Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIENET häät, kokemuksia?

04.01.2006 |

Olisi tarkoitus mennä naimisiin ihan vaan miehen ja minun vanhempien läsnäollessa ja tietysti lasten.

Tuntuu vaan, että tälläinenkin tulee maksamaan yllättävän paljon?! Onko kellään kokemuksia tälläisista, miten järjestitte?

Kaikki maksaa, sormukset, vaatteet, kahvittelut ym. vihkimisen jälkeen, nimen vaihdosta johtuvat kustannukset esim. ajokortti ym.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menimme molemmat toista kertaa naimisiin ja molemmilla ensimmäiset häät olivat perinteiset isot häät. Paikalla oli vanhemmat, ja sisarukset perheineen, eli 13 aikuista me ja pappi mukaanlukien ja 7 lasta.

Pidimme häät kotona, koska meillä sattui olemaan todella tilava yhtä tilaa oleva ruokailutila-olohuone ja muutama ylimääräinen pöytäkin, kun oli kahden ihmisen huonekaluja. :)

En muista kuinka paljon homma maksoi, emmekä kai laskeneetkaan, mutta tein itse kutsut, ruuat, kiitoskortit. Rahaa meni jonkin verran vaatteisiin (hankin morsiuspuvun, jota voi käyttää myöhemmin myös iltapukuna) ja sormuksiin varmaan aika perinteisesti.. eli paljon, ja muuhun vähemmän. Tosi hyvät jutut olivat lastenhoitajan palkkaaminen (ystäväni joka on lastentarhan opettaja) ja ihmisen palkkaaminen keittiötä pyörittämään. Tietysti kampaus ja kukatkin maksoivat jotain, pöytäkoristeet tein itse. Kovin paljoa ei tarvita pieniin häihin.

Suunnittelin ensin, että Menisimme Saslikiin syömään ja varaisimme sieltä kabinetin, mutta se olisi tullut todella kalliiksi näinkin pienellä vierasmäärällä. Päätimme satsata hyviin viineihin ja ruokiin itsetehden ja se kyllä kannatti.

Vierailija
2/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tyttövauvamme ristiäisissä elokuussa. Juhlat pidimme omassa kodissamme, pappi ensin vihki meidät ja sen jälkeen tyttömme kastettiin. Paikalla olivat vain lähimmät sukulaiset ja rakkaimmat ystävät! Ihana ja lämmin muisto jäi niistä pienistä häistämme, ilmakin saatui olemaan aurinkoinen joten vieraat saivat kahvitella myös pihalla halutessaan. Vieraita oli yhteensä 26! Emme kumpikaan kaivanneet isoja häitä, eikä tullut isoja kustannuksiakaan. Täytekakun tilasin, muut tarjottavat tein itse äidin ja anopin avustuksella. Oli ihanat juhlat, ja voisi sanoa että samalla vielä tupaantuliaisetkin omakotitalossamme :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän