Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua eniten?
Kommentit (382)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:07"]
up
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:25"]Sukulaispoika :/
[/quote] Sauli Lehtonen siis
Kurt Cobain, Layne Stayley, Dio, Dimebag Darrell, kaikki loistavia muusikoita!
Päätalo-fanina ehkä Kalle Päätalon.
Mika Myllylän kuolemaakin itkin koska toi mieleen muistot kuolleesta ystävästä jolla oli alkoholiongelma.
Kari S. Tikka. Oli tuonut kotiinsa pari homoa jatkoille jostain homobaarista ja nämä pirulaiset tappoivat hänet, varkaus oli heillä mielessä. Harmitti ihan älyttömästi, koska hän oli ihan ykkösrivin verotusasiantuntija. Suomi olisi tarvinnut häntä vielä pitkään.
Gösta Sundqvist ja Spede Pasanen. Kai sitä ajatteli, että ne on jotenkin kuolemattomia ja niiden musiikin, elokuvien ja tv-ja radio-ohjelmien kanssa oli kasvanut. Varmaan samanlainen fiilis, kun Loirista joskus aika jättää.
Tommy Tabermann. Upea suomalainen mies ja ennenkaikkea romantikko.
Robin Williams. Kuolleiden runoilijoiden seura ja monet muut leffat ovat olleet minulle tärkeitä ja suretti että mies joka toi muille niin paljon iloa ja toivoa ajautui itsemurhaan.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:57"]
Dio. Vieläkin tuntuu välillä uskomattomalta. Niin ne kaikki lähtee vähitellen. Onneksi olen ehtinyt nähdä viime vuosina livenä kaikki omat suosikkini ja legendat kuten Ozzy, Aerosmith, Black Sabbath ja Alice Cooper. Olen nyt 19 ja olen ehkä viimeistä sukupolvea joka ne pääsee näkemään. Jotenkin surullista. Puolet Black Sabbathista, Alice ja Steven Tyler on kaikki syntyneet samana vuonna ja ovat jo 65 ja 66.
Dio myös täällä. Onneksi näin livenä Tuskassa 2004 ja oli helvetin kova keikka. Soittivat mm. gates of babylonin
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:37"]
Phil Lynott, Randy Rhoads sekä Cliff Burton. Tosin olen näihin kuolemantapauksiin yksityiskohtineen tutustunut vasta jälkikäteen, mutta ne ovat liikuttaneet.
[/quote]
Ketä nämä on?
John Lennon, niin turha kuolema. Lainatakseni Yoko Onoa: "he was an artist, why would someone want to kill an artist." :(
Kyllä Urho Kekkosen kuolema kosketti.Ei ollut muita presidenttejä kuin Kekkonen.Kysyipä joku.että kuka on Amerikan Kekkonen tarkoittaen presidenttiä siellä
Oli se vaan uskomaton olotila kun Urkki kuoli
up