Lue keskustelun säännöt.
Lapsen 2v synttäreistä
04.01.2006 |
Pidämme lapselle lastenkutsut pe iltapäivänä, lauantaina tulee sukulaiset. Mutta pyydänlö kaikki sukulaiset 14 aikuista ja 2 lasta +1pyörätuoli samana päivänä 80m2 neliöön, vai pitääkö minun pitää synttäreitä pe-su?
Mitä mieltä olette?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vähän eri aikoihin. meillä 2v synttärit vietetään sunnuntaina ja laitoin kutsuihin että alkaen 15:00 niin jokainen tulee kun ehtii :)