MAALISMUSSUKAT Tapaaminen Helsingissä
Ajattelin laittaa ihan oman pinon tälle tapaamis keskustelulle. On sitten jokaisen helpompi bongailla kun ei ole samassa pinossa muiden juttujen kanssa.
Monkey (?) ehdotteli tapaamista viikolle 3.
Mulle käy oikeastaan ihan koska vaan.
Nyt vaan päivää sopimaan!
-Santtu ja VAlttu 32+0
Kommentit (55)
Ja klo 17...?
Onko se kahvila siellä ihan uudella puolella? Siinä ekassa kerroksessa?
Ja se Piazzan Robert' s Coffee on hyvä paikka. Joku kyselikin, että onko se siellä uudella puolella, ekassa kerroksessa... jep, se se on!
Ketäs meitä ois sinne tällä kertaa tulossa?
-M-
- Minä -Santtu ja tyttö 10/04
- monkey
- NapNap
- caddie
-pikkarainen
- pinja72
- Minttulia
- turnipsi ja esikoinen 2/04
- Sera-82
- TulevaMamma80
- Simbucca
Caddie, pinja72 ja TulevaMamma80 eivät ole sanoneet paikasta mitään, Minttulia ehdottaa keskustaa ja ja muille käy Itis.
Sovimmeko siis ITÄKEKUKSESSA KE 18.1. KLO 17 PIAZALLA???
Mie en ihan varmasti voi luvata vielä että pääsen tulemaan, tosiaan tuon matkan takia...mutta jos tuun, ni tuo itis kuulostaa paikkana oikein hyvälle! =)
Tiina
keskusta parempi, mutta jos enemmistö päättää itiksen niin tulen sitten sinne.. eli ok.
C
Eli jos enemmistö päättää niin tuun Itikseen, mutta keskusta parempi jo paikkanakin.
terv. yhä nettipimentolainen
Käsi ylös, kuka kannattaa Itistä?
Ja sitten käsi ylös, kuka kannattaa keskustaa?
NapNap?
Pikkarainen?
Turnipsi?
Sera?
Tulevamamma?
Simbucca?
ja näyttäis tällä hetkellä siltä, että ITISTÄ kannattaa neljä ja sitten KESKUSTAA samoin neljä. Kahdelle sopii kumpi vaan ja [b]Sera[/b] ei oo sanonut mitään. Nyt itse ehdotankin, että kun kerran näin tasaista on, niin pitäisikö nähdä ITIKSESSÄ vaihteeksi ja sitten seuraavalla kerralla taas keskustassa. Tää on siis vaan mun ehdotus... mitä mieltä olette?
-M-
Siis olihan Sera laittanut, että hänelle käy kumpi paikka vaan. Vielä tulin tuota omaa ehdotustani selittelemään, kun huomasin, että miehellä sinä päivänä töiden jälkeen joku koulutus, joten joutusin ottaa neidin mukaan, niin olisi vaan niin paljon HELPOMPAA ja KÄTEVÄMPÄÄ tulla Itikseen omalla autolla. Mutta siis päätetään nyt mahd. pian kuitenkin...
-M-
Itistä siis on " kannatettu" enemmän ja munkin mielestä olisi mukavaa nähdä välillä muuallakin kuin keskustassa. Kannatan siis monkeyn ehdotusta paikan vaihdosta:)
Sopiiko tämä kaikille?
-Santtu
Menee liian hankalaksi pojan kanssa. Eli mut voi poistaa listalta, tulen sitten ensikerran jos silloin treffataan keskustassa ja jos olen paikkakunnalla.
-M-
tuun mä Itikseen jos niin päätetään..
mutta paikka taitaa vielä olla hieman auki... Vai?
-M-
Monelle tuntuu nyt tuo Itäkeskus sopiva, sovitaanko se? Siellä se Piazalla oleva kahvila (tais olla ROberts Coffee)
-Santtu 32+5