Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Au pairit Los Angelesissa Yle Areenassa

Vierailija
30.03.2015 |

Yle areenassa nähtävissä koko kausi. Onko kukaan katsonut vielä? Itse katsoin neljä jaksoa ja voi luoja mitä touhua! :D etenkin se Janita vai mikä oli on aikamoinen...Mutta parasta tosi-tv:tä ikinä! 

Kommentit (589)

Vierailija
301/589 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:31"]

Taisi olla aika tekaistu ja laiton au pair ohjelma. En huomannut etta kukaan olisi saanut koulutusta lastenhoidosta tai kaynyt koulua pestinsa aikana niinkuin saannoissa sanotaan.

Benefits

Host Family Stay: Live with a family for 12 months, with the option to extend 6, 9, or 12 more months.

Professional Training: Receive a minimum of 32 hours of childcare training before you start.

Childcare Experience: Provide up to 10 hours a day/45 hours a week of childcare.

School Credit: Complete at least six hours of academic credit or equivalent in formal educational settings at an accredited U.S. post-secondary educational institution.

Financial Value: Receive up to $500 toward the cost of required academic course work. Room and board plus compensation for childcare work.

[/quote]

Kun nämä normisäännöt eivät päde. He menivät tekemään YLEn palkkaamina työntekijöinä TV-ohjelmaa. Ulkomaan komennukselle. Miten tämä voi olla niin vaikea ymmärtää.

[/quote] Ohjelman nimen olisi sitten pitanyt olla vaikka "Feikki Au Pairit Los Angelesissa" tai "Nain sita Maahantulolakia Kierretaan" tai "Girls Pretend to be Working".

[/quote]

Eivät he kiertäneet mitään lakeja tai feikanneet au pairiutta. Ja töitähän he tekivät. Kahta. kyseessä oli VIIHDEOHJELMA eikä dokkari.

Vierailija
302/589 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoikohan tytöt kaikki jaksot yhdessä, ensimmäisen ainakin. Musta tuntuu vähän pahalta Janitan puolesta, esimerkiksi kun olivat Las Vegasissa Henna harmitteli sitä että hänen pitää olle Janitan kanssa, vain koska on samanikäinen ja muut olisivat enemmän hänen tyyppisiään. Varmaan myös kiusallista Hennalle, jos yhdessä ovat katsoneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/589 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 13:54"]

Katsoikohan tytöt kaikki jaksot yhdessä, ensimmäisen ainakin. Musta tuntuu vähän pahalta Janitan puolesta, esimerkiksi kun olivat Las Vegasissa Henna harmitteli sitä että hänen pitää olle Janitan kanssa, vain koska on samanikäinen ja muut olisivat enemmän hänen tyyppisiään. Varmaan myös kiusallista Hennalle, jos yhdessä ovat katsoneet.

[/quote]

Mä muistelen, että Janita sanoin noin Hennsata?

Vierailija
304/589 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintoista nähdä, miltä Judith näytti ennen onnettomuutta..

Vierailija
305/589 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:22"]

Olis mielenkiintoista nähdä, miltä Judith näytti ennen onnettomuutta..

[/quote]

iltasanomien kuvan mukaan ainaki ihan samalta toki vähän siiderivalaan vartalo

Vierailija
306/589 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:28"]Vaikka Janita on ihan super ärsyttävä niin enemmän mua ärsyttää se miten noi kehtaa olla noin katkeran oloisia sen bilettämisistä. Kyseessä on kuitenkin 18v teinityttö. Hyvä Mirankin puhua siitä miten "elämänhukkaamista bilettää työttömänä" niin siis mitähän hän olikaan tehnyt? Lontoon kausi taisi nimenomaan olla just all about biletys ja perhettäkin vaihdettiin eikä se lastenhoito ollutkaan se juttu. Uuestaan piti silti lähteä
[/quote]

Eikös Mira itse sanonu että Lontoossa meni aika biletykseksi mutta sitten kasvoi aikuiseksi. Unohtaa vain että Janita on noin 5 vuotta itseään nuorempi eli turha nostaa itseään jalustalle kun toinen elää nuoruuttaan ihan samalla lailla, kokemus kasvattaa.

Vierailija
307/589 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli se kun Janita haki koiranulkoiluttajaksi ja nainen kysyi haastattelussa että onko sinulla suosittelijoita? Nii mimmi vaan vastaa et ei oo mut mä voin näyttää mun koiran kuvia :'D siis whaaat :D ihme ku ei saanu paikkaa

Vierailija
308/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
309/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten tuo Judithin perhe vaikuttaa olevan tosi kovasti bättre folk (suomenruotsalaista Sibeliuksen sukua, arvokas mummu turkikset kaulassa jne.), mutta itse neiti on aika homssupissis. Ulkonäöltään siis, muutenhan hän on todella reipas ja fiksulta vaikuttava neiti.

Vierailija
310/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama muu tosta jo mainitsi mutta oon kyllä aika järkyttynyt Janitan tavasta puhua veljensä kuolemasta.. Eipä muutenkaan näytä pahemmin järki päätä painavan

Vierailija
311/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:45"]

Jännä, miten tuo Judithin perhe vaikuttaa olevan tosi kovasti bättre folk (suomenruotsalaista Sibeliuksen sukua, arvokas mummu turkikset kaulassa jne.), mutta itse neiti on aika homssupissis. Ulkonäöltään siis, muutenhan hän on todella reipas ja fiksulta vaikuttava neiti.

[/quote]

No, rahalla tai sukujuurilla ei saa automaattisesti tyylitajua.

Mutta tämä oli kommenttini asiaan yleisesti. Judithia vastaan ei minulla ole mitään, mukavalta, valoisalta fiksulta vaikuttaa.

Vierailija
312/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janitan jännä tukka muuttuu vaan jännemmäksi 7. jaksossa.

Vierailija
313/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytääkö Janita miestä tai saako Judith levytyssopimuksen? Siis tosi onko tyttö katellut itteään peilistä ja nähnyt kaunottaren? Niin vinksallaan koko naama ja vanhakin alkaa jo olla. Janitan käsittämättömät ripset jotka tukehdutti katseen jäi kyllä mieleen...

Vierailija
314/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:45"]Muutama muu tosta jo mainitsi mutta oon kyllä aika järkyttynyt Janitan tavasta puhua veljensä kuolemasta.. Eipä muutenkaan näytä pahemmin järki päätä painavan
[/quote]

Haloo ettekö te ymmärrä et Janita on nuori joka varmasti on tosi hermostunut puhuessaan kameroille, ja puhuu jännittäessään mitä sylki suuhun tuo...

Vierailija
315/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:17"]

No löytääkö Janita miestä tai saako Judith levytyssopimuksen? Siis tosi onko tyttö katellut itteään peilistä ja nähnyt kaunottaren? Niin vinksallaan koko naama ja vanhakin alkaa jo olla. Janitan käsittämättömät ripset jotka tukehdutti katseen jäi kyllä mieleen...

[/quote]

En mä noista ketään vanhaksi sanois.

Vierailija
316/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:45"]Muutama muu tosta jo mainitsi mutta oon kyllä aika järkyttynyt Janitan tavasta puhua veljensä kuolemasta.. Eipä muutenkaan näytä pahemmin järki päätä painavan
[/quote]

Haloo ettekö te ymmärrä et Janita on nuori joka varmasti on tosi hermostunut puhuessaan kameroille, ja puhuu jännittäessään mitä sylki suuhun tuo...
[/quote]

Nojoo totta, en asettunu oikeen sen asemaan. Mielipide muuttui kyllä Janitasta kun katoin jaksoja pidemmälle, myös Mira oli kasvanut valtavasti ensimmäisestä kaudesta. Henna ja Judithkin ihania.

Vierailija
317/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tuo Henna kaunis/sulonen, tosi luonnollisen näkönen.  käy kyllä vähän sääliks, kamala isäntäperhe sillä...    Ja toi Janita on kyllä niin teini ku olla voi.. :D   Mut en kyllä ymmärrä tollasta " pitää ottaa meikit pois kun hoitaa lapsia"   tai "kännykkä lentotilaan"    mistä tollasii oikeen tulee...

Judithilla se hostäiti enemmänki ku hyvä kaveri :D

Vierailija
318/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja ton Hennan perhe on kamala.. Toi mies sosiopaattikommentteineen sais mennä roskiin. Niin herttanen tyttö!

Vierailija
319/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin et miten tuo mira oksenteli tossa kolmos jaksosssa kun janita näytti olevan se joka niitä shotteja ja juomia oikein kunnolla veti :D

Vierailija
320/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on?

Antakaa kun arvaan: Pumpulissa kasvaneet pikkuprinsessat lähtevät "töitä tekemään" ja "kokemuksia hankkimaan" pappa betalar-meiningillä.

Päätavoitteena jakaa tavaraa ihquille surffaripojille ja ostella laukkuja ja kenkiä iskän ja äiskän rahoilla?