Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tuttuja joiden kanssa oltava tekemisissä vaikka

Vierailija
03.01.2006 |

ei vuosienkaan jälkeen opi tuntemaan ihmistä?

Ei pääse samalle aaltopituudelle vaikka kuinka yrittäis? Tai ei oikeestaan pystytä edes keskustelemaan mistään ilman väärinymmärryksiä ja jatkuvaa skarppausta?

Mulla tällainen sukulainen ketä on vähän niin kuin pakko nähdä suht useastikin ja edelleen yli 10 vuoden jälkeenkin en ymmärrä/tunne koko ihmistä. Hänen ajatuksen juoksunsa on kertakaikkiaan niin erilainen etten pysy hänen jutuissaan mukana ja joudun jatkuvasti tarkentamaan kysymyksillä hänen juttujaan.

Muiden ihmisten kanssa minulla ei ole koskaan ollut vastaavanlaisia kommunikaatio ongelmia ja tämä tapaus on kuitenkin aivan " älyllisesti " normaali (hyvä työ, perhettä jne)

Olen päätellyt, että kenties olemme vaan niin erilaisia että emme osaa edes arkipäivän asioista keskustella sujuvasti....mutta outoa silti....

Tätä on vaikea selittää, mutta jos jollain on omakohtaisia kokemuksia niin mielellään kuulisin niistä!

Toivoisin kuitenkin, että yhteinen sävel löytyisi, mutta kun näin pitkänkin tuntemisen jälkeen pakolliset puhelut ja näkemiset ovat mielestäni vaikeita ja epämukavia tilanteita, tuntuu se aika epätodennäköiseltä....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika suvaitsematon (ei hyväksy homoja, eikä ymmärrä ulkomaalaisia).

He elävät hyvin lapsikeskeistä elämää ja heidän ympyränsä ovat aika pienet. Työ on vain väline rahan ansaitsemiseen. Meille taas työ on tärkeää työn itsensä vuoksi (mielenkiintoista, haastavaa jne.).

Meillekin lapset ovat toki tärkeitä, mutta voimme huoleti päästää lapset mummolaan ilman, että ikävöimme heitä koko ajan. Meillä ei ole mitään vaikeuksia viihtyä kaksin mieheni kansssa, jos lapset ovat poissa, tämä sukulaispari sen sijaan ei haluaisi päästää lapsia mihinkään, mun kaksin on niin tylsää...

Sukulaisperheen mies ei " päästä" vaimoaan iltaisin oikein mielellään mihinkään omien ystäviensä kanssa eli on hyvin mustasukkainen ja omistushaluinen. Myös vaimo tekee hirveän suuren numeron, jos mies käy työporukan tms. kanssa jossain...Meille on itsestäänselvää, että parisuhteen ja lasten ohella on muutakin elämää...

No, eipä meillä juurkaan yhteistä ole. Silti yhä edelleen, kaikkien vuosien jälkeen, jaksan edelleen hämmästyä jostain, mitä etenkin tämä nainen suustaan päästää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän