Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä fiorella-farkuista?

Vierailija
07.09.2014 |

Minusta aivan järkyttävät!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo viisi vuotta sitten kyllä kuulin sivusta juuri miesten kommentoivan tuollaisia housuja kamaliksi, joten keitäköhän ne miehet sitten on, jotka noiden farkkujen kantajista innostuu? :D

Vierailija
22/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:44"]

Tässä hieman vinkkejä sähäköiksi naisiksi haluaville.

Nopea opas miten yhdistät Fiorella farkut mätsäämään parhaiten tyyliin:

Aloitetaan kengistä. Klassikko yhdistelmänähän toimii pilalle kompuroidut (entiset)valkoiset tekonahkaiset korolliset saappaat. Korot mieluiten tuulikaappien ritiloiden repimät, antaa sähäkän ja tempperamenttisen kuvan omistajastaan.  

Vyötä suositellaan käytettävän matalan vyötärönsä takia, ilmankin toki voi olla jos itseään ei häiritse että pyllyvako vilkkuu, tunnetusti Fiorellatytön itsetunto on niin hyvä että hän ei välitä mitä muut ajattelevat. Vyöksi sopii joku kiva 15cm paksu blingbling vyö josta puuttuu puolet timanteista.

Fiorella farkkujen kanssa ehdoton must on pesussa nuhjaantunut mahdollisimman avonaisella dekolteella varustettu trikoo toppi. Paljetitkin on ok. Mitä kulahtaneempi ja nukkaisempi, sen parempi.

Takiksi käy ihan tavallinen musta tekonahkatakki.

Viimeistelyssä eli laittautumisessa on hyvä muistaa suttuisuus. Näillä ohjeilla sinun pitäisi onnistua. Onnea matkaan!

[/quote]Kuvailit juuri perus Ale Pupi—Ritun :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:44"]

Tässä hieman vinkkejä sähäköiksi naisiksi haluaville.

Nopea opas miten yhdistät Fiorella farkut mätsäämään parhaiten tyyliin:

Aloitetaan kengistä. Klassikko yhdistelmänähän toimii pilalle kompuroidut (entiset)valkoiset tekonahkaiset korolliset saappaat. Korot mieluiten tuulikaappien ritiloiden repimät, antaa sähäkän ja tempperamenttisen kuvan omistajastaan.  

Vyötä suositellaan käytettävän matalan vyötärönsä takia, ilmankin toki voi olla jos itseään ei häiritse että pyllyvako vilkkuu, tunnetusti Fiorellatytön itsetunto on niin hyvä että hän ei välitä mitä muut ajattelevat. Vyöksi sopii joku kiva 15cm paksu blingbling vyö josta puuttuu puolet timanteista.

Fiorella farkkujen kanssa ehdoton must on pesussa nuhjaantunut mahdollisimman avonaisella dekolteella varustettu trikoo toppi. Paljetitkin on ok. Mitä kulahtaneempi ja nukkaisempi, sen parempi.

Takiksi käy ihan tavallinen musta tekonahkatakki.

Viimeistelyssä eli laittautumisessa on hyvä muistaa suttuisuus. Näillä ohjeilla sinun pitäisi onnistua. Onnea matkaan!

[/quote]Kuvailit juuri perus Ale Pupi—Ritun :D

[/quote]

Jätit kuvaamatta hiustyylin? Oma mielikuvani lepää siinä hiustyylissä, kun hiusten alaosa värjättiin tummaksi ja päältä blondiksi... :) Ja sekin oli olevinaan niin hieno hiustyyli joskus, ja sitten kun olin kokeilemassa sitä kampaaja tuijotti minua vain närkästyneen näköisenä. :D

Vierailija
24/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:07"]

Jätit kuvaamatta hiustyylin? Oma mielikuvani lepää siinä hiustyylissä, kun hiusten alaosa värjättiin tummaksi ja päältä blondiksi... :) Ja sekin oli olevinaan niin hieno hiustyyli joskus, ja sitten kun olin kokeilemassa sitä kampaaja tuijotti minua vain närkästyneen näköisenä. :D

[/quote]Toi oli kyllä niin vakio yhdistää niihin farkkuihin. Semmonen ylioppilaslakki. Ehkä se oli just sen takia amisten juttu, kun ei sitä valkolakkia koskaan ollut saanut.

Vierailija
25/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pinkit korvarenkaat ja jotain muita glitterhiluja voi olla, vaikka se perus GUESS-kaulakoru ;)

Vierailija
26/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän on fiorella farkut??? Siis jotkut crazy age- farkutko??? Onhan fiorellassa paljon muitakin farkkuja

Vierailija
27/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas, ei ole vähään aikaan tullut näitä farkkuja vastaan.

