Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä fiorella-farkuista?

Vierailija
07.09.2014 |

Minusta aivan järkyttävät!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, myönnän että minusta ne oli makeet. :D Niin kuin oli esim. ne mustat, leveälahkeiset housut, joissa oli liekkikuviota sivuissa. Minusta oli makeeta, kun liian isot skeittikengät olivat talloneet niiden housujen lahkeet risaiseksi madoksi, joka jahtasi kantapäätä kävellessä. Se alta tummaksi värjätty, päältä blondi tukka oli oikeasti hetken kiva, niin kuin se nykyään mollattava kananp-tukka... tai shokkivärillä värjätty yksittäinen raita hiuksissa. 

Laittaisinko noista enää mitään tänä päivänä? No tuota...

Myöntäkää: kymmenen vuoden päästä meidän lapsemme kikattavat, kuinka ihmiset kehtasivat piirtää itselleen todellista muhkeammat kulmakarvat tai liukuvärjätä hiuksensa. Sitä se aika teettää: meistä kaikista tulee jonakin päivänä naurunalaisia, halusimme tai emme. :D 

Vierailija
42/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:30"]

Eniten fiorella-farkuissa taitaa porukkaa risoa se että olivat vähän sellainen status-juttu kun oli suht pieniä kokoja, joten ei ihan jokaiselle mahtuneetkaan. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista ...

[/quote]

Status-juttu? Oletko ihminen tosissasi? Monetko löytyy kaapista?

[/quote]

Ei status-juttu rahan takia, vaan sen takia että mahtui niihin. että pääsi olemaan sellainen hottis scene-muija :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintaisia nämä farkut aikanaan olivat?

Vierailija
44/52 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
45/52 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:30"]

Eniten fiorella-farkuissa taitaa porukkaa risoa se että olivat vähän sellainen status-juttu kun oli suht pieniä kokoja, joten ei ihan jokaiselle mahtuneetkaan. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista ...

[/quote]Status-juttu :__D

Mä vähän ymmärsin, että niitä käytettiin juuri luomaan illuusiota muodoista, kun ei niitä omasta takaa ollut. Ne kulutukset nimenomaan loi kolmiulotteisuutta kaksiulotteiselle pinnalle. Vaan valitettavasti mä oon vastaavantyylisiä joutunut todistamaan ihan liian lihavillakin.

Vierailija
46/52 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen koska viimeksi olen nähnyt jollain tälläiset päällä, ehkä 10v sitten?

Vierailija
47/52 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:13"]

Ne oli muotia 10 vuotta sitten eli turha täällä haukkua ja arvostella, kun joka toisella VÄHINTÄÄN oli sellaiset baarissa jalassa. Enää niitä ei näy, kuten ei paljon muitakaan vanhoja juttuja. Nykyään on taas muotia olla hilttitty, mutta kyllä ne Fiorellan farkut taas pian muotiin tulevat, muotihan kierättää kaikkia vanhoja juttuja.

[/quote]Ahaa, mut mä en kyllä muista, että hikinauhat ja se aerobicmuoti olis tullu kertaakaan uudestaan. Eikä vyölaukkujakaan juuri näe...

[/quote]

kyllä se vielä tulee..

[/quote]Ei tainneet tulla, sillä muodin sykli on 20 vuotta.

Mutta ne trendsetterit, ketkä uskoo fiorellahousujen paluuseen, voivat jo etsiä ne kulutushousut jälleen käyttöönsä. :D

Vierailija
48/52 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyjä, se on mun mielipide.

Vierailija
49/52 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kulahtanen punaiset ohuet hiukset!

Vierailija
50/52 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää aina ku joku pimatsu vieläki pukee semmoset päälle . Ja nauratti ku joku raukka yritti ihan vasta myydä semmoisia facebookin kirpparilla. Ei tommosia voi ees kierrättää

Vierailija
51/52 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset farkut on osa sellaista biker chic - lookkia, ei ehkä istu kaikkien tyylimaailmaan.

Vierailija
52/52 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen näin helsingissä nuorella naisella päällä. Koko tyyli oli 00-lukua. Nyt nää on vintagea, mutta näytti, jos mahdollista, vieläkin pahemmilta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän