Laihat ja hoikat! Kertokaa mittanne!
Kommentit (26)
Pitäisikö perustaa postituslista meidän kaltaislle ruipeloille? Voisimme sitten jakaa vinkkejä siitä, miten niitä lisäkiloja oikein saa. Koska listalla kaikki olisivat laiheliineja niin kukaan ei " hermostuisi" painopuheistamme...itse olen ihan täynnä ihmisten " syötkö mitään" -päivittelyä ja viimeksi jopa hammashoitaja kyseli tosissaan, että oksennanko useinkin. Ei uskonut kun sanoin, ettei tod. ole mitään anoreksiaa. Laihojen pitää vissiin kuunnella kaikenlaista soopaa painostaan mutta auta armias jos menet lihavalle sanomaan, että " et sä muuta tee kuin syöt, vitsi sun perä on valtava ja reidet kuin norsulla" niin turpaan tulee. *argh*
Tässä mun mitat:
176cm ja 64kg
( 25v, yhden lapsen äiti, kaikkiruokainen )
Vierailija:
Pitäisikö perustaa postituslista meidän kaltaislle ruipeloille? Voisimme sitten jakaa vinkkejä siitä, miten niitä lisäkiloja oikein saa. Koska listalla kaikki olisivat laiheliineja niin kukaan ei " hermostuisi" painopuheistamme...itse olen ihan täynnä ihmisten " syötkö mitään" -päivittelyä ja viimeksi jopa hammashoitaja kyseli tosissaan, että oksennanko useinkin. Ei uskonut kun sanoin, ettei tod. ole mitään anoreksiaa. Laihojen pitää vissiin kuunnella kaikenlaista soopaa painostaan mutta auta armias jos menet lihavalle sanomaan, että " et sä muuta tee kuin syöt, vitsi sun perä on valtava ja reidet kuin norsulla" niin turpaan tulee. *argh*
--------------------------------------------------------------
väistämättä siirtyy syömiseen ja anoreksiaan tuntemattomien kanssa jutellessa. Kotona ei viitsisi tehä hirveän rasvaisia ja energiapitoisia ruokia kun mies lihoo pelkästä ajatuksesta jo, on ikuisella laihutuskuurilla. Sitten jos ostan herkkuja kaappiin ne on mennyt ennen kuin kerkeän maistamaan:/
Joskus on ongelmat näinkin päin
Olen saman pituinen, mutta 19vuotiaana laihduin alipainoiseksi 57,5kg ja hermostuin, söin, sain lapset, hissasin painoa edestaas ja oolen nyt n 80kg.... ja ottaa pattiin. Sanos miten onnistuu pitään tuollaisen normaalin painon ilman hissiä.:)))
Vastasin siihen. Kasviksia siis syödään perunan, pastan ja riisin sijaan aterioilla. Leivättömyyteen tottui parissa päivässä. Siinä missä ennen söin 3 voikkarii välipalaks, saatan nyt ottaa pähkinöitä, manteleita tai vaikka keitetyn kananmunan.
T. 4
PS. Lapset tietty koulussa joutuu syömään tavisruokaa, niin kotona karppaavat mielellään