Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gossip Girl mysteerit ja kaikki muu!

Vierailija
08.08.2014 |

Kun näitä SATC ja frendit keskusteluita jo löytyy, niin jäin kovasti kaipaamaan keskustelua omasta suosikki sarjastani, eli Gossip Girlistä. 

Keskustelun tarkoitus olisi siis kirjoittaa kaikenlaista aiheesta. Henkilöistä, tapahtumista, ehkä niistä mysteereistäkin? =)

Itse laitoin siivouksen taustalle kyseisen sarjan pyörimään netflixistä ajatellen, että sarja ei kuitenkaan paljoa kiinnosta ja menee siinä sivussa. Ja kaikki 6 kauttakin oli, joten eiköhän ne pitkään riitä. Toisin kävi. Jumituin ihailemaan Chuckia ja Blairia yötämyöten. Viikossa olin katsonut 4 kautta ja 5 ja 6 kausi oli sillä aikaa poistunut netflixistä. Lopulta oli pakko ostaa dvd boxi, josta löytyi kaikki kaudet ja tuijotella se loppuun. Todella koukuttava sarja!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa oli ällöttävä.

Vierailija
22/38 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu! Mä oon totaalisen hurahtanu kyseiseen sarjaan,tietääkö kulaan näkeekö netistä mistään 5 ja 6 tuotantokautta? Netflixissä ei ollut kuin neloseen asti. Xoxo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös rakastan kyseistä sarjaa:D

Vierailija
24/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti se että niiden hahmojen ikä laahasi jäljessä koko ajan ja sit oli myös aika epäselvää aika ajoin, minkä ikäisiä he nyt sarjassa ovatkaan. Kuitenkin näyttelijät olivat lopussa jo 25+ mutta näyttelivät edelleen paljon nuorempia hahmoja.

Yliopiston käyminen jäi jotenkin sivuosaan ja unohtui kokonaan? En ihan kaikkia jaksoja nähnyt mutta musta tuo yliopistovaihe ohitettiin vauhdilla vaikka todellisessa elämässä sen luulisi jenkeissäkin vievän useamman vuoden.

Kirjassa S ja B polttavat itsekin koko ajan, ja ryyppäävät, tässä ollut sellaista ollenkaan. Ylipäätään mua ärsytti se että ihmiset olivat ihan erilaisia kuin kirjassa, vain nimet olivat samat.

Danin gossipgirliys tuntui musta hatusta vedetyltä. Koko hahmo inhotti mua muutenkin, jotenkin järkyttävän täynnä itseään. Ja kappas kun yhtäkkiä senkin perheellä oli rahaa millä mällätä vaikka aiemmin oli ollut korostettu kontrasti miten he ovat ei-niin-varakkaita ihmisiä Brooklynista ja nämä muut ovat megarikkaita Upper East Sidelaisia.

Vierailija
25/38 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla häiritsi eniten että hahmot oli kirjan välillä niin erilaiset. just esim jenny ja vanessa. pidän kuitenkin sekä kirjoista että sarjasta ja olenkin koettsnut ajatella että ne ovat kaksi eri asiaa joissa nyt vaan on sama tapahtumapaikka ja samannimiset hahmot.

blair on mun lemppari vaikka onkin vähän bitch.

Vierailija
26/38 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi epäloogista et Dan on g&g, koska oon vast 4kaudes mut tiiän jo ku katoin netistä. Nimittäi jossain kohissahan tulee uus paljastus samaa aikaa ku dan ite on vaik perheen kaa tai juhlis eli ei oo voinu niit kirjottaa samaa aikaa. Tää häiritsee mua tosi paljo enkä ois ehkä ees tajunnu ellen jo tietäis.

Vierailija
27/38 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kaveri spoilas kuka se gossip girl on ja oon vasta sarjan alussa:)

Vierailija
28/38 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana et tää on noussu! Pitääkin tsekkailla taas noita jaksoja. Mä ostin aikoinaan kaikki kaudet kun en ehtiny nähdä vitosta ja kutosta netflixistä, kun ne poistettiin just sillon sielt!

T: keskustelun aloittaja, joka on edelleen hurahtanut kyseiseen sarjaan

Vierailija
29/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tota mä oon katsomassa sitä toista kertaa monen kuukauden jälkeen. ITE myös vähän ihmetyin että Dan on GG?! Siis ei mitään järkeä mä luulin että se oli Dorota. Mä rakastin chuckia ja blairea!!!

Vierailija
30/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sarja💪

Vierailija
31/38 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

blair ja chuck oli ehdottomasti paras pari he tekivät sarjasta mielenkiintoisen. ehdottomasti lemppari sarja!!!

Vierailija
32/38 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka gossip girl on kirjoissa ?

Vierailija
33/38 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka gossip girl on kirjoissa ?

En tiedä, en ole seurannut sarjaa. Mutta tiedän elokuvan Gossip pelkkää puhetta 2000. Arvatkaa kuka on pääosissa? Tietenkin sympaattinen Lena Headey! Suosittelen!

Vierailija
34/38 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa ketjua. Mutta täällä on ihmetelty sitä, miten Dan on voinut olla GG kun ei ole koneen äärellä silloin, kun juoru tulee.

Muistatteko 4 kaudesta, kun Serena oli hetken gossip girl? Sehän kirjoitti postauksen Ivy'n lahjonnasta hänen isälleen, joka oli CeCen pesänjakaja. Serena laittoi julkaisuajaksi 8 PM.

Eli toisin sanoen, Dan oli saanut aiemmin jonkun vihjeen ja laittanut erillisen julkaisuajan, milloin teksti lävähtää saitille.

Itse sain katsottua netflixistä kaikki kaudet. Harmi että poistuu sieltä tämän kuun lopussa, täytyy varmaan hankkia DVD:t, jos joskus innostuu uudelle katsomaan.

Vierailija
35/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hidastempoinen tämä sarja, on menossa toinen kausi. Blair on ärsyttävä. Ajankuva vuonna 2007 on erilainen kuin nyt.

Vierailija
36/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixissä näkyy 6 kautta. 

Vierailija
37/38 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan keskustelua

Vierailija
38/38 |