Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua eniten?

Vierailija
12.09.2014 |

Miksi / mistä syystä?

Kommentit (393)

Vierailija
321/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudan aivokuolemaa .

Vierailija
322/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Sirkesalo: siinä kiteytyi minulle koko tsunami. Onnekseni en menettäny ketään läheistäni tuossa tragediassa. Sirkesalon perhe edusti minulle sitä kaikkea kauheutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt Cobain

Amy Winehouse

Vierailija
324/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peaches Geldof - kun ne pienet lapset jäi kaipaamaan ;(

Vierailija
325/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddie Mercuryn. Upea muusikko ja karismaattinen äijä

Vierailija
326/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenitutkija Leena Palotie. Loistava tiedenainen, joka olisi vienyt tiedettä vielä paljon eteenpäin.

Vierailija
327/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirka, Robin Williams, Tommy Tabermann, Tea Ista.

Kuolivat yllättäen ja vaikuttivat kaikki humaaneilta ja viisailta ihmisiltä.

Tabermann sairasti vajaan vuoden niin eikai kuolema nyt niin yllätyksenä tullut.

Vierailija
328/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Bowien. Siitä on vielä vähän aikaa ja lähtö oli todella dramaattinen. En vieläkään pysty kuuntelemaan Black staria :(

Vierailija
329/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuudesta hämärästi uutisoinnin Elviksen kuoleman vuonna 1977, olin 9 vuotias.... Se järkytti silloin jo jossain määrin, jotenkin tajusin että oli aika merkittävä uutinen....

Uudemmista Freddie Mercuryn tapaus on jäänyt mieleen, siihen liittyi vielä aids joka silloin oli todella pelottava juttu, mitään oikeasti toimivia lääkkeitä ei sillon ollut vielä olemassa.

John Lennonin kuolemassa järkytti jälkikäteen se kun diggailin aika paljon 60-luvun musaa joskus 90-luvulla ja sitten luin, että Suomessa mediassa oltiin ihan tosissaan mietitty vuonna 1980, että onko tämä uutiskynnyksen ylittävä uutinen vai ei, tuntuu täysin käsittämättömältä..... Yksi pop-musan suurimmista oli pois, ylittääköhän tämä uutiskynnyksen? Ylen ruotsinkielinen osasto oli eka joka telkkarissa uutisoi asiasta Suomessa, siitä kunnia heille.

Nyt tajuaa että kaikki kolme edellä mainittua olivat vielä nuoria ihmisiä kuollessaan.

Myös Olof Palmen salamurha järkytti aikoinaan, tapahtui kuitenkin Ruotsissa, jota pidettiin silloin hyvinkin turvallisena maana.

Vierailija
330/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ollut järkyttynyt varsinaisesti mutta suhteessa lahjakkuuteen Amy Winehousen kuolema oli tosi surullinen, olen itse paljon vanhempaa ikäluokkaa joten ei minulle mikään nuorisoidoli. Myös Whitney Houstonin tapaus on jollain tavoin myös tosi surullinen, ongelmathan kyllä oli julkisuudessa jo paljon aiemmin.

Vierailija
331/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prince.

Vierailija
332/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Holmesin tietenkin

Vierailija
333/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baddingin

Vierailija
334/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dimebag Darrell

Vierailija
335/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Steele, Amy Winehouse, Christopher Lee, Lemmy, Alan Rickman, David Bowie... Olen kaikkien noiden fani ja tuntuu kurjalta, että ovat menneet. Christopher Lee tosin oli jo niin iäkäs, että sellaista pettymystä tai yllättyneisyyttä en kokenut. Kaikkein murheellisin tapaus oli Peter Steele, koska on ollut mulle jo teini-ikäisestä niin tärkeä.

Vierailija
336/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä keksi kenen kuolema olisi liikuttanut eniten. Ei minulle yksikään julkkis ole sillä tavoin läheinen, että minua hänen kuolemansa jotenkin erityisesti surettaisi. Toki on harmi jos hyvä tyyppi menee, mutta kyllähän noita viihdyttäjiä maailmasta löytyy ja kaikki lähtevät kuitenkin joskus.

Jos yksi pitää sanoa, niin sanon Miina Maasola. Kuoli nuorena auto-onnettomuudesta. Katsoin joitain sarjoja, joissa hän näytteli ja onnettomuus tapahtui lähelläni. Mielestäni tuollaiset auto-onnettomuudet ovat todella ikäviä, koska vaikka kuinka tarkasti ajat, niin henki voi liikenteessä lähteä todella mitättömän asian takia.

Vierailija
337/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman paras rumpali Cozy Powell. Ajoi autollaan motarilla kaiteeseen.

Tais olla juovuksissa.

Vierailija
338/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Myllylä. Perustele en enempää, monissa viesteissä on ollut hyviä perusteluja tälle.

Tää ei ehkä varsinaisesti julkkis, mutta Ville Pusan kumppanin, Jenni Toivosen (oli FC Venuksessa sen Beckham-hullun miehen parturi-kampaajavaimo), kuolema aikanaan kosketti kovasti ja syvältä. Itsellä oli myös pieniä lapsia tuohon aikaan, kun Jenni vuonna 2008 kuoli. Jennin ja Villen tytärhän oli Jennin kuollessa muistaakseni noin 1,5-vuotias. Se oli surullista. Coldplayn Trouble-biisi tuo mulle aina mieleen Jennin jostain syystä. 

Vierailija
339/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitinkohan tänne aiemmin että pahimmalta on tuntunut Tommy Tabermann. Ei siksi että olisin mikään fani, mutta jotensakin raastavaa että runoilija sairastuu aivokasvaimeen ja vieläpä noin nuorena. Joskus on käynyt mielessä et vaik olisit kuin positiivinen ihminen niin jossain vaiheessa elämää laitetaan isoon testiin joka iskee kipeimpään kohtaan, ihan jokainen.

Vierailija
340/393 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmy ja dio oli sellaiset että pari päivää meni kuunnellessa ja dokatessa suruun. Molempien kohdalla. Juicenkin meno kosketti vähemmän vaikka sekin vähän riipaisi. Kenenkään muun kuin noiden kolmen julkkiksen meno ei ole tuntunut missään. Morrison kuoli jo silloin kun synnyin niin ei sitä osaa surra. Jostain syystä tykkään sanoittavista laulajista, en pohdi syytä miksi.