Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

makkaripuuhista...

Vierailija
03.01.2006 |

Olen alkanut miettimään josko olen jollakin tavalla poikkeava... Täällähän on kaikenmaailman seksigallupit ym, ja hyvin usein naiset kertovat haluavansa " kovaa takaa" tms..

Minä en itse pidä 1. takaapäin asennosta, sitä ei edes harrasteta meillä, nimenomaan minun pyynnöstäni, tiedän että mies sitä joskus kaipaisi ja 2. syvästä penetraatiosta yleensäkin, eikä 3. " kovasta" panemisesta.

Olen aikaisemmin ajatellut että nämä " kovaa takaa" yms jutut ovat enemmän juttuja, ettei se oikeasti ole niin yleistä, ja että se on enemmän semmoista miesten haaveilua.

Mutta nyt siis olen alkanut miettimään että olenko jotenkin rajoittunut/estoinen kun en osaa esim. ym jutuista nauttia ollenkaan. Ja mieheni... Kun hän kuitenkin sitä kaipaa (syvää penetraatiota, takaapäin naimista jne) eikä sitä minulta saa, niin...??????

Comments?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs se on?

Vierailija
2/13 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse anna sitä mitä se kaipaa niin se käy sen hakemasta jostain muualta. Semmoinen on miehen luonne ja vietti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska juuri noissa tilanteissa kohdunsuu joutuu " koetukselle" .

Eli selityshän voi löytyä siitä..

Niin ja penetraario 2, on se itse yhdyntä kun penis työnnetään emättimeen..

Vierailija
4/13 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein nussimista sanan varsinaisessa merkityksessä. Siitä on herkkä rakastelu kaukana. Mut se on asia erikseen. Kovaa panemista haluan harvoin.

Vierailija
5/13 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä kun siitin viedään emättimeen, " työntyminen" . Syvä penetraatio on syvälle naimista.

Vierailija
6/13 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehen mieliks tehdään niitäkin. Sekin tekee juttuja mitä ei itse kaipaa ihan vaan mun mieliks

Vierailija
7/13 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa vaan annan mennä täysillä :)

Vierailija
8/13 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis muita jotka eivät anna takaapäin ja eivät salli syvälle ja /tai " kovaa" panemista ollenkaan?

Huolestuttaako teitä se että miehennä saattaa jäädä kaipaamaan jotain mitä ei kotoa saa??

Minua on nimittäin alkanut huolestuttamaan vähän, mutta ongelmana siis se että takaapäin ja muutenkin syvälle pantaessa sattuu vatsapohjaan, enkä pysty nauttimaan=harrastamaan seksiä jos sattuu..

Vierailija
9/13 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan tuntu jotenkin epämiellyttävältä. Ei nyt varsinaisesti sattunut, mutta melkein...

Muuten sain todella helposti ihan tavallisessa lähetyssaarnaja-asennossa, eikä tarvinnut paljoa lämmittelyä. Liekö tämä " herkkyys" syynä, siihen että syvälle menot ei tuntunut hyvältä?

Muutenkin olen outo, inhosin rintojen koskettelua. ja sitähän ukko olisi halunnut tehdä.

Mennyt aikamuoto, siksi kun ukko lähti toisen matkaan:( nyt sitten saanee sitä, mitä vaille minun kanssa jäi. Paska jätkä....

Vierailija
10/13 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun takaapäin koitatte, niin omilla käsivarsillanne " säädätte" yläpään korkeutta. Tällöin siittimen tulokulma on hieman eri kuin toisessa asennossa. Esim. itse en pysty kauaa olemaan käsieni varassa kontillaan, mutta kun pudotan itseni kyynärpäiden varaan niin että pää hipoo alustaa, niin pystyn olla niin vaikka seuraavaan päivään. Ja tuo asento tuntuukin minusta paremmalta. Jalkojen asentoa voi yrittää muutella, senttikin riittää. Myös miestä voi pyytää korjaamaan asentoaan tai tulokulmaansa.

Kokeilumieltä....

Vierailija
11/13 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paneminen on kaikista parasta.

Vierailija
12/13 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en tiiä, jokainen tietysti tykkää eri asioista..mutta itse tykkään takaapäin naimisesta eniten ja kovasta seksistä myös...:) ja onhan se kiva että mieheni kanssa tykätään samoista asioista...

Vierailija
13/13 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmenee myös tuota vatsanpohjan kipua jos harrastamme " rajua" seksiä sekä tietyissä asennoissa (esim. juuri tuo takaapäin). Kuitenkin tykkään molemmista edellämainituista seksin muodoista, ja siksi olemme etsineet ja löytäneet konsteja, joilla ei enää satu. Meillä toimii:

- kunnon lämmittelyt ja esileikit, kun olen kiihottunut ja alapääkin ehtinyt vauhtiin mukaan, kipua ei yleensä tunnu

- aloitetaan varovasti, esim. takaapäin ensin niin, että makaan vatsallani ja mies päällä, konttausasennossa tunnen monesti kipua jos siihen siirrytään liian nopeasti/ilman lämmittelyjä (varovaisempia työntöjä jne.)

- jotkut asennot täytyy sulkea pois, esim. mies tykkäisi kovasti lähetyssaarnaaja-asennossa nostaa jalkani hartioilleen, mutta se tuntuu lähes aina pahalta. Näitä koknaan poissuljettuja ei onneksi ole kuin muutama, tosiaan tuo oma kiihottuminen on mulla kaiken a ja o.

Tykkään seksistä tosi paljon, enkä voi herkille sisuskaluilleni mitään : )

Voisitteko ap yrittää löytää asentoja ja kikkoja, jotka tuntuisivat molemmista hyviltä? Nimittäin kyllähän se syvä penetraatio tuntuu aivan taivaalliselta ja uskon miehesi sitä kaipaavan : ( Tai mistäs minä tiedän ; ) Voisitko jutella asiasta miehesi kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan