Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin voi testata plussan aikaisintaan/myöhään?

18.06.2008 |

Tossahan toi tärkein tulikin.:)

Mulla aika hankala -tilanne. Enää en tiedä mikä on.:/ Luulin jo eilen, että oon raskaana, mutmut testit näyttää negaa vieläkin.. Tossa tietoja:

Normaali kierto on 28-30pv. Ovis normisti kp19-20, tällä kierrolla se tuli vieläkin myöhemmin kp21-22(ovisplussa). Touhuilut osui kp21 iltaan. Nyt on menossa jo kp 35.

Koskaan ikinä aikaisemmin EI ole ollut kk:set myöhässä, ellei laskete sitä kun esikoisesta raskauduin ja kp 36 tuli plussa.

Eli nyt menossa siis luultavasti 13-14 päivä oviksesta, jolloin normikiertolaisilla (jos aattelee, että niitä joilla ovis kierron keskivaiheilla) alkais menkat.

ELi milloin ootte testannut plussaa? Oviksesta? Paljonko kk:set myöhässä ym?

Kokeilen vielä pe kp37 (15-16pv oviksesta) testata, mut jos ei vieläkään tuu plussa niin oon kyllä ihmeissäni. Varmaan aika sekavaa tekstiä. Toivottavasti ymmärrätte ja osaatte auttaa.:)

T: Ihmettelevä Daim kp35/28-30

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon milloin aamusta ja milloin päivällä testannut negan. Tänään testasin Onni-nimisellä testillä aamusta ja näytti ihan puhdasta negaa..:/

Vierailija
2/2 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan kuinka sulle kävi?Plussasitko jo?Itselläni tilanne:nyt kp39.Testit negaa,myös tk:n pissasta tehty.Kp26 tuli pieni vuoto,lähinnä paperiin vähän verta.Oikealla puolella oli jomotusta,vasemmasta rinnasta ns.ensimaitoa.Nyt on ollut muutamana päivänä kamala väsymys.Mulla kp31.Keskenmeno lokakuussa 2007.Soitin neuvolaan ja menen keskiviikkona.Ja ottavat papan??????Eli jos tulehdus?En oikein tajua...Eikö kuitenkin mahdollisuus vielä olla raskaana,olen lukenut paljon juttuja jossa plussattu jopa vasta rv9!Olen tosi pöllähtänyt,tulehdus?No,ehkä keskenmenosta jäänyt jotain..Ehkä ei tyhjentynyt kunnolla,vuosin noin2kk lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen :( tammikuussa ekat menkat vasta.Olisi kiva kuulla sinusta!Kuinka on käynyt ja mitä tehty?Oikein paljon voimia :x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla