Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittele tilanne... (miten suhtautuisit)

Vierailija
02.01.2006 |

Olet tosi rakastunut mieheesi vielä kahden ja puolen vuoden kuluttua ensitapaamisestanne. Alusta asti olette olleet hulluna rakastuneita toisiinne, kummallakaan ei koskaan epäilystäkään omista tai toisen tunteista.

Alkuaikoina (ja myöhemminkin) olette aina joskus tavarataloissa tai laivalla käydessänne nuuhkineet erilaisia tuoksuja tuoksuosastoilla. Mies koetti alkuaikoina usein löytää erästä tiettyä tuoksua (tietynlaista pulloa) ja löydettyään sen tuoksutti sitä sinulla useaan kertaan, halusi tietää, tykkäätkö siitä ja miltä se tuoksuu ihollasi. Mies piti siitä kovasti. Yhtäkkiä mies ei enää oikein innokkaasti suhtautunutkaan tuoksuun vaan alkoi sanoa, ettei oikein pidä siitä enää niin paljon. Mies tykkäsi kuitenkin koko ajan siitä parfyymista jota sinä käytit ja käytät (ei tuo em. tuoksu).

Nyt kahden ja puolen vuoden jälkeen saat tietää (ei miehen kautta) että miehen entinen vaimo käyttää nimenomaan tuota tuoksua.

Miten suhtaudut?

Ja vielä lisään että vuosien aikana olet suoraan kysynyt parikin kertaa, mitä tuoksuja miehen ex on käyttänyt (ettet vahingossakaan ostaisi samaa tuoksua)..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustaa ihan suoraan, että olen itse syyllistynyt siihen että olen ostanut samaa deodoranttia uudelle miehelleni mitä ex:älle aikoinaan. Ja en ole todellakaan haikaillut ex:än perään tmv. se yksinkertaisesti on PARAS tuoksu mitä miehelle tiedän tehneen, ja voisin ostaa sitä myös esim.veljelleni/isälleni tmv.

MUTTA tunnustukset jatkuvat...;) JOS mieheni ostaisi minulle samaa hajuvettä mitä on ostanut ex:leen, minä luultavasti raivostuisin. Päässäni kulkisi mitä oudoimpia ajatuksia ja en taatusti enää ikinä käyttäisi sitä tuoksua...

Summa summarum; ihmisen tulisi ajatella asiat oman käyttäytymisensä kautta, mutta aina näihin ex:iin liittyy outoja, käsittämättömiä tunteita... Minäkäään en saisi ajatella että nyt se haikailee vanhan perään, koska en otsekkään niin le ajattellut, mutta se siinä ensimmäisenä taitaisi mieleen tulla...;)

Koita ap. unohtaa koko asia, miehesi ei enää pidä siitä tuoksusta...! Tiedän että helvatun vaikeaa on painaa asia villasella, mutta yritä!:)

Vierailija
2/19 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai samaan aiheeseen liittyen.

Mä sain lahjaksi saman hajuveden mitä mies oli entiselleenkin ostanut. Tämä kävi ilmi siitä, kun löysin varaston tavaroista melkein tyhjän hajuvesipullon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

u.

Vierailija
4/19 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa voidaankaan pähkäillä. Kuulostaa joltain teinityttöjen kotkotukselta.

Vierailija
5/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tuoksu enään kiinnosta, pahempaa olisi toisinpäin eli parin vuoden jälkeen alkaisikin kiinnostamaan.

Vierailija
6/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se mies sattui pitämään EX naisen tuoksusta.(lue TUOKSUSTA)

ei mitään suurta vanhasuola janottaa teoriaa.

mies on yksinkertainen ja helppo eläin.

t Mies

Vierailija
7/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoisin etten varmasti koskaan enää kyseistä tuoksua käytä. Jos ei miellytä niin voi palata entisen vaimonsa luo sitä nuuskimaan. Tosin jos olisin tosi rakastunut antaisin varmaan tuon anteeksi. Mutta kaivelisi se silti.

Vierailija
8/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sortunut ihan samaan. Ostin joululahjaksi samaa dödöä miehelleni, kuin exälle aikoinaan. Rakastin exää silloin aikoinaan paljon, ja erostammekin on jo 11 vuotta. Joskus haluaisi haistaa tuon tuoksun. Ja se ei mitenkään tarkoita sitä, ettäkö rakastaisin vähemmän kuin ennen lasteni isää, ja nykyistä miestäni.

Vierailija
9/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen sortunut ihan samaan. Ostin joululahjaksi samaa dödöä miehelleni, kuin exälle aikoinaan. Rakastin exää silloin aikoinaan paljon, ja erostammekin on jo 11 vuotta. Joskus haluaisi haistaa tuon tuoksun. Ja se ei mitenkään tarkoita sitä, ettäkö rakastaisin vähemmän kuin ennen lasteni isää, ja nykyistä miestäni.

Vierailija
10/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on päässyt nyt irti exästään

Vierailija
11/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni usein sanoo, miten tykkää siitä, kun naisella on siistit suorat housut jalassa, ja tietynlainen puseri päällä jne. Ja tiedän, että hänen exänsä käytti täsmälleen sellaisia vaatteita. Itse olen täysin erityylinen ihminen. Ja minkä sille sitten voi. No, joskus kun haluan olla erityisen kiltti hänelle, niin laitan tuontyyliset vaatteet, kuin mistä hän pitää, mutta harvoin ;)

Vierailija
12/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kuvitella, että edes suomalainen mies voi olla noin pöllö kuin ap:lla! Kyllä se mies nyt haikailee exänsä perään tuoksutasolla vähintään. Ihan oikeesti törkeetä...

Vierailija
13/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus seurustelun alkuaikoina tulin ostaneeni miehelleni lahjaksi samaa dödöä, jota ex käytti, ja tiedän kyllä, etten ollut silloin vielä päässyt yli erosta. Välillä tulee syyllinen olo, vaikka ollaan oltu yhdessä jo kohta viisi vuotta - mieheni käyttää edelleen tuota tuoksua, josta pidän tosi paljon, enkä enää assosioi sitä exään... Pitäisi varmaan kuitenkin yrittää löytää jokin yhtä hyvä tai parempi tuoksu, jotta pääsisin syyllisyydestä, koska olisi tosiaan aika kamalaa, jos mieheni joskus saisi tietää, miksi aikoinaan valitsin juuri tämän... :(

Vierailija:

Vierailija
14/19 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuoksuihin yms. saattaa liittyä ihan tiedostamattomiakin muistoja, joita haluaa vaalia. Minusta on ihan luonnollista, että ihmisellä on menneisyys ja siellä hänelle tärkeitä ihmisiä.

Vierailija
15/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee utelias!

Vierailija
16/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ehkä niitä oikeesti olis olemassa kamalampiakin asioita. Meillä naisilla on usein melko nolo tapa ylitulkita ja -dramatisoida.

Itse sanoisin rauhallisesti joskus rennolla hetkellä, etten nyt oikein pitänyt tästä, ja kysyisin mieheltä mitä hän ajatteli. Sit juteltaisiin hetki, en enää käyttäisi kyseistä hajuvettä, ja se siitä.

Vierailija
17/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllärinä tuli, että nyxälläkin oli Kouros ainut tuoksu kun tavattiin. Eipä ole kertaakaan käyttänyt sitä, kun kerroin sen olleen exäni tuoksu. Hyvä niin, sillä vaikka rakastin exää, en halunnut tuoksumuistoja mieleeni....you know.

Vierailija
18/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vuodelta 2006

Vierailija
19/19 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut miehelleni samaa tuoksua, jota exäni (ja veljeni) käytti. En tosiaankaan haikaillut alussakaan exän perään, tykkään vaan kyseisestä tuoksusta tosi paljon. Mieheni käyttää sitä edelleen, lähes 15v:n jälkeen. Ja tykkään todella paljon ko. tuoksusta. Mieheni kokeili välillä jotain muutakin, mutta mä en tykännyt. Varmaan löytäisin jonkun muunkin hyvän tuoksun, mutta miksi nähdä vaivaa, kun en ole koskaan haikaillut exän perään, eikä tuo tuoksu mitenkään tuo häntä mieleen. Rakastan miestäni ja tuota tuoksua :))

Mä en varmaan osaisi suuttua asiasta toisinpäinkään. Mulle tuoksu on tuoksu ja vaihdanhan mä itsekin tuoksuja. Enkä tosiaan usko, että mieheni haikailee exänsä perään.