Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tapaa rikkaita miehiä?

Vierailija
29.07.2014 |

Mulla on jo amatti kiitos vaan, ja olen opiskellut. Palkka vain ei ole kummoinen.

Melkein kaikki rahat menevät peruselämiseen, asuntolainaan, vakuutukseen, nettilaskuun, sähköön yms.

Miehet, jotka olen tavannut netissä, ovat melkein aina perseaukisia. Ja ovat valmiita muuttamaan luokseni parin viikon tutustumisen jälkeen.

Haussa on mies, joka tulee mukavasti toimeen. Ei haittaa jos on lapsia, mulla ei ole lapsia enkä edes halua.

Naimissa ei saa olla, en lähde varattujen mukaan.

Olen ihan kivannäköinen, hoikka, pitkät vaaleat hiukset, siniharmaat silmät, 70c rinnat, 32v nainen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissähän ne on!

Luuletko että menestyvää miestä tuossa iässä on vapailla markkinoilla, jos ei ole jotain hirveitä vikoja...

Vierailija
2/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asunto-osakkeita, kiinteistöjä yms varmaan jonkun verran toiselle miljoonalle menevästä arvosta. Omaisuutta on kertynyt kun en oikein ole koskaan oppinut tutustumaan naisiin ja mitä sitä sitten muutakaan tekisi kuin töitä.. yksin on tullut elettyä aika säästäväisesti mutta enpä sanoisi että varsinaisesti on mikään pihi ja tarjoan kyllä jos pääsee treffeille asti. Vihjeitä siitä missä rikas mies voisi onnistua tapamaan edes jonkunlaisia naisia. Ai niin - hyvännäköisyydestä joutuu sitten tinkimään, vaikka olenkin normaalipituinen ja normaali painoindeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä vain parturikampaajan ja omaan rikkaan miehen. Eikä hänestä ole noloa että olen parturikampaaja. Toisaalta hän ei ole itse käynyt mitään koulua peruskoulun jälkeen, mutta on johtotehtävissä isossa firmassa ;) Tehnyt vain töitä helvetisti sen eteen :)

Vierailija
4/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sinkkuna kuvallinen & rehellinen ilmoitus netissä, jossa etsin normaalia ja kunnollista miestä. Arvioisin, että 90% minulle vastanneista oli menestyneitä & varakkaita. Tapasin n.20 miestä ja jokainen näistä oli yrittäjiä, toimitusjohtajia, maajohtajia tms. Yksi näistä miehistä ei tehnyt mitään, vaan oli myynyt juuri yrityksensä 18miljoonalla. Jokainen oli ihan mukavia, mutta en vain tuntenut mitään suurempaa, vaikka pidemmän aikaa muutamaa noista tapailin.

Ja en ole käynyt peruskoulun jälkeen koulua :) Silti olen tienannut 4000-8000e/kk. En tiedä miksi tuollaiset miehet minusta ovat aina kiinnostuneet, olen vain sellainen pieni kiva blondi :)

Ja löysin sieltä netistä minun suuren rakkautenikin, varakas hänkin, mutta se ei ole merkitsevä asia vaan se, että hän on maailman rakastavin, huolehtivin, kiltein ja komein <3

Vierailija
5/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion kuppiloista kannattaa etsiä! 

Vierailija
6/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tätini on persaukinen merkonomi ja tehnyt siivoojan töitä vuosia, mutta kuitenkin naimisissa miljonäärin kanssa. Ja lisättäköön, että hän on aivan tavallinen nainen, ei mikään primadonna.

Tapasivat vissiin ihan jossain ravintolassa lounasaikaan.

Vierailija
7/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et tapaa missään, sehän sulle oikein olisi.

Vierailija
8/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.seksitreffit.fi sinne vaan huoraamaan muiden joukkoon  

Vierailija
9/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunta on täynnä rikkaita mieshuoria. Myös naishuoria nykyään, valitse omasi. Kanerva taidettiin jo viädä.

Vierailija
10/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:18"]

Mulla on jo amatti kiitos vaan, ja olen opiskellut. Palkka vain ei ole kummoinen.

Melkein kaikki rahat menevät peruselämiseen, asuntolainaan, vakuutukseen, nettilaskuun, sähköön yms.

Miehet, jotka olen tavannut netissä, ovat melkein aina perseaukisia. Ja ovat valmiita muuttamaan luokseni parin viikon tutustumisen jälkeen.

Haussa on mies, joka tulee mukavasti toimeen. Ei haittaa jos on lapsia, mulla ei ole lapsia enkä edes halua.

Naimissa ei saa olla, en lähde varattujen mukaan.

Olen ihan kivannäköinen, hoikka, pitkät vaaleat hiukset, siniharmaat silmät, 70c rinnat, 32v nainen.

[/quote]

siis haluat mieheltä sen rahat? eikö sitä kutsuta varastamiseksi, huijaamiseksi tai huoraamiseksi 

Vierailija
11/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et kerran koulussa tavannut homma meni vaikeaksi....

Vierailija
12/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavannut koulussa kun suurin osa  oli naisia! Ja muutenkaan alallani ei rikastu työllä.

Vierailija
13/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monacossa.

Vierailija
14/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:23"]

En tavannut koulussa kun suurin osa  oli naisia! Ja muutenkaan alallani ei rikastu työllä.

[/quote]

siis peruskoulussa ;)

Vierailija
15/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tai missä löytäisit, mutta tekisi mieli suositella esim. amerikkalaisen miehen etsintää. Ulkonäkösi varmasti kelpaisi enemmän kuin hyvin. Muutenkin taitaa asenne siellä olla myötämielisempi siihen, että mies elättää. Itse olisin valinnut tuon tien, jos se olisi ollut mahdollista.

Onnea rikkaan miehen etsintään!

Vierailija
16/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen naisen tulokulma asiaan. Mikä sinua itseäsi estää 2000-luvulla tienaamasta niin paljon kuin sielu sietää? 

Rikkaita miehiä on niin äärettömän vähän, ettei kannata kauheasti laskea sen varaan. Suomessa oli vuonna 2011 28 500 miljonääriä (määrä lienee jonkin verran tuosta kasvanut, muttei merkittävästi). Jos sanotaan, että noista 30 % on perijänaisia, niin sulle jää 19 950 miestä. Tuosta kun otetaan pois ne, jotka ovat onnellisesti naimisissa tai eivät voi erota, koska se tulisi liian kalliiksi niin aika pieneksi supistuu. Miinustetaan vielä äärimmäisen pihit Nokian kumisaappailla tienanneet piirongin laatikkoon säilöjät ja vastaavat - näitäkin joukkoon mahtuu. 

Kuten huomaat, ne tyttöjen prinsessasadut ovat satuja. Sanoisin, että paremmat mahdollisuudet rikkauksiin on kun alat itse tienata enemmän. Ainahan joku voittaa tietysti lotossakin, en minä sitä sano. 

Vierailija
17/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka rikkaita?

Purjehdusseuroissa, esim.

Vierailija
18/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla venäläisiä sukujuuria? Tunnen muutaman ja kaikki olivat (ei tarvitse luojan kiitos olla enää tekemisissä) manipuloivia ja rahan perässä juoksevia tyhjäkkeitä. Mitään ei itse jaksettaisi tehdä asioiden eteen-kaikki pitäisi tulla valmiina kuin Manulle illallinen.

Vierailija
19/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea Private Bankingin sijoitusilloissa esim.

Vierailija
20/32 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:34"]

Tyypillinen naisen tulokulma asiaan. Mikä sinua itseäsi estää 2000-luvulla tienaamasta niin paljon kuin sielu sietää? 

Rikkaita miehiä on niin äärettömän vähän,

[/quote]

Onpas ristiriitaista. Rikkaita miehiä on siis vähän, mutta ap:sta voi tulla rikas tuosta vaan?

Kyllä niitä rikkaita miehiä ja naisia olisi aika hemmetin paljon, jos rahan hankkiminen olisi yhtä helppoa kuin annat ymmärtää.

Minä en ainakaan välitä tehdä tehdä pitkää päivää rahan eteen. Jotkut muut haluavat ja siihen rinnalle vähemmän kunnianhimoisen puolison. Ei siinä ole mitään väärää.