Lue keskustelun säännöt.
**Marrasvauvat esittelypinoon**
04.01.2006 |
Olisi kiva tietää vähän muiden marraskuussa vauvansa saaneiden perhe kokoonpanosta.Sitä jotenkin aina miettii,minkäikäinen ja mistäpäin kukin on.Ehkä tällainen pino on jo odotuspuolella ollutkin..
Itse olen 29v. lastenhoitaja Etelä-Suomesta.Mieheni on 34v.
Meillä on 2 lasta,4v tyttö ja 7vko. poika.
Lapsiluku ei vielä toivottavasti ole täysi,nyt jo pieni vauvakuume nostaa päätään,hassua kyllä.
Nyt tällä toisella kertaa kotiäitiydestä nauttii ihan eri tavalla,kun esikoisen kanssa.Silloin kaipasi työelämään,nyt oikein kauhistuttaa ajatuskin äitiysloman loppumisesta ja töihin paluusta.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli olemme miehen kanssa molemmat ensi kuussa 29v. Esikoispojumme syntyi 25.11. 2 pvää etuajassa. Itse työskentelen markkinointitehtävissä, joista mielelläni pidän tätä " lomaa" :) Isäntä on yrittäjä, pitkiä päiviä, mutta välillä sentään joustoakin. Asumme Etelä-Suomessa. Oman talon rakennusprojekti on vielä vähän vaiheessa, mutta tämän vuoden ekalla puoliskolla olisi tarkoitus muuttaa. Ihanaa!
Vauva-arki on ihanaa pienistä nukahtamisvaikeuksista huolimatta. Pienistä kyllä, kun tätä palstaakin lukee! Jaksamista kaikille joiden vaavit kukkuvat öisin! Muille ihania vauvapäiviä!
Näätä77 & poitsu 5 vkoa 6 pvää