Vierailija
28/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:08"]Aivan järkyttävät! Amiksethan niitä käyttää. Itse en ole koskaan kyseisiä kammotuksia jalkaani pistänyt.

T. 23v.
[/quote]
En oo nähny kellään amiksella fiorella farkkuja. Freddyjä kylläkin. T.amis

Vierailija
29/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheat!! Siihen yhdistettynä liian lyhyt paita, jenkkakahvat ja tramp stamp. Hrr.

Vierailija
30/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:08"]Aivan järkyttävät! Amiksethan niitä käyttää. Itse en ole koskaan kyseisiä kammotuksia jalkaani pistänyt. T. 23v. [/quote] En oo nähny kellään amiksella fiorella farkkuja. Freddyjä kylläkin. T.amis

[/quote]Mä tiedän yhden, joka yhä käyttää noita, mutta se on keskeyttänyt amiksen. Kahdesti. Joten onko se amis sitten kuitenkaan? :D

Vierailija
31/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli vuosia sitten kovaa huutoa tietynlaisten ihmisten keskuudessa ;p

Vierailija
32/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain niin kamalaa etten pitäisi päällä vaikka maksettaisiin :D kuka ne on keksiny?!

Vierailija
33/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:08"]Aivan järkyttävät! Amiksethan niitä käyttää. Itse en ole koskaan kyseisiä kammotuksia jalkaani pistänyt. T. 23v. [/quote] En oo nähny kellään amiksella fiorella farkkuja. Freddyjä kylläkin. T.amis

[/quote]Mä tiedän yhden, joka yhä käyttää noita, mutta se on keskeyttänyt amiksen. Kahdesti. Joten onko se amis sitten kuitenkaan? :D
[/quote]
Se on elämäm koululainen :D

Vierailija
34/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:03"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:08"]Aivan järkyttävät! Amiksethan niitä käyttää. Itse en ole koskaan kyseisiä kammotuksia jalkaani pistänyt. T. 23v. [/quote] En oo nähny kellään amiksella fiorella farkkuja. Freddyjä kylläkin. T.amis [/quote]Mä tiedän yhden, joka yhä käyttää noita, mutta se on keskeyttänyt amiksen. Kahdesti. Joten onko se amis sitten kuitenkaan? :D [/quote] Se on elämäm koululainen :D

[/quote]Niin, sehän se onkin! Varmaan vielä kanta pään kautta :D

Vierailija
35/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli muotia 10 vuotta sitten eli turha täällä haukkua ja arvostella, kun joka toisella VÄHINTÄÄN oli sellaiset baarissa jalassa. Enää niitä ei näy, kuten ei paljon muitakaan vanhoja juttuja. Nykyään on taas muotia olla hilttitty, mutta kyllä ne Fiorellan farkut taas pian muotiin tulevat, muotihan kierättää kaikkia vanhoja juttuja.

Vierailija
36/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:13"]

Ne oli muotia 10 vuotta sitten eli turha täällä haukkua ja arvostella, kun joka toisella VÄHINTÄÄN oli sellaiset baarissa jalassa. Enää niitä ei näy, kuten ei paljon muitakaan vanhoja juttuja. Nykyään on taas muotia olla hilttitty, mutta kyllä ne Fiorellan farkut taas pian muotiin tulevat, muotihan kierättää kaikkia vanhoja juttuja.

[/quote]Ahaa, mut mä en kyllä muista, että hikinauhat ja se aerobicmuoti olis tullu kertaakaan uudestaan. Eikä vyölaukkujakaan juuri näe...

Vierailija
37/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten fiorella-farkuissa taitaa porukkaa risoa se että olivat vähän sellainen status-juttu kun oli suht pieniä kokoja, joten ei ihan jokaiselle mahtuneetkaan. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista ...

Vierailija
38/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:13"]

[/quote]Ahaa, mut mä en kyllä muista, että hikinauhat ja se aerobicmuoti olis tullu kertaakaan uudestaan. Eikä vyölaukkujakaan juuri näe...

[/quote]

kyllä se vielä tulee..

Vierailija
39/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:30"]

Eniten fiorella-farkuissa taitaa porukkaa risoa se että olivat vähän sellainen status-juttu kun oli suht pieniä kokoja, joten ei ihan jokaiselle mahtuneetkaan. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista ...

[/quote]

Status-juttu? Oletko ihminen tosissasi? Monetko löytyy kaapista?

Vierailija
40/52 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä