Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua eniten?
Kommentit (383)
Ronnie James Dio. Freddie Mercuryn kuolemasta, harmittaa että jätkä kuoli samana päivänä Eric Carrin kanssa koska Carrin kuolinuutinen jäi tietenkin mediassa täysin Mercuryn jalkoihin. Hieno muusikko oli hänkin ja aliarvostettu.
M22
Diana ja Juice. Tuskin voisivat olla erilaisia julkkiksia, mutta he ovat ainoita joiden kuolema on millään tavalla koskettanut.
Aki Sirkesalo, koska todella pidin hänen musiikistaan.
Riki Sorsa, koska yritti pelastaa muita viimeiseen saakka. <3
Urho Kekkonen
Kekkosella oli hyvät ja läheiset välit Neuvostojohtoon. Sekin tarina missä Kekkonen oli kalastusreissulla N-liitossa ja illalla saunottiin ja Bresnev meni ulos laiturin nokalle vilvoittelemaan. Oli kumartuneena eteenpäin ja irtipäässyt ajokoira meni takaapäin varovasti ja lipaisi Bresnevin palleja sitten rohkeammin ruopesi nuolemaan. Bresnev sanoi että Kuules Urkki jos tulisit lokakuussa taas niin mentäisiin metsälle.
Kekkonen takasi rauhan.
Spede Pasanen ja se miten merkittävän huumorineron Suomi menetti. Ja mitä hän edusti sekä etenkin Vesku Loirin (suuri idolini) kohtaus elokuvassa Uuno This is my life, kun muisteli edesmennyttä ystäväänsä ja se miten elokuva loppui ja se patsaan paljastus. Kosketti. Ei enää tule toista, Speden veroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikolos Feher. Mennä nyt itsekkäästi kuolemaan suorassa lähetyksessä ajattelematta herkempiä katsojia. Sain pysyvän trauman.
Minä vähän veikkaan, että et katsonut Benfica - Vitória de Guimarães peliä suoraan silloin :D
Katsoin. Olin hyvin nuori ja sain trauman, ajattelen asiaa vieläkin. Järkyttävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Aki Sirkessalo, koska kuolintapa oli niin järkyttävä ja koko perhe kuoli samalla.
Heikki Määttänen, koska hän teki ääniroolit lapsuuden lempiohjelmissani kuten Tohtori Sykerössä, Nalle Luppakorvassa, Maailman ympäri 80 päivässä ja Muskettikoirissa. Muista kun katsoin kakkoselta kun oli Inhimillisessä tekijässä vieraana vaimonsa kanssa kertomassa sairaudetaan. Vaikka keuhkosyöpä johon hän kuoli johtui omista elintavoistaan niin tuntui että osa lapsuutta kuoli Määttäsen mukana.
Määttänen nimenomaan oli katkera siitä, että sai keuhkosyövän vaikkei eläessään ollut polttanut.
Roland Ratzenberger. Kuva autosta on palanut verkkokalvolle pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Jammu Siltavuori
Voi kun olisi kuollut jo 50v sitten. Tai mikä parasta, ei olis syntynytkään koskaan.
Ensimmäisenä tulee mieleen Amy Winehouse. Hän oli niin lahjakas. Pahaa teki jo se syömishäiriö, laihduttaminen ja sitten huumeiden ja viinan kanssa sekoilu ennen kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:41"]Cheek.
Vittu, ei Cheek ole kuollut.
No vittu, ei olekaan. Vitunvittu!
Miina Maasolan ja Kirkan kuolemat säväytti eniten. Miinassa oli jotakin sellasta, että tykkäsin sen tyylistä näytellä ja suretti sitten sen mies ja lapsetkin. Kirkalla oli mahtava ääni, sellanen erikoinen pysäyttävä saundi.
Kun on kerran kuullut Kirstyn laulavan, äänen tunnistaa aina. Se kuolemakin oli niin kamala: lähti miehen ja lasten kanssa Meksikoon lomalle. Olivat sukeltamassa ja jostain tuli kovaa vauhtia moottorivene. Kirsty sai just työnnettyä toisen lapsensa veneen edestä turvaan mutta kuoli itse :(
David Bowie, olen aina ollut fani. Mika Myllylän kohtalo suretti, vaikka en ollut yllättynyt.
Aika monta heitä kyllä on.
Mm.
Michael Jackson
Robin Williams
Philip Seymour Hoffman
Alan Rickman
David Bowie
Prince
James Gandolphini
Rick Mayall
Cory Monteith
Aaliyah
Kirka
Aki Sirkesalo
Diana
Heath Ledger
Minä vähän veikkaan, että et katsonut Benfica - Vitória de Guimarães peliä suoraan silloin :D