasvanut valtavasti Lontoo-ajoilta, ihan hurja muutos nähtävissä! Vaikka perheen äiti valitti Miran kokemattomuudesa nuorten lasten kanssa, mun mielestä sarjan perusteella Miralla meni ihan hyvin. Ehkä lempparini jopa näistä neljästä Hennan ohella. Mirasta on muutenkin tullut jotenkin rauhallisempi ja vaikka tykkääkin bilettää, niin tajunnut kuitenkin ettei sen tule olla elämän ainoa sisältö. Oksentelu-case oli kyllä vähän nolo. 

Vierailija
336/589 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennalla on ask.fm sivu missä siltä on kyselty paljon kaikkea.. Kuulemma ekan perheen isä oli silitellyt sen selkää, hyi. :(

http://ask.fm/hennatolppanen

Vierailija
337/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mira oo oikeesti oppinu MITÄÄN? Että edellee lastenhoito on hyvä iisi pakokeino päästä ulkomaille miettimään et mitä mieletöntä musta isona tulee? Harvoin näkee ihmistä ketä on noin vastentahtone lapsii kohtaan.

Vierailija
338/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tytöt vaikutti parin ekan jakson perusteella sympaattisilta..ketäpä ei nolottaisi katsoa hieman vanhempana vaikka 18-vuotiasta itseään..:D

Vierailija
339/589 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään sukunimi tee laulajaa

Vierailija
340/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:36"]

Voi vitsit! Meinasin just tehdä aloituksen, mutta olikin valmis! Se JANITA! Oikean elämän sketsihahmo!! Niin paljon parempi, kuin Putouksen-Ansku, joka on kuin Janitan kesy isosisko. Nauroin ihan maha kipeenä, että voiko olla edes todellinen, varsinkin kakkos jaksossa, kun kertoi siitä miehestä rannalla! 

[/quote]

Joo, tämä on tarina Anskun villistä nuoruuvesta. :P