MAALISMUSSUKAT Tapaaminen Helsingissä
Ajattelin laittaa ihan oman pinon tälle tapaamis keskustelulle. On sitten jokaisen helpompi bongailla kun ei ole samassa pinossa muiden juttujen kanssa.
Monkey (?) ehdotteli tapaamista viikolle 3.
Mulle käy oikeastaan ihan koska vaan.
Nyt vaan päivää sopimaan!
-Santtu ja VAlttu 32+0
Kommentit (55)
Itäkeskus, Piazzan Robert' s Coffee. Ok?
Ja kahvila on siellä ihan uudella puolella, ekassa kerroksessa, siellä " keskellä" ..? Eikö? Luulen tietäväni paikan...
Paikka tosiaan on siellä uudella puolella keskellä, ei sen ohi voi kulkea =).
-M-
Se jolle paikka ei sitten sovi, tulee ensi kerralla. Anteeksi teille:) Suurinosa oli itiksen kannalla...
Mä ainakin olen nyt sitten suuntaamassa Itikseen.
-Santtu, Valttu 33+1 ja tyttö
NapNap
monkey
Santtu_81
V80
caddie
Muita?
[color=red]TAPAAMINEN KESKIVIIKKONA 18.1. KLO 17.00 ITÄKESKUKSEN PIAZZAN ROBERT' S COFFEESSA!
TERVETULOA MUKAAN!
En olekaan ehtinyt palstalle välillä joten edelleen 18.1 kello 17 sopii.Paikaksi sopii kumpi tahansa,asumme Malmilla.Otan mukaan ainakin yhden 3-vuotiaan tytön eli oman.Mutta jos saamme veljentytön meille muutamaksi päiväksi kylään niin sitten hänkin tulee.
[color=magenta]TAPAAMINEN KESKIVIIKKONA 18.1. KLO 17.00 ITÄKESKUKSEN PIAZZAN ROBERT' S COFFEESSA!
TERVETULOA MUKAAN!
On ollut vaan vähän flunssainen olo joten jos en parannu en tule muita tartuttamaan..
t. Tillinäiti rv 31+2
V80
caddie
pinja72
NapNap
pikkarainen
Sera-82
Santtu_81
Tillinäiti
Muita?
Me voitaisiin tuon esikoispojan (2v 2kk) kanssa yrittää tulla mukaan, jos vielä joukkoon mahtuu " mattimyöhäisiä" ...
[color=green]V80
caddie
pinja72
NapNap
pikkarainen
Sera-82
Santtu_81
Tillinäiti
lumienkeli
monkey
Illalla nähdään!
Ja molemmat paikat kyllä käy, mutta Itis on helpompi, asutaanhan Vuosaaressa.
Ja tervetuloa Tiina ;o)
Veera