G: ketä äänestät pressaksi ja n. 10 sanan perustelu?
Kommentit (14)
Ensinnäkin haluan tämän sosialisti-Suomen vihdoinkin ymmärtävän, että Suomi on menossa samaan suuntaan kuin Neuvostoliitto ennen hajoamistaan: köyhyyteen ja siihen, että ihmiset vain istuvat työpaikoillaan, koska ei ole enää mitään tekemistä.
Toisaalta en kuitenkaan ole niin radikaali, että osaisin heti muuttaa kaiken äärioikeistoon. Liikkumatilaa täytyy olla.
Tosin välillä Keskusta on nuoleskellut sossujen takapuolta liikaa, joten välillä mietin, pitäisikö olla radikaalimmin oikeistolainen.
Vierailija:
Ensinnäkin haluan tämän sosialisti-Suomen vihdoinkin ymmärtävän, että Suomi on menossa samaan suuntaan kuin Neuvostoliitto ennen hajoamistaan: köyhyyteen ja siihen, että ihmiset vain istuvat työpaikoillaan, koska ei ole enää mitään tekemistä.Toisaalta en kuitenkaan ole niin radikaali, että osaisin heti muuttaa kaiken äärioikeistoon. Liikkumatilaa täytyy olla.
Tosin välillä Keskusta on nuoleskellut sossujen takapuolta liikaa, joten välillä mietin, pitäisikö olla radikaalimmin oikeistolainen.
en periaatteesta halua äänestä Tarjaa, Mattia enkä Saulia!!
Minulle on ihan sama, tuleeko Tarja, Matti vai Sauli pressaksi... Taidan siis äänestää Bjarnea.
..oikeat arvot. MISSÄÄN NIMESSÄ EN ÄÄNESTÄ MATTIA -karsee tapaus
Koska hän on nainen, hänellä on jo kokemusta alasta.
Symppis tyyppi. Mahd. toisella kierroksella äänestänen Tarjaa, kuten viimeksikin.
Hän on paras vaihtoehto Suomelle ja sen lisäksi vielä edustava presidentti, joka pärjää hyvin maailmalla.
Loppuu se muun maailman salainen naureskelu kun punapää poistuu..
Kuka haluaa Natoon? Omat lapset saattavat joutua kohta taistelemaan jonkun muun maan itsenäisyyden puolesta. Ja Soini haluu Suomen pois rahan ahneesta EU:sta. SOINI PRESIDENTIKSI! Ajattelee meitä pieniä kansalaisia.
Ainoa, joka painottaa juuri minulle tärkeitä asioita ja jonka arvomaailmaan voin samastua täysin.
soraääniä. On nainen, ajaa vihreitä asioita.
Minulla samat mielipiteet turvallisuus-, talous- ja ulkopolitiikasta. Periaatteestakin jo äänestän oikeistoa.
Älykäs nainen, lämmin ja elämänkokemusta. Hyvin hoitanut hommansa.
Ja Niinistö näyttää ihan Shar Peiltä.
Mielestäni tuollaiset summat kuuluisi lahjoittaaa mieluummin vaikka nälkäänäkeville Afrikkaan.En äänestä ainakaan näitä kolmea.