Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä maailma on niin julma ja paska paikka

Vierailija
12.02.2015 |

Vaikka kuinka yritän ajatella positiivisesti ja nähdä hyvyyden. Ja näenhän minä, mutta pahaa on kuitenkin niin paljon. Sietämättömän paljon. Ihmisten kaksinaamaisuus ja omahyvyys paljastuu kerta toisensa jälkeen. Ja kuinka paljon pahaa ihminen onkaan valmis tekemään, jos hänelle ei tule seurauksia siitä. Viattomat kokevat kamalia asioita. En minä jaksa tällaista. 

Aina minä epäonnistun ja petyn, vaikka annan kaikkeni. En riitä. Yritän rakastaa, olla hyvä ihminen, ystävä, tytär. Mutta minua ei rakasteta. 

Alan taas miettiä kuinka olisi vain helpompi kuolla pois. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:40"]

Niinhän se on, mutta ei siitä pidä välittää. Ole itsekkäämpi! Tee asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi. Jätä paska huomioimatta, ohita ikävät asiat. Et kuitenkaan voi vaikuttaa maailman hyvyyteen tai huonouteen juuri millään tavalla, anna sen siis olla. Päästä irti paskasta, anna sen mennä niinkuin pilvet taivaalla. Mitä sillä on väliä oikeastaan, tee omasta elämästäsi niin helppo ja mukava kuin mahdollista.

[/quote]

Olen yrittänyt, mutta en osaa olla itsekäs. En pysty siihen, tuntuu aivan kamalalta ajatella itseään. Eikä minulla niin väliä ole. Välitän muista enemmän kuin itsestäni, elän muille. Haluan tuoda edes jonkun elämään valoa ja olla avuksi, se on minun elämäni tarkoitus.

[/quote]

Jos ei rakasta ja arvosta itseään, niin ei sitä muutkaan tee.

Vierailija
22/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:13"]

Muistakaa, helvetissä on paljon hauskempaa kuin taivaassa.

[/quote]

Helvetti on rankaisupaikka Saatanalle ja demoneille ja sinne tuomituille kadotetuille ihmisille. Siellä kadotetun ihmisen synnit polttavat tätä kuin tuli ja pahat teot vainoavat ikuisesti. Ei kuulosta kovin kivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:50"]

ikäs

[/quote]

No kuule yhdeksäntoista vuotta. Ja mitä tämä kertoo minusta?

Vierailija
24/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:26"]

[/quote]

Helvetti on rankaisupaikka Saatanalle ja demoneille ja sinne tuomituille kadotetuille ihmisille. Siellä kadotetun ihmisen synnit polttavat tätä kuin tuli ja pahat teot vainoavat ikuisesti. Ei kuulosta kovin kivalta.

[/quote]

Mutta ainakin seura on parempaa.

Vierailija
25/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:03"]

Tämä maailma on vain väliaikainen, eikä tämän maailman ilot ja kärsimykset ole mitään verrattuna ikuiseen iloon tai ikuiseen kärsimykseen.

[/quote]

Onneksi ei tarvitse valita noista kahdesta tulevasta, jos sellaista ylipäätään on. Siis joukolla iloon tietenkin.

Vierailija
26/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti on täysin kohtuuton rangaistus rajallisesta määrästä tekoja, jotka vielä nykytietämyksen mukaan ovat automaattisia, eikä vapaata tahtoa ole. Muutenkin Paavikin on sitä mieltä ettei helvettiä ole ainakaan ikuisessa muodossa, ja että sitä lähinnä käytettiin pelotteluna siihen aikaan, jotta kirkko sai ihmiset pidettyä kurissa ja vallan itsellään.

Vierailija
27/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kadotuksessa ihminen on totaalisen yksin ikuisesti. Edes Jumala ei ole ihmisen luona. Siksi sitä kutsutaan ikuiseksi kadotukseksi.

Vierailija
28/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voisiko ne helvetit ja taivaat jättää pois kun eivät liity maailmankatsomukseeni mitenkään eli eivät helpota hätääni? Jokainen uskoo mihin uskoo, ette saa kenenkään mieltä muutettua vänkäämällä av:lla. Toki oman mielipiteensä voi ilmaista mutta tuollainen kinastelu on kuluttavaa... Ap

Vierailija
29/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:43"]

Helvetti on täysin kohtuuton rangaistus rajallisesta määrästä tekoja, jotka vielä nykytietämyksen mukaan ovat automaattisia, eikä vapaata tahtoa ole. Muutenkin Paavikin on sitä mieltä ettei helvettiä ole ainakaan ikuisessa muodossa, ja että sitä lähinnä käytettiin pelotteluna siihen aikaan, jotta kirkko sai ihmiset pidettyä kurissa ja vallan itsellään.

