Mikä on oudoin asia, joka saa sinut kiihottumaan?
Hienhaju? Piereskely? Mitä outouksia sitä nyt onkaan olemassa...
Kommentit (460)
Anoppi kesämekossa ilman liivejä
Tällä hetkellä katselen videoita, jossa nainen oksentaa toisen naisen suuhun. Voin sanoa et oon todella märkänä tällä hetkellä!
Kinky Lady 84 kirjoitti:
Tällä hetkellä katselen videoita, jossa nainen oksentaa toisen naisen suuhun. Voin sanoa et oon todella märkänä tällä hetkellä!
Kalevi. Muista lääkkeet!!
Videopätkät, joissa nainen on oikeassa luonnollisessa gynekologisessa toimenpiteessä, ja jotka on kuvattu niin, että jalkojen levällään telineillä oleminen näkyy, mutta intiimialue jää piiloon.
kun joku muu mies katselee/vilkaisee vaimoani ja silmistä näkyy että tahtoisi panna sitä. Toinen on, kun vaimolla joskus nännit nöpöttää paidan läpi ja huomaan kun joku mies niitä katselee.
Ihan vaan semmoista että "oudoksi" on aika vaikea laskea aihetta josta löytyy netistä suoraan tuhatkunta videoa/filmiä. Vahimmat todennäköisesti mustavalkoisia 1910-luvulta.
16 sivusta huolimatta kenelläkään ei ole vielä ollut kovinkaan outoja haluja.
Nainen. En ole koskaan oppinut ymmärtämään,m vaikka korkeasti koulutettu olenkin.
Oispa jotain outoja kiihotuksen aiheita.
Ehkä liiankin perus nää kuviot olleet jo vuosikymmeniä.
Miten sitä nyt yllättäin avaisi uusia latuja tuon ukkokullan kanssa ja mitä ne edes olisivat.
en kommentoi (personal såk förstås, vet du?).
Naisen näkeminen pikkupöksyillä ja rintaliiveissä.Jopa enempi kuin alasti.
Viehättävän naisen jalkapohjat.
Reliikkikysymys kymmenen vuoden takaa. Mikä vi/un arkeologi täällä harjoittelee? :)
Nuoren naisen paljaan pyllyn piiskaaminen vitsalla ulkona niin, että joku voi nähdä ja kuulla.
Miehellä isot kämmenet ja paksut sormet. Ei tarvitse kuin nähdä sellaiset niin minut saisi poimia mukaansa kyselemättä.
Toinen on hoidettu parta. Nämä yhdessä 👌
olen katsellut joitain kertoja poikakaverin kanssa piirrettyä jossa on poneja. joka kerta tuo on johtanut sänkyjuttuihin. minulla on sellainen tuntuma että poikakaverini on viriilimpi aina silloin kun ollaan kyseistä sarjaa katseltu.
No kun pakotetaan tunnustamaan. Näin naisena miehen isot, jäntevät ja korkeaholviset jalat. Jos sellaiset onnistuu paljaaltaat bongaamaan niin sykähdyttää. Muutaman kerran olen tuollaisten omistajan kanssa sänkyyn päässyt. Eipä niistä kukaan ole vastaan pannut, kun niitä olen halunnut vähän hyvänä pitää. No, omassa kumppanissa on niitä muita hyviä ominaisuuksia. Raukalla tuollaiset 42 numeron lättäjalat...
Jännä jos joku näistäkin tykkää. Mulla meinaa jalat olla jo kokoa 46😅 Ei meinaa duunarille enää kenkiä löytyä. Ja on räpylä mallit kun armeijassakin ihmetteli kuinka näillä voi marssia😂
pissaaminen