Vain elämää
Kommentit (1403)
mm...vauvasivusto! ja tällaista kirjoitusta! Voi Teitä! Näistä heijastuu jotain surullista itse kirjoittajista, vaikka eihän sitä itse voi ymmärtää!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:43"]
Mua ärsyttää tässä kaudessa se, että nämä tuntuvat pitävän itsekin itseään jotenkin jalustalla. Sellainen rentous ja aitous mielestäni puuttui, toivottavasti paranee jatkossa, mutta aiemmissa kausissa oli enemmän sellaista välitöntä huumoria. Sellainen huumoriveikko puuttuu myös, ekassa oli Jarski ja tokassa Pauli Hanhiniemi.
[/quote]
No ne Paulin vitsit sopii ehkä jonnekin mutta ei mielestäni kauhean loistavia tähän ohjelmaan. Siltsu nyt on ihan omaa luokkaansa seuramiehenä, ei kaikkea voi joka kaudelle saada :D Minusta ihan hyvä kattaus.
Ja ensi vuodelle viimeinkin se Pate Mustajärvi!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:43"]Mua ärsyttää tässä kaudessa se, että nämä tuntuvat pitävän itsekin itseään jotenkin jalustalla. Sellainen rentous ja aitous mielestäni puuttui, toivottavasti paranee jatkossa, mutta aiemmissa kausissa oli enemmän sellaista välitöntä huumoria. Sellainen huumoriveikko puuttuu myös, ekassa oli Jarski ja tokassa Pauli Hanhiniemi.
[/quote]
Komppaan tätä! Isoja egoja ainakin mahtuu taloon tänä vuonna. Kiistatta taitavia kaikki, mutteivät ainakaan mua kiinnosta persoonina.
Mulla on sellainen vamma, että jos laulaja on teknisesti todella taitava ja muutenkin täydellinen, niin en pysty uppoutumaan hänen tulkintansa vaan ihastelee vain että onpa taitava. Siksi varmaan näistäkin tykkään eniten Toni Wirtasesta. Ymmärrän täysin miksi moni rakastaa esim jotain Celine Dionia mutta en ole ikinä saanut hänen musiikistaan mitään irti. Sama pätee usein näyttelijöihin usein. Mutta esim Jenni ja Paula vaikuttaa tosi mielenkiintoisilta persoonilta, vaikka minusta täydellisyyden tavoittelu voi joskus viedä jotain pois eläytymisestä- mielipidekysymyksiä tietenkin
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:43"]Mua ärsyttää tässä kaudessa se, että nämä tuntuvat pitävän itsekin itseään jotenkin jalustalla. Sellainen rentous ja aitous mielestäni puuttui, toivottavasti paranee jatkossa, mutta aiemmissa kausissa oli enemmän sellaista välitöntä huumoria. Sellainen huumoriveikko puuttuu myös, ekassa oli Jarski ja tokassa Pauli Hanhiniemi. [/quote] Komppaan tätä! Isoja egoja ainakin mahtuu taloon tänä vuonna. Kiistatta taitavia kaikki, mutteivät ainakaan mua kiinnosta persoonina.
[/quote]
Niinpä, vähän liiankin isoja egoja. Menee vähän sellaiseksi kilpailuksi kuka nyt on se suurin taiteilija. Parempi on, jos on mukana vähän sellaisiakin, jotka ovat nöyremmällä asenteella. Toinen juttu mikä ärsyttää, on nämä näyttelijät. Vesku ja Samuli Edelmann ovat mielestäni ensisijaisesti näyttelijöitä, jotka ovat levyttäneet. Ei heillä ole edes kunnon materiaalia, ovat tuolla vähän niinkuin väärillä meriiteillä. Jenni Vartiainen ja Toni Virtanen taas ovat niin olevinaan, että en meinaa jaksaa katsoa. Harmi ettei Eppujen Martti Syrjä suostu tähän. Siinä olisi ainakin materiaalia muille, mistä valita.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:43"]Mua ärsyttää tässä kaudessa se, että nämä tuntuvat pitävän itsekin itseään jotenkin jalustalla. Sellainen rentous ja aitous mielestäni puuttui, toivottavasti paranee jatkossa, mutta aiemmissa kausissa oli enemmän sellaista välitöntä huumoria. Sellainen huumoriveikko puuttuu myös, ekassa oli Jarski ja tokassa Pauli Hanhiniemi. [/quote] Komppaan tätä! Isoja egoja ainakin mahtuu taloon tänä vuonna. Kiistatta taitavia kaikki, mutteivät ainakaan mua kiinnosta persoonina.
[/quote]
Niinpä, vähän liiankin isoja egoja. Menee vähän sellaiseksi kilpailuksi kuka nyt on se suurin taiteilija. Parempi on, jos on mukana vähän sellaisiakin, jotka ovat nöyremmällä asenteella. Toinen juttu mikä ärsyttää, on nämä näyttelijät. Vesku ja Samuli Edelmann ovat mielestäni ensisijaisesti näyttelijöitä, jotka ovat levyttäneet. Ei heillä ole edes kunnon materiaalia, ovat tuolla vähän niinkuin väärillä meriiteillä. Jenni Vartiainen ja Toni Virtanen taas ovat niin olevinaan, että en meinaa jaksaa katsoa. Harmi ettei Eppujen Martti Syrjä suostu tähän. Siinä olisi ainakin materiaalia muille, mistä valita.
[/quote]
En kyllä jaa tätä ollenkaan. Mitä pienempi tähti, sen isompi ego se monesti menee. Minusta nämä tähdet ovat rentoja omia itsejään ja ei niin pitkälle pääse kuin Loiri, Paula Koivuniemi ja muutkaan tästä porukasta ovat päässeet, ellei ole myös nöyrä. Mutta ei sen mitään nöyristelyä tarvitse olla ("no enhän mä mitään, vähän oon täsä lauleskellut...") niin kuin minusta viimekaudella osalla oli.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:02"] Eikö ketään vituttanut selkeästi ennakoon äänitetyt ja ylisliipatut laulamiset? Meni koko sarja pilalle, kerrankin olis ollut mukana ammattitaitoista porukkaa niin pistetään ne sitten esiintymään levysoittimen kanssa! [/quote] Missä tuollaista oli? Ei ainakaan vain elämää ohjelmassa [/quote] Ei kyllä livelaulannalta kuulostanut yksikään veto.
[/quote]
NO ne nykkä oli
[/quote]
Mitä? Kannattaisi sunkin pysyä vesilinjalla.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:53"]
Epistä, Samulin kappale ei lähde pyörimään Ruudun sivuilla...
Onneksi Nocturne jätettiin rauhaan.
Minusta Paula Vesalan tulkinta paras, kun en vielä ole nähnyt Samulin vetoa.
[/quote]
Itse toivoin, että Vesala olisi laulanut Nocturnen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:15"]
Mikä tuossa oli muuten playbackiä?
[/quote]
Samaa mietin. Esimerkiksi Elan biisi oli mainio, mutta oliko esitys kuitenkin playbackina? Tai Tonin? Jos oli, niin tosi huono juttu ohjelman kannalta.
[/quote] Ne on tehty etukäteen ne biisit, joita ne siinä esittää. Ajattelepa esim. radiossa soinnutta Annan versioita Jukka Pojan "kylmästä lämpimään" -biisistä. Se oli juuri samanlainen kuin minkä Anna ohjelmassa esitti (väliräppeineen sun muineen). Oisko ne sitten purkittaneet sen siinä samalla kertaa vai olisiko todennäköisempää toisin päin?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:54"]Jenni Vartiaisen veto oli tosi epäaito, etukäteen harjoiteltu, ei tunnetta ollenkaan. Nolo! [/quote] Tykkään Jennin äänestä, hän on monilahjakkuus. Hänestä kuitenkin huomaa, että taitaa olla tietoinen suosiostaan. Hänen parhaat biisinsä on sanoittanut kuitenkin joku muu. Esim. Mariska
[/quote]
Monilahjakkuus? Luistelee loistavasti, laulaa keskinkertaisesti ja usein alavireisesti. Kirjoittaa biiseihinsä sanan tai pari, pimpauttaa jollakin soittimella pikku äänen levylle. Instassa kuva studiolta jossa muka soittaa nokkahuilua, mutta otteesta jo näkee että ei osaa. Eli monilahjakkuuspa hyvinkin. Ai niin meikkaus näkyy olevan hallussa.
Olen itse studioäänityksiä tekevä mies ja aika monien bändien ja artistien kans äänitellyt.
[/quote]
Jennihänä on koulutettu laulunopettaja Metropoliasta. Kyllä se osaa.
[/quote]
No huh, ettäkö ihan Metropoliasta... Siinäpä vasta oikea huippukoulu. :DDDDD
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 02:45"]
Onko joku katsonut ennakkojakson, osaatteko kertoa biisilistan?
[/quote]
Samuli, Päiväkoti
Toni, Kovemmat kädet
Jenni, Lautturi
Paula, Joutsenet
Vesku, Rusketusraidat (:D)
Ela, Oot siellä jossain mun
[/quote]
KIITOS SULLE!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:00"]
Paula V:n lauluääni- ja taidot ovat jotain aivan kamalaa. Noin surkea laulaja ei voi menestyä muuta kuin Suomessa, ja sitäkään ei voi muuta kuin ihmetellä.
[/quote] Kummasti on kuitenkin sibelius-akatemiaan päässyt; Ehkä heillä on vaikkua korvaissaan:
"Vesala kävi Kuopion musiikkilukion. Hän opiskeli Pohjois-Savon ammattikorkeakoulun musiikkipedagogi-ohjaajalinjalla kaksi vuotta, kunnes siirtyi Sibelius-Akatemiaan, missä hän on opiskellut vuodesta 2002 lähtien musiikkikasvatuksen osastolla pääaineenaan klassinen laulu sekä muina instrumentteina piano ja viulu.[2] Vuodesta 2011 hän on opiskellut dramaturgiaa Teatterikorkeakoulussa.[3]"
Katsoin Vesalan jakson jo Ruudusta ja pakko sanoa, että nousi kyllä arvostus Paulaa kohtaa ihan hirmuisesti. En ole ennen ymmärtänyt kaikkia tarinoita biisien takana ja nyt kun niitä kuuntelee, niin ne on ihan pirun hyviä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:06"]
Olihan Paula Vesala ja Jenni Vartiainen myös Popstarsissa samaan aikaan. Jenni valittiin Gimmeliin ja Paula jäi Miran kanssa juuri ja juuri bändin ulkopuolelle.. Tosin jos ovat siis jo sitä nuorempana tunteneet toisensa niin sitä en minä ainakaan tiennyt :)
[/quote]
Samalta paikkakunnalta ovat, mutta minunkin ymmärtääkseni tutustuivat Popstarsissa. Nuoruuttahan se aika heille on..
[/quote]
mä taas luulin että tutustuivat samassa koulussa. popstarsin olin jo unohtanut.
Jenni ja Paula olivat jo samassa lukiossa ja sieltä asti ainakin tietäneet toisensa. Tämä käy ilmi seuraavasta jaksosta.
Omasta mielestäni toinen jakso oli huikean paljon parempi kuin eka. Ovat jo paljon rennompia ja itsenikin yllätti Paulan historia ja biisien taustat. Huikeeta.
Minusta taas koko porukka todella mukavan ja mieluisan tuntuisia, etenkin Elasta huokuva lämpö vain korostui. Ja Jenni on ihana
Eka kausi oli paras! Tokasta ei ollu mihikää.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:36"]
Tuli mieleen, että miksi alkoholiton linja pitää olla aina niin TYLSÄ eli pelkkää vettä? Ovatko ainoat vaihtoehdot hieno viini TAI vesi? Siis onhan vesi hyvää ruuan kanssa, mutta tuli vain mieleen, että eivätkö hyvät kokit osaisi jotenkin tuoda jotain jännää myös juoman muodossa ateriaan..
[/quote]
Totta. Olisivathan he voineen juoda vaikkapa alkoholitonta kuohuviiniä, kuusenkerkkäjuomaa, alkoholittomia drinkkejä, karpalomehua, kotikaljaa, vaihtoehtoja on lukemattomia.
[/quote]
[x] kuusenkerkkäjuoma
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:36"]
Tuli mieleen, että miksi alkoholiton linja pitää olla aina niin TYLSÄ eli pelkkää vettä? Ovatko ainoat vaihtoehdot hieno viini TAI vesi? Siis onhan vesi hyvää ruuan kanssa, mutta tuli vain mieleen, että eivätkö hyvät kokit osaisi jotenkin tuoda jotain jännää myös juoman muodossa ateriaan..
[/quote]
Totta. Olisivathan he voineen juoda vaikkapa alkoholitonta kuohuviiniä, kuusenkerkkäjuomaa, alkoholittomia drinkkejä, karpalomehua, kotikaljaa, vaihtoehtoja on lukemattomia.
[/quote]
Kaikki mainitsemasi ovat oahemman makuisia kuin kusi. Miksi ihmisen pitäisi juoda tuollaisia litkuja?
[/quote]
Niin, vastaan vielä toistamiseen, että enhän minä tarkoittanut että kaikille pitäisi niitä alkoholittomia viinejä tms. tarjota, vaan että niille se olisi vaihtoehto ketkä eivät alkoa käytä. Älä siis huoli :-DDDD En minäkään tarjoa sellaisia vieraille, vaan ihan oikeita viinejä :-D