[/quote]

Aineellinen maailma on vain väliaikainen. Aika alkoi kerran ja loppuu kerran. Sitten alkaa ikuisuus. Siksi Pelastus ja kadotuskin ovat luonteeltaan ikuisia. Ikuisuudessa ei voi enää muuttua. Joko on ikuisesti pelastettu tai ikuisesti kadotettu.

Vierailija
30/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:38"]

Ihmisten kaksinaamaisuus ja omahyvyys paljastuu kerta toisensa jälkeen. Ja kuinka paljon pahaa ihminen onkaan valmis tekemään, jos hänelle ei tule seurauksia siitä. Viattomat kokevat kamalia asioita. En minä jaksa tällaista. 

[/quote]

Sinun kannattaa selvästikin vaihtaa kaveripiiriä. 

Vierailija
31/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on paska ja julma. Mieti siis miten voisit olla mahdollisimman riippumaton tästä maailmasta. Järjestä itsellesi tasainen, itsenäinen ja privaatti elämä ja elä siten ettet joudu konflikteihin julman ja paskan paikan kanssa. Älä jämähdä myöskään paikallesi, koska silloin ongelmilla on tapana kasaantua, vaan vaihda maisemaa tarpeen mukaan ja käy lisäksi tutustumassa toisenlaisiin todellisuuksiin kuin Suomen todellisuus on. Vaikka italialaiseen. 

Keskity tämän puoleiseen maailmaan. Emme voi oikeasti tietää onko tuolla puolen maailmaa vai ei. Se on ihmisen tietokyvyn ulottumattomissa.

Vierailija
32/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä ihmeessä ne ihmiset, jotka oikeasti ovat kokeneet kauheuksia, silti jaksavat elää ja iloitsevat elämästään?

Ongelmasi takana on länsimainen materialistinen ja individualistinen kulutuskulttuuri, joka arvoiltaan ja moraaliltaan on nihilistinen.

Vierailija
33/42 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:40"]

Niinhän se on, mutta ei siitä pidä välittää. Ole itsekkäämpi! Tee asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi. Jätä paska huomioimatta, ohita ikävät asiat. Et kuitenkaan voi vaikuttaa maailman hyvyyteen tai huonouteen juuri millään tavalla, anna sen siis olla. Päästä irti paskasta, anna sen mennä niinkuin pilvet taivaalla. Mitä sillä on väliä oikeastaan, tee omasta elämästäsi niin helppo ja mukava kuin mahdollista.

[/quote]

Olen yrittänyt, mutta en osaa olla itsekäs. En pysty siihen, tuntuu aivan kamalalta ajatella itseään. Eikä minulla niin väliä ole. Välitän muista enemmän kuin itsestäni, elän muille. Haluan tuoda edes jonkun elämään valoa ja olla avuksi, se on minun elämäni tarkoitus.

[/quote]

Marttyyri siis. No, onnea matkaasi. Saat varmaan palkkiosi taivaassa.

[/quote]

En usko taivaaseen.

[/quote]

No onko yllätys, että on paha olla? mInulla ei ole.

Vierailija
34/42 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuhuhuhuhuhuhuhhuuhuhuuh

Vierailija
35/42 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma tämä on.  Varmaan siksi minut tänne haluttiin kärsimään. Sisarukset vittuilee ym.

Vierailija
36/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin paskoja. Paskaa ja kusta suoltavia jätteitä.

Vierailija
37/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[/quote]

[/quote]

Ei helvetissä ole seuraa. Jokainen kärsii omassa lokerossaan. Taivaassa on eri meininki.

Vierailija
38/42 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

valivali   nautin elämästä   tehkää samoin

Vierailija
39/42 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen tekijällä lienee kissanpäivät nykyään, jos 2015 oli mielestään julma.. 

Vierailija
40/42 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa antamasta kaikkesi. Se naailma, jossa oltiin puolin ja toisin avoimia ja reiluja on ollutta ja mennyttä - se meni jo. Nyt pelataan ihan eri säännöillä, jotka olet onnekseni jo huomannut. Tee se mikä on itsesi kannalta välttämätöntä ja edullista. Omasta, ja vain omasta näkökulmastasi. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta auttaa mihinkään, millekään tai kellelään yhtään enempää kuin on tarvis. Jos olet liian antelias tai avulias, sinua vain käytetään hyväksi, ei arvosteta ja halveksitaan. Mieluummin jätät auttamatta, kuin autat. Huomaat että taakkasi helpottaa, kun siirrät tämän toimintamallin käytäntöön. Mitään moraalista dilemmaa siitä ei kannata itselleen järjestää, koska kukaan muukaan ei sellaista ajattele. Nyt jätät ne kuolemahaihattelut sikseen, menet peilin eteen ja sanot 3 kertaa ääneen:MINÄ, MINÄ, MINÄ. Siitä se lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä