Sini Tiainen ja muita hauskoja nimiä.
Kommentit (475)
Miina kenttä taisi ainakin joskus olla ihan mainio seiväshyppääjä. Mieleenpainuva nimi.
Tim-Antti Jalo Kivi vois tulla meidän pojasta :D
Minä varmaan pilaan tämän ketjun, mutta oikeasti olen aika helvetin vihainen vanhemmilleni, kun he keksivät antaa minulle juuri tähän ketjuun liittyvän "hauskan" nimen. Minua kiusattiin 18-vuotiaaksi asti päivittäin niin ikäisteni kuin aikuisten puolesta. Täysi-ikäisenä sitten vaihdoin nimeni, ihan jokaisen siis, enkä oikeastaan ole ollut tuon jälkeen puheväleissä vanhempiini..
Pikkumaista joo, mutta minä näen asian niin, että vanhempani altistivat minut ehdoin tahdoin kiusaamiselle, eivätkä edes tehneet asialle mitään kun kiusaaminen kävi ilmi.
Ja ei, en paljasta entistä nimeäni.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:11"]Kukka Keto...
[/quote]
Meinasin tulla sanomaan saman :)
Jos saan joskus tyttären niin Lumi Vuori ois nätti nimi, mies tuskin suostuis.. :P
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 01:09"]Niin, Heli Kopteri, Heinäsirkka ja Aarne Tapani Kansa.
Hilkka Sirviö.
[/quote] mikä tuossa hilkka sirviössä on hauskaa, muuta kuin että tiedän kyseisen ihmisen :)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 01:09"]Niin, Heli Kopteri, Heinäsirkka ja Aarne Tapani Kansa.
Hilkka Sirviö.
[/quote] mikä tuossa hilkka sirviössä on hauskaa, muuta kuin että tiedän kyseisen ihmisen :)
[/quote] apua nyt tajusin.. Silkka Hirviö :D eikä!
Arvo, Lahja ja Laina Turkki olivat jo edesmenneet sisarukset. En muista oliko sisarussarjassa muitakin...
Aito Lager, oli jossain lehtihaastattelussa
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:54"]Marja Pakaste, Miina Kenttä, Dennis Kenttä, Tuuli Puhuri
Ihmettelen kyllä näitä vanhempia
[/quote] Älä nyt vanhempia syyllistä, naisilla ainakin nimi voi muuttua avioliiton myötä "hauskaksi".
[/quote]
Miksi? Ei sitä nimeä ole pakko vaihtaa. Miinan ja Denniksen vanhempia voi ainakin syyllistää