Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt olemaan lihava. Tuntuu etten laihdu muuten kuin hankkimalla anoreksian

Vierailija
21.03.2024 |

Eilen illalla kävelin tunnin ja join pelkkää proteniini pirtelöä sen jälkeen,menin melkein tyhjällä vatsalla sänkyyn. Tänään olen syönyt täysjyvä-italianpataa ja raejuustoa sekä mustaa kahvia. 

Peilistä katsoo turvonnut naama,leukaa ei saa pettymyksestä rintaan kun toinen leuka on tiellä,vatsa on iso kuin raskaana olevalla..

Ellen laihdu liikkumalla ja  syömällä vähemmän,en syö yhtään mitään .Nyt riitti. Olen kuvottava.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus vaatii kärsivällisyyttä. Sinulla on jo hyvä alku.

Vierailija
2/10 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö vähemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on mitat? Puhutaanko oikeasti isosta määrästä vai muutamasta kilosta? 

Vierailija
4/10 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut ketodieettiä? Itse aloitin eilen. Ylipainoa on ja paino on noussut seitsemän kiloa nyt muutamassa kuukaudessa. Netistä löytyy paljon tietoa ketosta. Tiktokissa on videoita ja ihmisten kokemuksia ympäri maailmaa. 

Vierailija
5/10 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun syömishäiriön aiot hankkia, niin hanki ortoreksia.

" Ortoreksia on syömishäiriö, jonka taustalla on pakonomainen tarve syödä mahdollisimman terveellisesti. Ortoreksia on epätyypillinen syömishäiriö, jolle on ominaista se, että potilas ihannoi pakonomaisesti terveellistä ruokavaliota ja välttää epäterveellisiä, rasvaisia ja energiapitoisia ruoka-aineita."

Laihdut tuollakin, mutta terveellisemmin.

Vierailija
6/10 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksiaa ei niin vain hankita

Vierailija
7/10 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla teistä on ihan väärä kuva laihduttamisesta ja ylipäätään kunnossa pysymisestä, että se on jotain tuskaa kokoajan ja sellainen asia mikä aina tehdään kun on ensiksi itse mokattu, että voi taas mokaa uudestaan hyvillä mielin. 

Se on elämäntapa. Siinä ei oo mitään vaikeeta kun oma ajattelu on muuttunut. 

Laihduttamisessa aina pitkä tähtäin myös. Parisataa kaloria vaan pois ruuasta ja anna aikaa sille prosessille. 

Ihminen joka ei nää isoa kuvaa ja pitkää aikaväliä missään, ei ole oikea ihminen tekemään yhtään mitään. 

Vierailija
8/10 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
9/10 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö ei ihan sattumalta varastoi energiaa rasvana. Yksi rasvakilo sisältää energiaa 7000 kilokaloria.

Kymmenen kiloa rasvaa sisältää energiaa 70 000 kilokaloria.

30 kiloa rasvaa sisältää energiaa 210 000 kilokaloria. Se on aikuisen naisen 100 päivän energiantarve.

Jos päiväkalorit ovat 210 kilokaloria miinuksella, 30 rasvakilon polttaminen kestää 1 000 päivää eli melkein kolme vuotta.

Laihduttaminen ei ole hätähousujen hommaa.

Fiksuinta on olla koskaan lihottamatta itseään.

Vierailija
10/10 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n otsikko on asiaton ja huonosti harkittu. Anoreksia on vakava sairaus. Olen sairastanut anoreksiaa monta vuotta. Ollut ollut sairaalahoidossa syömishäiriöiden hoitoon erikoistuneella osastolla ja kohdannut kuolemanvaarassa olevia sekä rajalla käyneitä anoreksiapotilaita. Anoreksiaa ei hankita, siihen sairastutaan. Voin vakuuttaa, että anoreksiasta parantuneena toivoo ja tekee kaikkensa ettei siihen henkisesti ja fyysisesti äärimmäisen raskaaseen sairauteen sairastu enää koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi