Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset kostavat eroamisen

Vierailija
11.07.2024 |

Olen nainen 63 v. Lapset 24 ja 26. Erosimme ( minun aloitteeni) kun he olivat 8 ja 9. Syynä oli miehen passiivis-agressiivinen käytös. Olen hyväpalkkainen ja mistään ei ollut puutetta. Eikä pahaa sanaa isästä koskaan. Olen velattomat opinnot kustantanut ja asunnot taannut. Sairastin vakavan  rintasyövän 56 v. Menin huonoon kuntoon ja edelleen kovin väsynyt.

Kumpikin lapsi on ilkeä ja arvostelee. Ei apua ruohon leikkaamisessa tms pikkujutuissa. 

Ovat juuri vakiintuneet. Onko nyt aika kostaa äidille?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti just näin.

Vierailija
2/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu eroon ruohosta ym. pikku jutuista, joita et pysty hoitamaan.

Tai anna ruohon kasvaa.

Tai palkkaa joku leikkaamaan se. Koululaisilla on pulaa kesätöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti kuvitellut rahalla voivasi korvata kasvatuksen. Sitä niittää mitä kylvää.

Vierailija
4/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko sanoneet, että tuo liittyy eroamiseen? Vai mistä olet keksinyt tuollaista?

Vierailija
5/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla hedelmällisempää keskustella asiasta avoimesti lastesi kanssa kuin täällä. Ole valmis sitten myös ottamaan vastaan kritiikkiä äläkä pelkästään puolustaudu.

Vierailija
6/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinun jossain vaiheessa ollut sittenkin syytä kertoa miksi erositte? Jos uskot että kostavat nyt sitä. Ja onko isä aikanaan puhunut heille, valheita kenties?

Vierailija
7/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet, että kyseessä on kosto erosta? Ovatko he suoraan sanoneet niin? Sillä jos eivät ole, taustalla saattaa olla jokin ihan muu syy, jota et itse näe.  

Vierailija
8/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävät lapset sinulla, ei minkäänlaista empatiaa syöpää sairastanutta kohtaan. Mitä sinulla on yhteistä heidän kanssaan muuta kuin osa dna:ta? Ehkä parempi ettet pidä yhteyttä heihin mikäli siihen pystyt. Eläkööt elämäänsä miten tahtovat. 

Vierailija
9/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla hedelmällisempää keskustella asiasta avoimesti lastesi kanssa kuin täällä. Ole valmis sitten myös ottamaan vastaan kritiikkiä äläkä pelkästään puolustaudu.

En minäkään kiusannut vanhempaa eron takia. Ehkä olen henkisesti terveempi kuin ap:n lapset. 

Vierailija
10/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti kuvitellut rahalla voivasi korvata kasvatuksen. Sitä niittää mitä kylvää.

No minä olen niitä lapsia, joille raha kyllä kelpaa kaiken siirappilässytyksen sijaan 👍

Vierailija
11/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli lapset eivät ole itse sanoneet, että auttamattomuus liittyy teidän eroon, niin se ei todellakaan liity siihen eroon. Ei ne molemmat nyt melkein 20 vuoden jälkeen aikuisina sellaista typeryyttä keksisi yhtäkkiä. 

Syy on ihan muualla. Todennäköisesti siinä, että olet ollut tavalla tai toisella, luultavasti monellakin tavalla, ollut itse huono äiti. 

Vierailija
12/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota aina ihmettelen omien vanhempien kanssa ettei kritiikkiä oteta vastaan vaan vedotaan johonkin muuhun (vaikkapa opiskelun kustantaminen)

Vierailija
13/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kiusannut vanhempaa eron takia. Ehkä olen henkisesti terveempi kuin ap:n lapset. 

Miten tää nyt liittyy mihinkään? Miksi änget itseäsi johonkin mikä ei liity suhun yhtään millään tavalla? Et sä kyllä tuolla kommentilla mikään henkisesti terve ole.

Vierailija
14/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen niitä lapsia, joille raha kyllä kelpaa kaiken siirappilässytyksen sijaan 👍

Ap:ko tässä vastaa? Vai hänen lapsensa??

Vierailija
15/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko oletat että lapsesi alkaisivat sinulle ruohoa leikkaamaan? Eiköhän aikuislla ihmisillä ole jo omatkin pihat hoidettavina.

Kun meidän naapurissa asuva leski sairastui niin hän rupesi ostamaan lumityöt ja nurmikonleikkuut huoltoyhtiöltä. Ne tekevät myös pieniä korjaustöitä kiinteistöön tarvittaessa. Kun ap:lla kerran ei ole rahasta pulaa niin suosittelen toimimaan samoin.

Vierailija
16/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asenne lapsiinsa on outo.

Kyllä olisi jo tuon eron pitänyt unohtua.

Tuon ikäisillä nuorilla aikuisilla on omat menonsa. Et voi orjuuttaa, etkä vaatia kiitollisuutta.

Vierailija
17/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli lapset eivät ole itse sanoneet, että auttamattomuus liittyy teidän eroon, niin se ei todellakaan liity siihen eroon. Ei ne molemmat nyt melkein 20 vuoden jälkeen aikuisina sellaista typeryyttä keksisi yhtäkkiä. 

Syy on ihan muualla. Todennäköisesti siinä, että olet ollut tavalla tai toisella, luultavasti monellakin tavalla, ollut itse huono äiti. 

Tai sitten lapset ovat persepäitä, niitäkin löytyy vaikka millä mitalla. Kaikki pitäisi tuoda nokan eteen näille narsistilapsille. 

Vierailija
18/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka puhui mitään siirappilässytyksestä? 🙄

Sinua ei selvästikään ole kasvatettu, koska et edes tiedä mitä koko sana tarkoittaa 😅.

Vierailija
19/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:ko tässä vastaa? Vai hänen lapsensa??

En ole ap enkä ap:n lapsi 😆

Vierailija
20/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten lapset ovat persepäitä, niitäkin löytyy vaikka millä mitalla. Kaikki pitäisi tuoda nokan eteen näille narsistilapsille. 

Nämäkin lapset ovat niiden vanhempiensa tuotoksia. Eli vanhempi/vanhemmat ovat/ovat olleet perseestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän