Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

#####Ensiokoiden keskiviikko#####

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi vielä fiorellalle lohdutus: just luin jostain, et ihminen ei tartte sanoihin kun muutaman ekan ja viimeisen kirjaimen oikein, niin ymmärtää sanan, vaikka sisällä ois mitä - eli tutut löytyi tuollakin otsikolla... =)

Hirmuista on tuo piinailu nyt monessa kodissa, eli jännitän ja pitelen peukkuja täällä kaikkien puolesta. bdbdbdbdbdbdbd

Mittaatkos sä pepsis noita lämpöjä päivän mittaan? Kerttokos ne sitten oikeeta tietoo muutoinkin kuin aamulla?

Auroralle lohtuna(jos se nyt mitään oikeesti lohduttaa) sen verran, että tosiaan et oo ainoo näppyjesi kanssa. Mä jätin pillerit pois 11 v käytön jälkeen lokakuussa ja jo ennen marraskuuta alkoi naama kukkia. Pahimmat tuli tuohon leuan ja suupielien alueelle, mut koko otsakin on täynnä sellaista pientä " rypylää" . Onneks nuo pahimmat tuosta leuan tietämiltä alkaa jo kuivua. Ja hiukset on alkaneet rasvoittua myös nyt. Ennen riitti hyvinkin pesu joka kolmas päivä, nyt hyvä, et jokatoinen päivä riittää. Mutta ei tietysti nuo jouluiset suklaat ainakaan helpottaneet asiaa...

Kuullosti oikein loistavalta tavalta sopia riita, Dio! Meillä riidellään niin harvoin, ettei tuommoinen ole oikein tuttua.

Viikonloppuna kun vielä kuvittelin, et ovis ois tässä alkuviikosta, niin totesin miehelle, et nyt ois hyvä jatkaa tätä lomalla alkanutta ahkeraa pupuilua myös alkavalla viikolla, kun vois olla mahiksia tärppiin. Eilen hän ei sit syttynytkään idealle pupuilusta, kun kuulemma ois sit kuitenkin tosi aikaista hänen mielestään sille tärpille, jos toisesta kierrosta onnistuttais. Lohduttelin häntä, et ei oo sittenkään osuva hetki nyt. Ja selitin myös hiukan tuota " naisen toimintaa" kiertoineen ja ovulointeineen.

Vähän jäi kyllä harmittamaan hänen sanansa, kun luulin, että hän on ihan yhtä kympillä ajatuksessa mukana kuin minäkin. Mutta hyvä siis, että olen pahimmat kuumeiluni kirjoitellut teille - hän tuskin olisi niitä jaksanut kuunnella. Uskon kuitenkin, että jos tässä joskus lähitulevaisuudessa se plussakin saadaan, niin kyllä hän on siitä sitten ihan yhtä innoissaan kuin minäkin. Olihan tämä kuitenkin ihan yhteinen päätös tämä projektin aloitus...

Laitoin muuten MadamMammalle viestin toissailtana. Vastaus tuli tänään: hän ennusti meille kolmea lasta (kelpais!) mutta sellaisella aikataululla kuin poika kesäkuussa v. 2009, tyttö lokakuussa v. 2010 ja tyttö elokuussa v. 2012 (miksi vasta sitten?). No, onneks en usko noihin erityisesti.

Olin oppilaitteni kanssa tänään hiihtämässä ja oli sen verran kivaa ja kun ilmakin on vielä loistava, niin taidan lähteä uudelle lenkille. Josko tämä joulun ja uudenvuoden herkkujen turvotus tästä laskisi.

Ja aamulla sitten taas lämpöjen mittausta. Olen tehnyt sen nyt kahtena aamuna ja löytänyt ainakin siis peruslämpöni, johon on hyvä vertailla niitä odotettuja muutoksia. Ja jatkan kuitenkin tikuttelua muutenkin.

Oho! Tulipas pitkä. Mutta välillä täytyy päästää höyryä ulos - kuten tiedätte. hyviä vointeja ja positiivista mieltä kaikille!

