Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä on Lahden pahimmat alueet?

Vierailija
13.09.2014 |

Ja nyt oikeita vastauksia, ei mutu-tuntumaa tai kymmenen vuotta vanhaa tietoa! Harkitaan muuttoa sinne, siksi kysyn. Missä on eniten alkoholisteja, ongelmanuoria, ongelmamamuja ja nistejä? 

Keskustoissahan ne aina pyörii, mutta missä muualla? 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:31"]Suosiolla kattelee kartano, ankkuri ruoriniemi ja niemen alku niin ei mee pieleen. Parasta seutua...
[/quote]
Ap tais ettii omakotitaloa. Eipä löydy tuolta.

Vierailija
62/69 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan alle sen 200t €

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne se lukio katosi? Eivätkö Mukkulan lapset mene lukioon?

Vierailija
64/69 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muuttaisin Renkomäkeen , maalaiskylä Pennalaan (Orimattilan  puolella, mutta lyhyt matka Lahteen), Anttilanmäelle tai Venetsiaan.

En muuttaisi Mukkulaan, Sopenkorpeen tai Ahtialaan

Vierailija
65/69 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta homeeton talo alle 200t €????

Vierailija
66/69 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:45"]Kävimme katsomassa taloa sellaisesta kaupunginosasta kuin Rautakankare. Kertokaa tästä jotain? Oli rauhallista seutua ainakin. Terv. ketjun aloittaja

ps. Kiitos vastauksista!
[/quote]
Hieman kaukana keskustasta, ja palveluista muutenkin. Mutta ei mitään negatiivista sanottavaa.

Vierailija
67/69 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:03"]

Asun Mukkulassa, minusta Mukkalan ostarin alue siistiytyi paljon kun pahamaineiset Putin talot purettiin ja tilalle tuli vanhustenpalvelutalo. Putin asukkaita meni paljon Ahtialaan ja keskustaan. Ahtialassa puukot usein heiluvat. Mukkulan Soltin perällä on rauhallisisa rivi- ja omakotitaloasutusta. Sataman alue on kallista ja liian täyteen rakennettua.

[/quote]

Missä ne Putin talot olivat? Kiinnostaa ihan yleisesti. En ole ap, mutta olen joskus käynyt Mukkulassa.

[/quote]

Putin talot olivat ihan ostarin vieressä oikealla etelästä tultaessa. Minua ärsyttää ettei kirjaston puistossa voi istua edes kesällä jäätelöä syömässä, örisijöitä täynnä.

[/quote]

Olivat ilmeisesti siinä S-marketin takana mutta purettiin jo aikaa sitten. Itse olen kyllä liikkunut Mukkulassa ilta-aikaan useampaankin kertaan ongelmitta viimeisten vuosien aikana. Ostarin luona on lähiöpubi, joka tietty kerää lähiöpubiporukkaa mutta ei se  minusta eroa mitenkään muista vastaavista paikoista joita olen nähnyt. Graffitin määrä ei ole mitenkään järjetön ja ikkunat ja liikennemerkit pysyvät ehjinä, toisin kuin ongelmanuoria pullollaan olevissa paikoissa.  

Jos kiinnostaa niin käykää itse katsomassa. Kannattaa alueen valintaan joka tapauksessa varata sillä tavalla aikaa, että ehtii istuskella puiston penkillä katsomassa ja kiertää perjantai/lauantai - iltoina jalan näkemässä millaista menoa siellä on.
[/quote]
no ei niitä putteja mihinkään purettu vaan rakennettiin ainoastaan parvekkeet.... Samat hullut niissä asuu

Vierailija
68/69 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä mutta jos joku muu etsii tietoa: Karistoon ei kannata lapsiperheen muuttaa ellei aio ryhtyä kotivanhemmaksi tai perhepäivähoitajaksi. Päiväkotiin on vuosien jono ja eskarilaisetkaan eivät enää mahdu, pian on koululaisetkin parakeissa.

Vierailija
69/69 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Putin talot purettiin Mukkulassa jo ajat sitten, mutta jos tuo Venäjä hyökkää tänne ja sitten muuttuu koko Suomen ja Ruotsin raja Ruotsin ja Venäjän rajaksi, niin sen jälkeen kaikki talot ovat Putin taloja ja tänne tulee kauppakeskus Putin, joka on sitten osa suurempaa Putin-kauppaketjua. Asunnot, autot, viljelyspalstat, kaikki vuokrataan määräajaksi Putinilta. 2030 kukaan ei omista mitään ja kaikki ovat ah, niin onnellisia.