Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

opiskelija ja vauvakuumeinen, muita?

11.05.2008 |

Onko muita opiskelijoita joilla on vauvakuume, mutta ei yritystä...itsellä ollut kuumetta jo kaksi vuotta, opintoja jäljellä useampi vuosi.. asiasta keskusteltu kumppanin kanssa, haluaa että käyn koulun loppuun... kovasti mietityttää että mitä elämältä haluan, perheen nuorena vaiko unelma-ammatin, koskaan ei voi tietää että saako edes lapsia.. joten ei tiedä miten olisi parasta.. joskus mies suhtautuu positiivisestikin kuumeiluun, mutta vain joskus..

jos saisimme lapsen kun opiskelen pelottaa että miten pärjäisimme, tukiverkko pieni ja tulotkan eivät kummoiset... miksi ei voi saada kaikkea nyt ja heti.. olisi kiva jo valmistua ja saada lapset...

tässä tälläistä "avautumista", kun ei oikein voi muuallekaan... onkohan kellään samanlaisia ajatuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans opiskelija ja vauvakuumeinen (varmaan neljäs vuos menossa jo :D)!

Opiskelen toista vuotta (eli syksyllä alkaa kolmas) lastenohjaajaks ja nyt ollaa avomiehen kans päätetty et ens kuussa aletaan yrittää vaik onkin mun koulu kesken. Koulun voi aina käydä loppuun myöhemmin, mut sillo ku on se hetki et nyt tehään lapsi ni sit tehään lapsi eikä venttailla taas seuraavaa kertaa joskus sadan vuoden päähän. :)

On nimittäin vauvakuume taas huipussaan ja nyt se vauva halutaan ja piste. Mulle henkkohtasesti perheen perustaminen menee koulun edelle.

Ja voihan olla et ei ees tärppää heti ekal kerral (eli ens kuussa jollon laskettu aika olis joskus huhtikuussa), ko se voi hyvinkin olla et kroppa tarvii puolki vuotta pillereistä tasautumiseen ja sit vasta tärppää ja sit koulu onkin ohi jo ennen laskettua aikaa.

Että sinänsä mua ei huoleta koulu ollenkaan tässä vaiheessa. Lapsi tulee ennen koulun päättymistä jos on tullakseen. :)

Vierailija
22/24 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin on niitä vauvoja tupsahtanutkin, mutta opiskelen kuitenkin. Opiskelu on vain yhdenlainen elämäntapa. Ei se tarkoita, etteikö lapsia pitäisi tehdä. Meneehän toiset töihinkin, vaikka on lapsi. Joo, kyllä opiskelu vaatii enemmän, kun ei läksyjä ja tenttien lukua voi jättää kouluun. Opiskelu on aamusta iltaan ja monesti yötyötäkin. Rankempaahan opiskelu on vauvan kanssa, Kuitenkin se on vain yksi elämisen muoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin opiskelut tänä syksynä ja vielä on kaksi vuotta jäljellä opiskeluja. Mulla on kuitenkin ollut jo pari vuotta ihan järkyttävä vauvakuume. Välillä se on vähäksi aikaa hieman hävinnyt, mutta palaa aina takaisin. Ollaan suunniteltu miehen kanssa, että kahden vuoden päästä alkaa yritys. En tiedä miten kestän, kamalaa! :(

Vierailija
24/24 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka on aloittanut opinnot, mutta ei aio jatkaa niiden parissa enää ensi syksynä. Alan vaihto on siis joka tapauksessa edessä, ja vauvahommat houkuttavat kovasti. Järkevintä kai olisi tehdä lapsi tässä vaiheessa, kun en ole vielä ehtinyt aloittaa niitä varsinaisia opintoja, ja sitten parin vuoden jälkeen pääsisi aloittamaan siellä ja lapsi hoitoon... Opiskelijaelämästä siinä kai jää paitsi, mutta eipä paljoa ne bileet enää kiinnosta.

Mietityttää myös, että pitäisikö vain odotella ja pyrkiä ensi vuodeksi sinne minne haluan ja sitten joskus vuoden päästä katsella vauvaa. Njääh.