Oviksenmetsästäjä-Amy

Vierailija
22/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin niin tosissani tuota omaa jupinaani, et jäi huomaamatta viestisi. Pieniä on vielä omat murheet tuollaisen rinnalla. Olen tosi pahoillani puolestanne ja tosiaan ihan hirmuisesti voimia ja haleja sinulle!

-Amy-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Todella valtaisat pahoittelut menetyksestäsi! En oikein osaa sanoa mitään! Tuntuu hirveän pahalta. *Voimia teille ihan kauheasti*

Vierailija
24/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut tuohon pahoitteluviestiin kirjoittaa omia piinailuja. Se olisi ollut aivan liian ajattelematonta.

Ei ole siis täti vielä tullut, enkä ole kyllä vieläkään testannut. On jotenkin sellainen olo että huomenna on vielä suuri mahdollisuus tädin tuloon. Luulen että petyn enemmän jos testaan ja tuleekin nega, kuin että täti tulisi. Tädin tulon pystyy hieman tunnistamaan paria tuntia ennen vierailua, joten siihen pystyy kroppakin paremmin varautumaan. Negaan ei pysty varautumaan. Se vaan hyppää silmille!! Nyt tietenkin olen miettinyt pääni puhki kaikkia oireita. Ja yrittänyt myös nujertaa toivoa sillä että, mietin että kaikki oireet viittaa tätiin. Mutta kun en tiedä. Jos niitä nyt teille alkaisin luetella, niin olisitte sitä mieltä että täältä löytyisi asukki. Pari voin kertoa. Mulla ei ole tullut yhtään tuhruja missään vaiheessa ja niitä on tullut aina pari päivää ennen tädin tuloa. Mulla on tullut finnejä, mitä olen kyllä suuresti epäillyt suklaan syyksi, mutta en ole myöskään suklaata syönyt viikkoon varmaan. Nuo kaikki kivut ja krampit on ollut ylempänä mahassa kuin ennen tätiä. Silloin ne on ollut selkeesti tuolla alavatsassa, mutta nyt ne on korkeammalla. No joo en listaa enempää....

Mutta kaikille kyselijöille: en aio ainakaan tänään testata. Odotan huomisen aamun ainakin ja katon kävisikö sitä sitten testin ostaa jossain vaiheessa jos täti ei vieläkään anna kunnon merkkejä. Piinailette siis mun kanssa vielä jonkun aikaa. Sori!!!

+++++Voi kumpa...

Vierailija
25/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan aamusta yleensä mittailette lämpöjä, onko sillä merkitystä jos vaan on suunnilleen sama aika joka kerta? Koska ollaan vasta hiljattain pillerit jätetty pois, niin ei omasta kierrosta vielä oikeastaa ole minkäänlaista käsitystä. Nyt kp 4. Mittasin eilen aamulla klo 5.30 lämpö 35.9 ja tänä aamuna samoihin aikoihin 34.4... Melko alhaisia, tiedän kyllä olevani kylmäverinen. Luulisi kuitenkin ovulaation nostavan 36 asteen yläpuolelle, jos siis ovulaatio tapahtuisi. Tuo puoli kuusi aamulla on melko varhainen aika (miehen herätyskello soi aina silloin), joten ei ihme jos keho vielä " horroksessa" . Vuorotyön takia kuitenkin järkevin aika, ei viitsi ruveta töissä mittaamaan, alkavat vielä arvailemaan :) Meillähän vasta aloitellaan yritystä, mutta kun on niin kärsimätön luonne ja niiin kova vauvakuume ettei millään malttaisi olla täpisemättä!

Vierailija
26/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii näköjään hieman harjoittelua tänne kirjoittelu..

Keskityin omaan napaan ja meinasin unohtaa, eli Laralei, oon myös todella pahoillani sun puolesta! Jaksamista...

Vierailija
27/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Kurjaa... ja pelottavaa. Toivon sulle nyt vaan paljon voimia.

