Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kunpa tulisi se toinen lapsi tähän taloon!!!

Vierailija
04.01.2006 |

Meillä 2,5-vuotias lapsi ennestään. Tuntuu vain kauhealta kun rajoitan lapseni elämää. Minä olen todella arka ja pelkään jatkuvasti että lapsi satuttaa itsensä.

Koska lapsi on ainoa ja toista ei varmaan ole tulossa, ajatus menettämisestä on tosi vahvana.

Miten muilla pelkääjillä toinen/useampi lapsi on vaikuttanut elämiseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisättynä vielä sillä että itsellä on jo liikaa ikää. Olisi pitänyt yrittää saada lapsi jo nuorena.

Vierailija
2/8 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä vain keskustelle läpi miksi pelkäät ja mitä ja keskustella asiallisesti niin ongelma voisi ratketa..

Meinaan vaan, että vaikket sitä jaa kuin yhdelle lapselle niin lapsenlapset on seuraava kohde ja muut läheiset.. TUttavapiirissä on tällainen vanhempi nainen ja en tiedä huomaako hän itse, miten hänen kontrollointinsa vaikuttaa negatiivisesti hänen ihmissuhteisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet äidit kertovat, että osasivat nauttia vasta toisesta tai kolmannesta vauvasta, kun kaikki oli tuttua ja rutiinia.

Itsellä ei ole tästä kokemusta, ensimmäinen vauva oli jo aivan mahtava ja nautittava kokemus, mutta valitettavasti suvussa oli näitä huolehtijoita ilonpilaajina..

Keskustele peloistasi ammattilaisen kanssa!!

Vierailija
4/8 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos ap itsekin tunnistaa rajoittavansa turhilla peloillaan ja huolillaan lapsensa elämää niin kyllähän siihen voi puuttua. Harva nainen tällaista edes myöntää tai huomaa. Helpompi asioita on muuttaa jos henkilö itse tajuaa että voisi tehdä jotain toisinkin..

Säästä sinä vain rahasi kaurapuuroon

Vierailija
5/8 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tietysti pidin tätä 4 vuotista pikkusena vauvana mikä ei osannut tehdä mitään ja jota piti paapoa koko ajan ja sit tietty tein kaikki hänen puolestaan.

No syntyi tämä pikkuinen ja huomasin kuinka tämä isompi olikin paapottu ihan piloille. Monen monta pelkoa hävisi toisen lapsen myötä ja kasvattihan se toinen lapsi niin minuakin kuin esikoistakin, hyvä niin...

Mistä teillä kiikastaa sen toisen tuleminen?

Vierailija
6/8 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lla on myös pienempi sisar. Lasten äiti ei ole moksiskaan, vaikka lapsi satuttaisi itsensä.

Vierailija
7/8 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia hymyilyttää näin jälkikäteen.Sitten kun on useampia lapsia niin osaa ottaa asiat jo paljon rennommin.

T.kolmen äiti

Vierailija
8/8 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin vielä ainokainen kyseessä. Mun mielestä kuhmut ja mustelmat kuuluu lapsen elämään. Mitään oikeasti vaarallista en tietenkään anna tehdä, ja katson sivusta tarzanleikkejä, etteivät käy liian villeiksi.