Haluan näyttää samalta kuin Didem
Eli siis tämä blogi : http://bydidem.blogspot.fi/
Haluan näyttää samalta alasti kuin Didem: http://1.bp.blogspot.com/-c96-tnDtPeY/UgD9YNoJqPI/AAAAAAAAJbg/1VgGnrOyy24/s1600/IMG_2808.jpg
Olen 27v, synnyttänyt yhden lapsen, 160cm, 51 kg. Tiedän, että olen suht hoikka, mutta kroppa ei todellakaan näytä tolta. Haluan vähemmän erottuvaa lihasta, sutjakamman kropan, kapeamman lantion ja reidet, vähemmän selluliittia ja muuten vaan samanlaisne pikkuruisen vartalon.
Mitä kannattaa salilla tehdä, että tähän päästään? Miten pitää syödä, ihan anorektisen vähänkö? Kannattaako treenata lihaksia ollenkaan, vaan pelkkää aerobista?
Kiitos kaikille vinkeistä!
Kommentit (40)
Kaunis nainen mutta tuo napakoru on niin 2003. Kaikki tuttavani ovat poistattaneet omansa jo 2008 mennessä, jopa ne ystäväpiirin ns. epämuodikkaimmat tapaukset. Just saying.
Didem on ollut tuollainen varsamainen ja siro pienestä asti, sen näkee tästä videosta jossa lauloi aikoinaan Seppo Hovin juontamassa lasten laulukisassa
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:54"]
Itse ihailen Mariannan vartaloa. Ei silloin laihimpina aikoina, vaan nyt. On mielestäni lyhyen naisen todella kaunis ja sopusuhtainen vartalo.
[/quote]
Mariannalla on liian isot tissit pieneen kroppaan. Itselläni on melko pienet ja jos tästä laihdun niin tissit pienenee myös. En siis koskaan tule näyttämään samalta, ellen ota silareita.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:54"]
Itse ihailen Mariannan vartaloa. Ei silloin laihimpina aikoina, vaan nyt. On mielestäni lyhyen naisen todella kaunis ja sopusuhtainen vartalo.
[/quote]
Mariannalla on liian isot tissit pieneen kroppaan. Itselläni on melko pienet ja jos tästä laihdun niin tissit pienenee myös. En siis koskaan tule näyttämään samalta, ellen ota silareita.
[/quote]
Usein toki pienillä ja siroilla on pienet rinnat, mutta ei aina. Itse sairastin nuorena anoreksiaa ja painoin 44kg. Vihaamani isot tissit säilyivät silti, varmaan jokin perinnöllinen juttu, kun katsoo äitiäni ja hänen äitiään. Miehet kyllä tykkäsivät silloin, itse en... Olin aina kärsinyt isoista rinnoistani, enkä silloinkaan päässyt niistä eroon. Siihenhän ei voi oikein itse vaikuttaa, mistä kohdasta laihtuu.
Didem tykkää syödä ja kokkaa mielellään, hänen blogissa on kivoja ruokaohjeita. Ei mitään tyypillistä "laihis-bloginäpertelyruokaa" vaan rehellistä, maukasta turkkilaista jne liharuokaa :)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:46"]Didem tykkää syödä ja kokkaa mielellään, hänen blogissa on kivoja ruokaohjeita. Ei mitään tyypillistä "laihis-bloginäpertelyruokaa" vaan rehellistä, maukasta turkkilaista jne liharuokaa :)
[/quote]
Samalta näyttää myös Mariannan blogi, paljon juustokakkuja ja lämpimistä ruuista mielestäni hyvin tavallisia nuorten ruokia.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:46"]Didem tykkää syödä ja kokkaa mielellään, hänen blogissa on kivoja ruokaohjeita. Ei mitään tyypillistä "laihis-bloginäpertelyruokaa" vaan rehellistä, maukasta turkkilaista jne liharuokaa :)
[/quote]
Samalta näyttää myös Mariannan blogi, paljon juustokakkuja ja lämpimistä ruuista mielestäni hyvin tavallisia nuorten ruokia.
[/quote]
Ei siis ole ohjeita, mutta kuvia.
Noniin, Didem :D Menepäs taas hoitamaan sitä kotiasi ja miestäsi äläkä tule taas kerran kehuskelemaan itseäsi ja blogiasi tänne :D Hohhoijaa.. Tajuatko ettein meitä "kahdeksasta neljään työskenteleviä siiderivalaita" kiinnosta sinä ja ylimielinen blogisi.
Noniin, Didem :D Menepäs taas hoitamaan sitä kotiasi ja miestäsi äläkä tule taas kerran kehuskelemaan itseäsi ja blogiasi tänne :D Hohhoijaa.. Tajuatko ettein meitä "kahdeksasta neljään työskenteleviä siiderivalaita" kiinnosta sinä ja ylimielinen blogisi.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:54"] Itse ihailen Mariannan vartaloa. Ei silloin laihimpina aikoina, vaan nyt. On mielestäni lyhyen naisen todella kaunis ja sopusuhtainen vartalo. [/quote] Mariannalla on liian isot tissit pieneen kroppaan. Itselläni on melko pienet ja jos tästä laihdun niin tissit pienenee myös. En siis koskaan tule näyttämään samalta, ellen ota silareita. [/quote] Usein toki pienillä ja siroilla on pienet rinnat, mutta ei aina. Itse sairastin nuorena anoreksiaa ja painoin 44kg. Vihaamani isot tissit säilyivät silti, varmaan jokin perinnöllinen juttu, kun katsoo äitiäni ja hänen äitiään. Miehet kyllä tykkäsivät silloin, itse en... Olin aina kärsinyt isoista rinnoistani, enkä silloinkaan päässyt niistä eroon. Siihenhän ei voi oikein itse vaikuttaa, mistä kohdasta laihtuu.
[/quote]
Joo ymmärrän, lähinnä tarkotin, että itselläni on pienet rinnat ja laihtumalla ne pienenee. En näyttäisi samalta, mulla olisi sitten vaan leveä lantio, laihat jalat ja olematon yläkroppa. Jos siihen lisää vielä leveät hartiat ilman tissejä niin olisin kovin koominen näky. Mariannalla tissit on hyvännäköiset ja korostaa laihoja jalkoja kun ei kuitenkaan ole ihan naru, vaan kuitenkin normaalin levyinen ihminen.
Lisäksi Mariannalla on aika usein löysä/leveä yläosa ja tiukat housut. Sekin korostaa jalkojen hoikkuutta.
Haluan näyttää itseltäni, koska olen kaunis.
Kaunis kroppa, äärimmäisen hoikka mutta ei liian laiha. Samaan en pääse, kunhan pääsen tämän iltatähden odotuksen jälkeen treenaamaan, niin olen siihenkin ihan tyytyväinen. Olkaamme iloisia omista kropistamme!
Kohta tulee varmaan aloitus "Miten saan yhtä huikean ja glamöröösin elämän kuin eräällä Didemillä?". Ihan vinkkinä Didem, nämä sun tekemät mainostukset haistaa kilometrien päähän. Ja joo, tiedetään "en ole Didem, vaan joku, joka ihan sattumalta luki hänen laadukasta blogiaan ja ihastui hänen upeuteensa".
Miksi kaikki haluavat aina toisten kropat?
Miksi kukaan ei laita energiaa siihen että korostaisi oman kroppansa parhaita puolia, miksi tuhlata sitä energiaa olemalla katkera siitä mitä itsellä ei ole???
Toisaalta, Didem EI vaikuta miltään tyrkky- ja mainostajaluonteelta koska bloginsa ei ole mikään Nellykollaasi & rahastuslinkkiblogi vaan enemmänkin päiväkirjatyylinen, joten mitä perimmäistä intoa hänellä olisi AV:lle spämmäämiseen?
Didem idiootti taas keskustelee itsensä kanssa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Didem on luonnostaan noin hoikka ilman, että se vaatii hänen kohdallaan mitään kitudieettiä. Aloittajan kannattanee kokeilla ruokavalion muutosta. On huono antaa neuvoja, koska ruokavalion pitäisi kuitenkin säilyä monipuolisena ja sellaisena, että siitä saa kaikki tarvittavat ravintoaineet ja sillä jaksaa. Jos tarkoituksena syödä hyvin vähän niin ei sellaista ruokavaliota saa aikaan millään "vinkeillä" tai välttämättä omin päin. Toisaalta, jos nyt syö monipuolisesti niin ehkä jo annoskokoja pienentämällä voi tulla muutosta.
Erm.. ei ole.
Kaunis edelleen ja sai juuri vauvan
No hänellähän on syömishäiriötaustaa, joten...