Sairaalassa oli kaikilla hoitajilla ja lääkäreillä juoksulenkkarit
Kävimme päivystyksessä Päijät-Hämeen Keskussairaalassa Akuutti24:ssä ja siellä oli kaikilla hoitajilla ja lääkäreillä Nike-merkkiset juoksulenkkarit. Oli vaaleanpunaisia, keltaisia ja vihreitä lenkkareita. Yhdellä mieslääkärillä oli siniset.
Kommentit (56)
Äh, ne nyt vaan tuntuvat olevan jotenkin muotia. Kuin crocsit aikoinaan.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:43"]
Sponsorilahjoitus
[/quote]
...ja näköjään onnistunut kun heti sai tuotemerkki ilmasta julkisuutta
Hassua. Huomasin saman taysissa. Joskaan ei ihan kaikillamutta monilla. Niket.
Ne on miellyttävämmät jalassa, kuin ne iänikuiset terveyskengät. nykyään tiedetään, että joustava kenkä on jalalle parempi kuin sellainen birckenstock-pökkelö.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:43"]OK. mItä ajatuksia se herättti?
[/quote]
Ei oikeastaan mitään ajatuksia. Ehkä vähän hämmästystä. Muuten valkoiset vaatteet niin kyllähän ne huomiota herättivät.
Ap
Nyt ne voi juosta huoneesta toiseen
Varmaan mukavan tuntuiset jaloissa
Ap, et oo Niken mainososastolla töissä?
Enpä itse huomannut, kun muutama viikko sitten siellä kävin. Hauska juttu, mun mielestä :)
Ne on saaneet jonkun hyvän diilin ja tilanneet kaikki työpaikalle sellaiset. Varmaan hyvät työssä missä joutuu juoksemaan koko päivän paikasta toiseen.
No on se parempi ku crocsit. Meidän lapsi oli 2008 3 kk sairaalassa ja siellä oli ihan jokaisella crocsit jalassa. Kaikissa sateenkaaren väreissä
Olen leikkaussalihoitsu ja lenkkarit jalassa työskentelen. Ovat paljon paremmat ja kevyemmät jalassa kuin ne "oikeat" ammattikengät.
Varmaan kivat, mutta miten hygieenisyys?
Joutuukohan ne käymään ulkonakin pitkin päivää, muuten en ymmärrä miksi kuumat lenkkarit sisällä. Eikö esim. jotkut sportti sandaalit olisi paremmat. Lenkkareissa hikoo jalat, varmaan aika hyvä tuoksu heidän pukutiloissa.
Mites siellä leikkaussalissa kun veri roiskuu... Onko ne pinkin niket helppo putsata verestä?
Vierailija kirjoitti:
Joutuukohan ne käymään ulkonakin pitkin päivää, muuten en ymmärrä miksi kuumat lenkkarit sisällä. Eikö esim. jotkut sportti sandaalit olisi paremmat. Lenkkareissa hikoo jalat, varmaan aika hyvä tuoksu heidän pukutiloissa.
Tähän vois joku hoitaja vastaa, että miten on?
Lenkkarit ovat paremmat ja hengittävämmät jalassa kuin varsinaiset työkengät.
OK. mItä ajatuksia se herättti?