Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ketkä inhoavat kotitöitä?

Vierailija
04.01.2006 |

Minä en kerta kaikkiaan siedä niitä, eikä mieskään tee juuri yhtään. Meillä on käynyt siivooja pari kertaa kuussa ja yritän mahdollisimman paljon teettää lapsilla, mutta ei silti riitä. Nyt olen ajatellut ottaa au pairin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niistä kotitöistä nimittäin. Pyykinpesut ja ruoanlaitot nyt sujuu kummaltakin, mutta siivous ei. Mä ehkä oisin se vähän siistimpi ihminen, mutta satunpa olemaan niin itepäinen pirulainen, etten suostu siivoamaan, jos toinenkaan ei siivoa! Ei oo varaa mihinkään ulkopuoliseen apuun, joten meillä aina sotku kertyy ja sit joku päivä jommalta kummalta menee hermot (tai tehdään taktinen ja kutsutaan kavereita kylään) ja sit yhtäkkiä meistä tuleeki tehosiivoojapariskunta... Mut miks ei kykene siihen päivittäin...

Vierailija
2/2 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan, mutta olen huomannut, että jos pikkasen teen koko ajan, niin kämppähän pysyykin todella siisktissä kunnossa.

Ennen minulta meni jo siihen tunti että raivasin tien imurille. Nyt lelut laitetaan paikoilleen illalla, aamulla siivoan heti keittiön, laitan tiskit, pyyhin pöydät.

samalla kun puen päälleni laitan makkarissa verhot ja päiväpeiton.

Pyykit menee siinä sivussa, samoin ruoka.

On mukava kun voi vaan ottaa imurin ja imuroida samantien, ei tarvitse raivata tietä ensin.

Nyt imuroinkin 3kertaa viikossa, pesen lattiat 2viikon välein, kerran viikossa tuuletan matot ja pyyhin pölyt. Mutta jos näen aikaisemmin että telkkari/tietokone tms on pölyssä pyyhin heti ettei kamalia kerroksia kerry.

Vessat pesen kerran viikkoon ja samalla pesen peilit. Enkä todellakaan tee kaikkea samana päivänä. Joka päivä jotakin =)

Toimii ainakin meillä.

Ja aina on siistiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä