Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko / tiedätkö ketään, joka olisi kuollut anoreksiaan?

Vierailija
20.08.2014 |

En tarkoita julkkiksia, vaan ihan taviksia.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä ketään mut musta tuntuu et oon liian painava oon 158cm pitkä ja painan 52kg

Vierailija
42/48 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokutyyppä kirjoitti:

en tiiä ketään mut musta tuntuu et oon liian painava oon 158cm pitkä ja painan 52kg

50 kiloa on tuon pituiselle suurinpiirtein normaalipainon alaraja. Korkeimmillaan saisit painaa 62 kg.

Olen itse saman pituinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl.

Vierailija
44/48 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon kaveri kuoli vähän vajaa kolmekymppisenä anoreksiaan. Äärimmäisen surullista.

Vierailija
45/48 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunsin aikoinaan ja henkilö on hoidossa. Ei auttanut, perheenäiti oli ja menehtyi lopulta.

Vierailija
46/48 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi, toinen oli parikymppinen ja toinen oli sairastanut kauan, oli keski-ikäinen kroonikko. Toisella sydän petti ja toinen lopetti itse elämänsä.

Vierailija
47/48 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kaks. Toinen oli saanu jo painonsakin normalisoitua, mutta sekään ei näytä aina riittävän :(

sama juttu. Tämä on kaikkein surullisinta kun on ollut jo parantumassa mutta keho on yksinkertaisesti vaurioitunut liikaa. Valitettavasti usein fyysisen voinnin seuranta ja joskus hoito ylipäänsä lopetetaan heti kun paino on normalisoitunut, vaikka henkilö voi olla edelleen hyvin sairas fyysisesti ja henkisesti.

Vierailija
48/48 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kaks. Toinen oli saanu jo painonsakin normalisoitua, mutta sekään ei näytä aina riittävän :(

sama juttu. Tämä on kaikkein surullisinta kun on ollut jo parantumassa mutta keho on yksinkertaisesti vaurioitunut liikaa. Valitettavasti usein fyysisen voinnin seuranta ja joskus hoito ylipäänsä lopetetaan heti kun paino on normalisoitunut, vaikka henkilö voi olla edelleen hyvin sairas fyysisesti ja henkisesti.