Missä tapaa rikkaita miehiä?
Mulla on jo amatti kiitos vaan, ja olen opiskellut. Palkka vain ei ole kummoinen.
Melkein kaikki rahat menevät peruselämiseen, asuntolainaan, vakuutukseen, nettilaskuun, sähköön yms.
Miehet, jotka olen tavannut netissä, ovat melkein aina perseaukisia. Ja ovat valmiita muuttamaan luokseni parin viikon tutustumisen jälkeen.
Haussa on mies, joka tulee mukavasti toimeen. Ei haittaa jos on lapsia, mulla ei ole lapsia enkä edes halua.
Naimissa ei saa olla, en lähde varattujen mukaan.
Olen ihan kivannäköinen, hoikka, pitkät vaaleat hiukset, siniharmaat silmät, 70c rinnat, 32v nainen.
Kommentit (32)
Mä tapasin töissä. Tosin mä taidan hankkia vähän enemmän, jos otetaan firman tulotkin huomioon.
Moi!
Valitettavasti koulutetut varakkaat miehet etsivät vastaavan tasoista naista. Itse olen pitkälle koulutettu, samoin mieheni ja olemme omalla työllä hankkineet varakkuutta. Ystävät ympärillämme ovat samanlaisia. Ja yhdelläkään lakimiehellä, ekonomi,lääkäri, lääkärillä tms. miehellä ei ole esim. kaupankassaa, siivoojaa, lähihoitajaa tai muuta vastaavaa tyttöystävää tai vaimoa. Se olisi noloa.
Tämä on karua, mutta totuus. Jos sinulla ei ole vähintään AMK-tutkintoa, niin mahdollisuutesi ovat heikot vaikka miltä näyttäisit.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:53"]
Onpas ristiriitaista. Rikkaita miehiä on siis vähän, mutta ap:sta voi tulla rikas tuosta vaan?
Kyllä niitä rikkaita miehiä ja naisia olisi aika hemmetin paljon, jos rahan hankkiminen olisi yhtä helppoa kuin annat ymmärtää.
[/quote]
En sanonut sen olevan helppoa.
Sanoin, että todennäköisempää se vaurastuminen omalla työllä olisi kuin rikasta miestä etsimällä.
älykäs ihminen ei ota junttia puolisoksi vaikka olisi minkä näköinen tahansa, sitä tyhjäpäisyyttä ei jaksa katsoa yksiä panoja pidempään
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:24"]
Monacossa.
[/quote]
Kamoon, ap on etsinyt Suomessakin miestä netistä.
19: Kokemuksesta sanon, että ei ole todennäköisempää.
Ota joku 50v isomahainen yrittäjäukko ja lypsät sen kuivihin. Muistat vaan levittää haaroja tarpeeksi usein ja mulkku kurkunperälle, niin rahasta ei tuu pulaa:)
Ala pyöriä sijoittajatapaamisissa. Siellä ne varakkaat miehet pyörii.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Mä tapasin mun miehen 19 vuotiaana opiskelijana. Se ei tosin vielä silloin ollut rikas vaan yhtä köyhä opiskelija kuin minäkin. Nyt meillä on omaisuutta noin 7 miljoonaa, suurin osa miehen tienaamaa. Mutta ollaan oltu naimisissa jo 25 vuotta ja mä omistan kaikesta puolet.
Täällä olis yksi!