Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan asiallisesti: Miten pieni miehellä voi oikeasti olla?

Vierailija
02.01.2006 |

Luin jotain vanhoja viestejä sillä joku puhui muutaman sentin mittaisesta kiihottuneena, mitä ihmettä???

Valaiskaa tyhmää;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oon ollu sellasen kaa jolla seisokissa oli tollanen etusormen kokonen...Sääliks kävi..

Vierailija
2/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että hänellä oli kehitysvamma (ei älyllinen). Kasvonpiirteet olivat hieman erikoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli ihan terve vai, ei mitään sairautta tai vammaa?

Vierailija
4/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
5/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo et naisilla on kova paikka jos sattuu vaikka syntymään rumaksi tähän ulkomuoto-keskeiseen maailmaan niin millaista mahtaa ollakaan miehellä jolle on noin kohtuuttoman kitsaalla kädellä mittaa suotu! Sääliksi käy ei voi muuta, vaikka ei tuollaiset ulkoseikat maailman tärkeimpiä tietenkään olekaan.

Vierailija
6/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on lepotilassa ehkä noin 3-5 cm, mutta sitten kiihottuneena se ehkä noin 13-15 cm. Joten ehkä sitten joku keskiverto, vaikka saisi kyllä olla isompikin...ja mielellään paksumpikin, mutta en sen takia kyllä menisi hyvää miestä vaihtamaan. Eihän se sille itse mitään voi...kuulemma on isällään samanlainen.

Vierailija
7/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todella pieni silti, sitä ei käytännössä tuntenut sisällään lainkaan (eikä johtunut minusta, trust me ;)). Uskokaa siis kaiken nähnytta: voi olla niin pieni ettei fyysisesti vie edes neitsyyttä.

Vierailija
8/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mun miehellä!

Vierailija
9/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus riittää mulle mainiosti, yhtään pidempi ei ole hyvä, kokeiltu on. Paksuutta ennemmin saisi olla lisää, jos mitään. Ihan täynnä olen. :)

Vierailija
10/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu myös etusormen paksuinen ja ihan terve kaveri...Miten lie sain pokan pidettyä kun petiin mentiin ja totuus paljastui...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan