Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miljoonapilkistä syyte, kannattaa olla yksityisyrittäjä Suomessa!
02.01.2006 |
Suomessa saa olla yrittäjä kunhan sulla ei mene liian hyvin, jos alat liikaa leveilemään, siitä rangaistaan. Mitenkähän sitten suu pannaan kun V.Keskinen lakkaa yrittämästä ja Tuurin kylässä maakuntineen on entistäkin vähemmän ihmisillä töitä. Ei voi ymmärtää ihmisten järjenjuoksua.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/sahkeet.asp?id=1107355
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa