Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua eniten?
Kommentit (383)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:37"]
Phil Lynott, Randy Rhoads sekä Cliff Burton. Tosin olen näihin kuolemantapauksiin yksityiskohtineen tutustunut vasta jälkikäteen, mutta ne ovat liikuttaneet.
[/quote]
Ketä nämä on?
[/quote]
Ovat taidemaalareita.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:51"]Matti Inkinen. tuli elävästi 80-luvun kultaiset nuoruusmuistot mieleen, aina soi ihana sig! voi Matti minkä meille faneille teit.
[/quote]
Itkit PEDOFIILIN kuoleman takia?? Nyt valoja päälle!!
[/quote]
Sulla sitten varmasti löytyy myös todisteet siitä että hän oli pedofiili. Ei mikään seiskan juttu. Jos niitä ei sinulta löydy niin pidäpä se näppiksesi jatkossa kurissa.
Maailman paras rumpali Cozy Powell. Ajoi autollaan motarilla kaiteeseen.
Taisto Tammen kuolema oli kova shokki.
Mulla on yllättävä vastaus: Pirjo Bergström. Johtuu siitä, että kuolemaa edeltävänä kesänä tapasin hänet livenä yhdessä tilaisuudessa, olin porukan kanssa istumassa iltaa ja juttelimme myös hänen kanssaan. Ihana ihminen.
Hassua miten joku elitistinen ja etuoikeutettu ihminen on vaikuttanut vieraisiin ihmisiin näin paljon. Diana oli hemmoteltu prinsessa jolle ei riittänyt mikään. Itse edesauttoi kuolemaansa omilla valinnoillaan.
En ole tangon ystävä, mutta Sauli Lehtosen kuolema kuitenkin kosketti, meni niin nuorena juuri pinnalle nousseena. Freddie Mercuryn kuoleman arvasin etukäteen, viimeisistä kuvista näki jo kuihtumisen. Tiedän, että kuningatar Elisabethin kuolema kun tulee ajankohtaiseksi, se pysähdyttää, Elisabeth on ollut aina olemassa elinikäni ajan, kuninkaallinen viimeisen päälle, jotenkin niin ajaton nainen.
Dianan.
Olin aina ihaillut häntä.
Monenkin kuolema on koskettanut. Ekana tulee mieleeni Robin Williams, Paul Walker, Michael Jackson, Aki Sirkesalo, Kirka sekä Prinsessa Diana. :(
Freddie Mercury oli ehdottomasti isoin shokki. Olin silloin teini-ikäinen ja todella iso Queen-fani. Yhtä isoa shokkia ei ole tullut se jälkeen, mutta Aki Sirkesalon kuolema (ja koko hänen perheensä kuolema tietenkin) siellä Aasian tsunamissa järkytti ja kosketti. Myös Tommy Tabermannin kuolemaan surin, koska olin hänenkin faninsa ollut pitkään ja oli muuten todella ihana ihminen ja rakkauden profeetta. Lissu Taylorin ja Michael Jaksonin kuolemat aiheuttivat surua ja ahdistusta, kuten myös Robin Williamsin, mutten enää osaa surra ja järkyttyä niin paljon kun aiemmin.
Phil Lynott, Randy Rhoads sekä Cliff Burton. Tosin olen näihin kuolemantapauksiin yksityiskohtineen tutustunut vasta jälkikäteen, mutta ne ovat liikuttaneet.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:44"]
UP
[/quote]
Kurt Cobain ;-( Rakastan Nirvanaa.
Mandela oli linnakundi.