Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua eniten?
Kommentit (393)
Michael Jackson. Olen ollut fani jo 10 vuotiaasta asti, koskettava persoona.
Tytöntyllerö kirjoitti:
Michael Jackson. Olen ollut fani jo 10 vuotiaasta asti, koskettava persoona.
Tykkäsi koskettaa lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael Jackson ja Kirka.Michael oli nuoruuteni
Hyi. miten paljon ihmiset täällä ihailevat ja surkuttelevat pedofiila
Tätähän mä odottelinkin. Aina löytyy joku idiootti avaamaan suunsa. Miksi et vaan voi hyväksyä, että on paljon ihmisiä jotka ovat aidosti surullisia hänen kuolemastaan eivätkä usko pätkääkään näitä syytöksiä. Give me a break.
Carolyn Jones. Kasvoin Addams Familyn parissa. Hänellä oli melko surullinen elämäntarina ja taisteli ja kuoli syöpään vain vähän yli 50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän mä odottelinkin. Aina löytyy joku idiootti avaamaan suunsa. Miksi et vaan voi hyväksyä, että on paljon ihmisiä jotka ovat aidosti surullisia hänen kuolemastaan eivätkä usko pätkääkään näitä syytöksiä. Give me a break.
Näköjään on. Idiootti on se joka uskoo ettei friikki himoinnut lapsia. Todisteita asiasta on pilvin pimein.
Alan Rickman. Ainut, jonka kuolema on saanut minut itkemään :(
Olof Palmen kuolema. Toisena John Lennon. Mietin vieläkin mitä hän olisikaan vielä säveltänyt. Upeita soololevyjä beatlesin klassikoista puhumattakaan. Palmesta tuli totaalinen epäusko voiko näin tapahtua pohjoismaissa.
David Bowien kuolema oli kova paikka.
Stefano Casiraghi, eli Monacon Carolinen mies, kuoli veneonnettomuudessa, kolme pientä lasta olivat suunnilleen samaa ikää kuin omani, paruin kuin olisin itse jäänyt leskeksi. Olimme vain juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle ja mies kuukauden työreissussa, muistan kuinka itsekin ihmettelin miten tuollainen voi kolahtaa.
Dianan kanssa taas olemme samanikäisiä, sekin kosketti.
Ayrton Sennahan se. Ja sitä edeltävänä päivänä Roland Ratzenberger.
Kaikki parhaat lähtevät niin aikaisin.
Philip Seymour Hoffman :( Upea näyttelijä!
Vierailija kirjoitti:
Kiinan viimeinen keisarinna.
Huomattavasti surullisempi tarina kuin Diana.
Ja kauniimpi nainen myös.
Vierailija kirjoitti:
Alan Rickman. Ainut, jonka kuolema on saanut minut itkemään :(
Minulla aivan sama juttu.
Siinä meni yksi kaikkien aikojen parhaimmista näyttelijöistä.
Mutta kyllä Christopher Leen kuolema sai kyllä hiljentymään myös.
Vierailija kirjoitti:
Hitler oli hieno mies :(
Natsisaksassa oli maailman ensimmäinen eläinsuojelulaki ja maa oli ainakin siinä asiassa hyvin edistyksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan niin! Michael Jackson oli täysin normaali mies, näkihän sen kilometrin päähän!
TOMMY TABERMANN, harmittaa että kuoli.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Jamea Gandolfini.
Hieno mies ja hieno näyttelijä. Mutta eniten siksi että tajusin ettei Tony Soprano ei enää koskaan palaa ainakaan sellaisena kuin se oli.
Riposa in pace grande capo!
David Bowien ja Princen kuolemat koskettivat näin tuoreimpana. Olin 8-vuotias, kun Lennon kuoli, en silloin oikein käsittänyt, mutta olen ollut siitä myöhemmin surullinen. Olof Palmen kuolema kosketti, hän oli viisas johtaja. Freddie Mercuryn kuolema kosketti ja suututti, kun silloinen työkaverini sanoi hyi, yäk, kun radiossa puhuttiin hänen biseksuaalisuudestaan (lienee enemmän homoseksuaali oli kuitenkin, mutta mitä väliä). Itkin, kun Juice Leskinen kuoli.