Minkä nimisiä lapsia teillä on?
Kommentit (464)
Tyttömme syntyi maaliskuussa ja mies halusi pitkän nimen. Minusta Ilta Linnea Aleksandra Mikaelintytär on turhan pitkä...
Jos mulla olisi lapsia, olisivat Otto-Petteri ja Essi. Olen vela joten vain mielikuvituksessa😁
Meillä kaksi lasta, Tiara ja Elia. Haluttaisiin kolmas, mutta raskaudet olivat tosi vaikeita.
Tiara Aurelia - 2014
Elia Aleksandra - 2016
Ollaan viiden lapsen uusperhe. Entisestä liitosta minulla on kolme lasta ja uuden mieheni kanssa kaksi. Nykyinen mieheni on kotoisin Kanadasta ja puhuu äidinkielenään ranskaa (nuoremmat lapseni puhuvat kotona suomen lisäksi ranskaa & englantia), joten siksi tälläiset uniikimmat nimet.
Emil Juho Julius 06.01.09
Olga Ella Erika 22.11.10
Ada Mea Maria 15.04.12
Vienna Fiona Avelina 29.06.18
Kaspian Vincent Alexander 03.03.20
Meidän kohta kaksvuotias poika on Leo Eemi Elias ja kuusivuotias isosiskonsa Lina Aino Aurora.
Ollaan molemmat ulkomaailaistaustaisia (isäni on venäläinen, mieheni äiti Amerikasta). Oma nimeni on Stella Vladislava, joten lapsistakaan voinut tulla Pekkoja tai Pirjoja. Lapsilla siis kansainväliset etunimet, suomalaiset toiset nimet ja kolmannet nimet venäläisiä.
Adele Aino Elisavetta
Noel Eetu Alexei
Oliver Eino Mikhail
Lapsilla nimet suvusta, nuorimmalla neljä nimeä :)
Eeva Amanda Mielikki
Sisu Tuomas Simeon
Lempi Aino Tuulia
Anna Helmi Erika Elisabeth
Aamu Kristiina
Sonja Elviira
Lauri Olavi
Meidän tytöt Pihla, Peppi, Pinja & Petra :)
Pihla Loviisa 11v
Peppi Vilhelmiina 8v
Pinja Anniina 7v
Petra Elliida 3v
Meillä seitsemän lasta, eikä mikään päähänpisto tai uskontoon liittyvä tapa. Miehen kanssa tavattiin nuorina, oltiin molemmat 19v. Esikoinen syntyi vuonna 2005, oltiin silloin 27. Siitä hetkestä asti suurperhe on ollut unelma. Enempää meille ei ole tulossa, alunperin oli tarkoitus hankkia vain neljä tai viisi, mutta vauvakuume hellitti vasta kuopuksen jälkeen.
Vilja Emilia Elisabeth 26.05.03
Pyry Santeri Sebastian 19.12.05
Kaisla Amalia Aleksandra 01.02.08
Aura Pieta Patricia 05.09.09
Onni Viljam Valdemar 22.01.12
Ruusu Julia Jasmine 11.10.14
Touko Kaspar Kristian 04.05.18
Meillä kaksi tyttöä, Viivi Teodora, 9v, & Iida Sibel, 6v :)
Siru Vilhelmina, 3v, ja Sade Katarina, 6kk
Tia Alexandra
Evi Elisabeth
Mio Johannes
Ada Karoliina
Kai Patrik
Tiia Tuuli Aurora Aleksandra, kohta 4kk :) Olisi ollu Tiia Tuuli Aleksandra, jos nimilakia ei oltais onneksi muutettu.
Olen vasta 24 ja kihloissa, joten toistaiseksi lapseton. Nimi-ideoita kyllä löytyy, varsinkin tytölle.
Minun --
Solja Josefiina
Neelia Adalmiina
Mimmi Eerika
Viliina Aurora
Miehen --
Helmi Maria
Armida Ruth
Hilla Anette
Iisa Estelle
Omista lemppari on ehkä Solja, miehen ehdotuksista Iisa.