Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua eniten?
Kommentit (382)
Kosti Kotiranta. Oli myös opettajani.
Kikka. minulla oli lapsena kaikki Kikan kasetit, mutta ikinä en päässyt idoliani livenä näkemään :(
En ollut mikään iso fani, mutta Michael Jacksonin kuolema oli surullinen tapaus. Odotin, että häneltä olisi vielä tullut musiikkia. Hän sentään ei twerkkauksella myynyt itseään, vaan hyvillä kappaleilla.
Lapset jäivät hullunmyllyyn, jossa jokainen vaan tavoittelee omaa hyötyään.
Miina Maasola oli myös, vaikken tiedä hänestä henkilönä kovinkaan paljon. Tuli niin yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Jammu Siltavuori
Omisti elämänsä lapsille.
Olen itkenyt Riki Sorsan (luin koskettavan vaimon haastattelun/tiedotteen poismenosta), Robin Williamsin (tuli ihan puun takaa), Cory Monteithin (Olen karätsonut kaikki Glee-jaksot, siksi kosketti), Michael Jacksonin (suuri fani), David Bowien (suuri fani) ja Princen (suuri fani) kuolemaa. Freddien kuolema myös surettaa, mutta olin liian nuori silloin kun uutinen tuli.
Armi Aavikko ja rakkauden tragedia.
Brittany Murphyn, oli lahjakas ja iloinen nuori näyttelijä joka ainakin julkisuuskuvan perusteella oli mukava ihminen!
ja David Bowien, en ollut fani mutta miehen lahjakkuutta ei voi silti kiistää.
Taylor Mitchell. Tulla nyt sillä tavalla kojoottien syömäksi :(
Ja pieni ja kaunis Heather O'Rourke :(
Ja saman leffan toinen nuori näyttelijä Dominique Dunne tapettiin.
Vierailija kirjoitti:
Brittany murphey (tai miten kirjoitetaan). Ikäiseni kaunis fiksun ja mukavan oloinen nainen kuoli vain yht'äkkiä flunssan jälkiseuraamuksiin. Sydän kai petti. Se iski. Kuinka yhdessä hekessä voit olla poissa. Häneltäkin elämästä suurin osa vain jäi elämättä.
Sulla on aika kaunisteltu versio tapahtumista. Brittany Murphy oli miehensä kanssa pahasti päihdeongelmainen ja kuolivat aika peräkkäin sekoiltuaan kuukausikaupalla milloin minkäkin lehden paparazzikuvissa.
Ted Bundyn kuolema sähkötuolissa.
Saddamin hirttäminen.
Osaman tappaminen Pakistanissa
Rebecca Schaeffer, katsoin lapsen sarjas jo ssa esiintyi ja murha järkytti
Michael Jackson ja Kirka.Michael oli nuoruuteni idoli ja Kirkan tunsin henkilökohtaisesti.
Sama täällä. Myös kuolintapa (itsemurha) oli sama.