Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, Papa luokkaa 2?

Vierailija
02.01.2006 |

Nyt olen peloissani, mulla siis PAPAssa tuli 2, lääkäri vaan käski puolenvuoden kuluttua uudestaan? Mistä voi johtua? Tarkoittaako että syöpä tulossa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokka II = benigniä, tavallisesti tulehduksen, virusinfektion, regeneraation tai metaplastisen prosessin pohjalta kehittynyttä soluatypiaa. Tulos on suositeltavaa kontrolloida muutaman viikon tai kuukauden kuluttua hoidon jälkeen.

Vierailija
2/21 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomikaan ei suojaa 100% sitä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/21 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin raskaaksi, kun papa oli juuri ollut luokkaa kolme. Olin menossa otattamaan uutta koepalaa, josta nähtäisiin oliko muutokset pahentuneet vai hävinneet. Lääkäri ei suostunut ottamaan sitä, koska epäilin olevani raskaana, joten en siis saanut vastusta. Olin todella peloissani että joutuisin odottamaan vielä 9 kk!! ja ajattelin kuinka solumuutokset olisivat jo pahentuneet siinä ajassa. Uusi papa otettiin heti synnytyksen jälkeen ja oli onnekseni luokka 1.Papa otettiin vielä puolen vuoden päästä ja taas luokka 1.

Vierailija
5/21 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullahan on ollut kondy joskus vuosia sitten mutta ne oli näkyviä. ap

Vierailija
6/21 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koskaan en ole tajunnut soitella mihinkään ja kysellä tuloksia.. Oiskohan lääkäri ottanut yhteyttä jos niissä olisi jotain ollut :(

Vierailija
7/21 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lääkäri ei ottanut papa vaikka olit raskaana ja tiesi että luokitus oli kolmea?????

Vierailija
8/21 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran 2 ja se voi johtua tulehduksesta tai muusta yksinkertaisesta asiasta. Tämän takia tuo kontrolli puolen vuoden kuluttua.

Vierailija
9/21 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin töykeä hoitaja oli kyllä, että itketti kun lähdin sieltä, enkä ole sen koommin papakokeessa käynyt, en edes kun sain kutsun kun täytin 30v.

Kotiin tuli lappu jossa sanottiin että aste 2 tai jotain, enkä tajunnut siitä hevon v****a, niin heitin paperin menemään, enkä ole missään kontrolleissa käynyt.

Tosi tyhmää, tiedän kyllä, mutta kammottaa ne äksyt hoitajat, jotka ei yhtään ota potilasta huomioon.

Vierailija
10/21 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

i heti samana päivänä kesken duunin Kättärille. Tokas vielä puhelimessa, että " se on syöpää" . Kättärillä sitten sanoivat, että ei ole syöpää, mutta voi hoitamattomana kehittyä sellaiseksi.

Vierailija
11/21 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pahempia muutoksia väli on 3kk jne. Itse sain kyllä erittelyn papan solumuutoksista, minulla ne olivat tyypillisiä kondylooman aiheuttamia. Papasta voi nähdä myös muita limakalvomuutoksia ja tulehduksia, ei siis ole pelkkä papilloomavirus-testi.

Vierailija
12/21 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

visvasyylää tai jotain pikkutulehdusta. Nou hätä.

http://www.mtv3.fi/poliklinikka/labra.shtml/88603?Tutkimukset

on ollut mulakin kerran, mutta ei myöhemmin sitten ollenkaan.

Vierailija
13/21 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutut hyppii aina seinille ku saa kakkosen, ja kellään ei koskaan ole ollu mitään, ku käyvät kontrollissa 6 kk kuluttua. tuntuu et kakkosia lähetellään nykyään jokaselle.

Vierailija
14/21 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko niin meinaat että se on näytteenottopaikan vika jos papa on 2 luokkaa =)

Vierailija
15/21 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidettavaksi Kättärille. Kohdunsuulta poistettiin laaja-alainen muutosalue.

Vierailija
16/21 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha pilata itseltä puolivuotta ku se et käy katsomassa miten menee, vähän myöhemmin jos on hermoiluun taipuvainen. Jokainen osaa varmaan googlettaa tästä aiheesta metrikaupalla.

Vierailija
17/21 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kyselin jännittyneenä lääkärilta tuloksia, oli taas luokka 1. Hän sanoi että 3 pitää olla useampi vuosi, että se kehittyy syöväksi, vaikka lääkärit syövän esiasteesta toki puhuvat 3 luokassa. Eli jos se jää hoitamattomaksi, niin sitten...

Käy uusinnassa, en olisi sinuna 2 huolissani. Ja jos se on edelleen 2, kyllä asia hoidetaan ja kaikki kääntyy parhain päin.

t: nimim. kerran pahan kerran pelästynyt entinen 3

Vierailija
18/21 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin ihan paniikissa,pelkäsin tosi paljon.multa otettiin koepalat kohdunsuulta ja sain tulokset parin vkn päästä.eikä ollut mitään niin vakavaa kuin luulin.oli kondylooma,jota nyt konrolloidaan vuoden välein,ettei muutu syöväksi.

mun ystävällä oli myös näin,ja kun kävi kontrollissa vuoden jälkeen oli luokka taas ykkönen.

ei siihen luokkaan kaksi paljoa tarvita mitään sen kummallisempaa,se on tosi yleistä ja varmaan melkein jokaisella joskus.

se vaan kuitenkin kontrolloidaan noin kun sullakin,ettei vaan muutu pahemmksi.voi olla joku tosi lievä tulehduskin,ja menee ihan vaan itekseen ohi.

Vierailija
19/21 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/21 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne muutokset aina johdu kondyloomasta. Voi olla esim bakteeritulehdus tai jotain muutakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi