Minkä nimisiä lapsia teillä on?
Kommentit (464)
Mun tytöt on Tilda Ilona, 3v & Taika Lydia, 10kk.
Liinu Edith, 11v, Viivi Elena, 8v & Isabella Claudine Olivia, 3kk :) Isabella on siis mun uudesta liitosta ja hänen isänsä on ulkomaalainen.
Tommi Väinö Tapani ja Katariina Pihla Maria.
Lapsia minulla on kolmen miehen kanssa, viimeisen kanssa onnellisesti naimisissa.
Julius Justus, 17v
Julius asuu pääasiassa isänsä luona maalla, vierailee kyllä lukisin. Yhteishuoltajuus loppui Juliuksen ollessa 11, kun isä muutti kauemmas eikä koulua voinut enää käydä molempien luona. Hän valitsi isänsä, sillä meillä paljon pikkulapsiperheen hälinää.
Anniina Emilia Karoliina, 14v
Amanda Sofia Aleksandra, 11v
Aleksis Verner Eemeli, 10v
Anniinan, Amandan ja Aleksiksen isä ei ole kuvioissa huoltajuuskiistan takia. Yhteishuoltajuus loppui kuusi vuotta sitten.
Fanni Viola, 3v
Felix Viljami, 8kk
Fanni ja Felix asuvat tietenkin kotona :)
Elli Matilda 7v
Anni Eveliina 4v
Sami Oskari 2v
Meillä kahdeksan lasta (ensimmäinen mieheni kanssa kolme, siskoni kaksi orvoksi jäänyttä lasta, yksi lyhyestä parisuhteesta syntynyt ainokainen ja nykyisen mieheni kanssa kaksi)
Verna Helmi Eleonoora, 15v (09.12.04)
Vaula Tuuli Matilda, 14v (17.06.06)
Viljami Onni Johannes, 12v (22.01.08)
Emil Sebastian, 14v (03.03.06)
Ida Alexandra, 11v (28.04.09)
Matias Eemi Ilmari, 8v (11.01.12)
Aamos Oliver Kaspian, 5v (07.10.15)
Annina Vanessa Maria, 3v (20.07.17)
Kerttu Emma Elviira, 7v
Kaisla Aino Alina, 4v
Kaspar Juho Johannes, 4kk
Lauren Emily
Benjamin Alvar
Josua Evert
Ruben Isak
Meillä kaikilla samat nimikirjaimet, periytyvät meiltä vanhemmilta (sattumalta molempien nimikirjaimet L. E. K.). Olen itse siis Lotta Ellen Katriina ja mieheni on Lauri Eero Kalevi.
Luukas Eemil Kristian, 10v
Linnea Emma Karoliina, 7v
Loviisa Eini Karita, 2v
Muuten nimet helppoja, Loviisan kolmas nimi oli kuitenkin aika vaikea keksiä. Kristiina olisi ollut liian lähellä Kristiania ja Katariina liian lähellä omaa kolmatta nimeäni Katriinaa. Mietittiin myös Karolaa, mutta sekään ei tuntunut sopivalta. Karitaan sitten päädyttiin.
Vilma Ilona & Veeti Oliver, 4v kaksoset, ja pikkuveli Valtteri Aaron, 6kk.
Yvonne Helka Emilia, 8v. Ei haluttu alunperin yhtään lasta, mutta tulin yllättäen raskaaksi ja jotenkin ajatus vanhemmuudesta tuntuikin luontevammalta. Meidän pikkutyttö syntyi sitten keväällä 2012 ja rakastuttiin häneen heti. Vauvakuumetta ei kuitenkaan ole tullut, joten Yvonne jäi ainoaksi. Yvonne-nimi on ranskalaisen isoäitini nimi, ja Suomessa kovin harvinainen. Helka on mieheni äidin nimi ja Emilia täydensi kokonaisuuden kivasti. Emilia-nimi valittiin myös ns. vaihtonimeksi, jos hän inhoaisi etunimeään.
Ihanat äidin kultahippuset:
Lidiya Issandri Cammile 7.10.2012
Cecily Eliisabethe Beatricette 1.1.2014
Inriette Ocellia Osindri 12.1.2016
Haluttiin lapsille mahdollisimman erikoiset nimet. Ovat kuitenkin niin ainutlaatuisia. Itselläni on lasteni nimet tatuoitu käteen. Kaikilla lapsilla on 7 kummia, koska eihän nykyään enää kellään ole vain yhtä kummia.
Saana Aurora 11v
Ville Sirius 10v
Aapo Otava 7v
Iisa Carina 5v
Meillä neljä ihanaa lasta, kaikki rakastettuja.
Miro Eevert Elmeri, 13v (15.08.07)
Miila Viola Veronika, 10v (08.01.10)
Mette Linnea Loviisa, 8v (24.02.12)
Matias Antton Aleksei, 4v (18.11.15)