Nämä uutiset pistää kyllä pelkäämään - koko ajan itselläkin ollut semmoinen olo, että onkohan siellä mahassa välttämättä mitään elämää. On kyllä aika pitkällä jo kaikki siinä vaiheessa, jos viikolla 12- menee kesken tai paljastuu tuulimuna. Eli saa tässä itsekin jännittää ja kauhistella vielä monta viikkoa. Voih...

Täällä menossa 10. viikko...

Pahoitellen

Mii-

Vierailija
28/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittailen lämpöjä ihan miten sattuuuu ;)Mut aina kun ovis on ollu niin sen jälkee mulla huitelee yli 37 riippumatta siitä millo mittaan.Ja ennen ovista lämmöt noin 36.7-36.8.......Äske näytti 37,1....mut sillon kun lämmöt tippuu mulla alle 37 niin se o aivan takuuvarma merkki tädin tulosta!Sen jälkee ei kannata elätellä ees toivoa.No vielä ehkä pien toivo on ku ei oo alle sen menny.

Plussaonnee kaikille!!!!!

Vierailija
29/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on toooooosi väärin, että vielä noin myöhään menee kesken!!! Mä ymmärrän, että olet ihan rauniona:=( Kiitos, kun tulit meille kertomaan, me yritetään nyt tukea sua niin hyvin kun vaan voidaan.

#####surullisena laralein puolesta mooli

p.s. kiitos Diolle peukutuksesta

p.p.s. ja Pepsis ja kuka muu oli (Aurora?) älkääääääää vaipuko epätoivoon...tsemiä!

Vierailija
30/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin vanhuksella on näköjään lukihäiriö, kun en huomannut mitään vihrettä ostikossa:=)

terkkuja talvisesta Hgistä sinne pohjoisemmaksi!

-mooli

Vierailija
31/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jaksamista ja tsemppiä. Me tosiaan ollaan sun tukena. Mäkään en osaa oikeen muuta sanoo...

Jonneli

Vierailija
32/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink][size=3]Ihan hirvittävän iso lohdutushali laraleille!!! ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥[/size][/color]

[color=darkorchid]Kaikki myötätuntoni sinulle, tuntuu todella pahalta! Miksi tällaista tapahtuu??? Me ensikot voidaan nyt vaan tarjota tukevaa olkapäätämme ja voit uskoa, että olet ajatuksissamme! Toivon sinulle ja miehellesi jaksamista, lohduttakaa toisianne.[/color]

-Q-

Vierailija
33/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä sitä piinaillaan ja kuulin juuri, että miehen sisko jo haaveilee toisesta lapsesta. On kuulemma puhuneet jo asiasta, mutta en sitten päässyt kysymään onko jo yrittänyt. Ärsyttää kun ensimmäinen heille tuli ihan niin kuin hups vaan. Vissiin ekasta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. Ja paska jos taas käy niin... Sitten on aivan liian epäreiluu!!! Ihan voin suoraan sanoa että mä haluan olla raskaana ennen sitä!!!! Ymmärtääkseni se ei kuitenkaan vielä ole raskaana. Ärsyttää ihan #*¤%# (painokelvotonta tekstiä löytyy kyllä täältä päästä todella paljon!)

Vierailija
34/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattoman hirveää, mitä teille sattui!! Tuollaista en toivois edes pahimmalle vihamiehelle.. Iso lohtuhali teille ja voimia jatkoon. Toivottavasti toivut järkytyksestä ja me enskathan ollaan aina täällä piuhoissa kun ystävää tarvit.

Vierailija
35/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun löysitte pienestä misteikistä huolimatta tienne tänne ;)

Ihanaa kun niin moni piinailee, alkaa tarttumaan minuunki :)

fio, kp18

Vierailija
36/36 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut. Koeta jaksella. Ystävällemme kävi samoin ihan muutama kuukausi sitten ja näin kuinka vaikeaa se oli. Ovat kuitenkin jo uudestaan raskaana, joten tsemppiä uuteen yritykseen. Yritetään olla täällä toistemme tukena.

t. A