Mikä on oudoin asia, joka saa sinut kiihottumaan?
Hienhaju? Piereskely? Mitä outouksia sitä nyt onkaan olemassa...
Kommentit (460)
Todella iso klitoris. Kiimaista katsoa, kun nainen "runkkaa" sitä.
Jossain oli video, jossa nainen hieroi isoa klitorista pieneen silikoni pimppiin. Todella kiihottava video.
Naisten sukkahousujen haistelu. Myös vanhat naiset. Olen siis 32 vuotias mies.
Joskus fantasioin olevani nuori poika, jolla on alkanut seksuaalinen mielenkiinto heräilemään. Joku teinityttö sitten käyttäisi kehoani halujensa tyydyttämiseen.
Oon oikeasti 31v mies.
Se että joudun vaippoihin ja on pakko pissata myös niihin. Kalu ihan mielettömän kovana koko ajan... ja todella vaikea pissata
Tiukka neuvottelu asiakkaan kanssa, jossa yhtiötämme edusti vain minä ja naispuoleinen kollegani. Saimme keskustelun ja asiat tasapainoon. Lähtiessämme neuvotteluhuoneesta kollegani siveli kättäni olkapäästä kyynärpäähän ja hymyili. Kääntyi lanteet keinuen muualle. Se oli mielenkiintoinen hetki, se kosketus. Ja ei, ei päätynyt koskaan mihinkään muuhun, työkavereita olimme.
nainen levittää lastin kasvoilleen oikein kunnolla.
Kun nainen nuolee lastin toisen naisen rinnoilta.
Naiset nuolevat toistensa rintoja 69:ssä. Uskomattoman kaunista,
Alastonmallina!
Pitää olla aito studio ja kuvaaja, tuhmat vaatteet, meikki, korut ym.
Videon teko seuraavana listalla.
Sadepuvussa kumi saappaissa ja pitkävartisissa kumihanskoissa työskentelevä varsinkin nainen kiihottaa
Ei ehkä kovin outoa, mutta
Ajatus että saa runkata katsellen vaimon Pillua, ja lopuksi laueta karvoitukselle.
Ja vaimon pyynnöstä nuolla koko ihanuus puhtaaksi
Opiskeluaikana kotikaupungissani oli taiteilijapiiri: pari ammattilaista, minun entinen kuvaamataidon opettajani ja pari, kolme amatööriä. Tuli puheeksi, että he tarvitsisivat alastonmalliharjoitteluun miesmallin. Naispuolisia mallaje kuulemma kyllä sai. Niin lupauduin. Piiri koostui pelkästään miehistä, minun entinen opettajani heistä yhtenä, ja oudon jännittävää oli asettua heidän eteensä ilkosillaan, poseeraamaan, ottamaan asentoja, tietäen että minua piirretään päästä varpaisiin. Pidän itseäni umpiheterona, mutta se tilanne, toiset miehet puettuina, itse alasti, roolina paljastaa kaiken, mitään piilottamatta, oli hyvin erikoisella tavalla eroottinen ja kuumottava.
Ei mitään outoa sinänsä, mutta jos mies tulee taakseni ja röyhkeästi vaan alkaa hiplata ja nipistellä nännejäni, olen noin sekunnissa valmis melkein mihin vaan :D ihme juttu. Kun vielä saisin itselleni miehen tätä tekemään, ahh.
Liikuntavammaiset naiset. Erityisesti lyhytkasvuiset. Muutaman kerran päässyt kokeilemaan.
Vaimon nuoruuden panoreissuista kuuleminen. Oudoksi asian tekee se että kyseisillä reissuilla se petti minua
Naisen intiimit ja henkilökohtaiset asiat ja se, etten tiedä niitä. Ja erityisesti se, jos nainen pystyy puhumaan niistä seurassani yleisellä tasolla, mutta pitää yksityiskohdat tiukasti sellaisina, jotka eivät minulle kuulu. Olisi kiinnostava ajatus olla jossain sellaisessa tilanteessa, jossa olisi esimerkiksi kaksi naispuolista ja minä, ja keskustelun mennessä liian intiimiksi minulle annettaisiin ystävällisesti radiokuulosuojaimet, kuulokkeet tms. ja pyydettäisiin katsomaan muualle siksi hetkeksi, kun jutut eivät sovellu minun korville.
Omaa yksityisyyttäni on aiemmin loukattu räikeästi, ja ilmeisesti tämän aihealueen huomioinnista tuleva mielihyvä on minulla niin voimakasta, että se vaikuttaa jopa seksualisuuteen. Muutakaan selitystä en ole keksinyt.
Nuorten naisten pillun tuoksuiset stringit
Vierailija kirjoitti:
13-vuotiaat naiset. Täytyisi muuttaa Japaniin, kun siellä suojaikäraja on juuri tuo 13 vuotta.
13 vee naiset??
Pedari!
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten pillun tuoksuiset stringit
Varsinkin mustat pitsiset, joista näkyy läpi.
Vaihtelee, nyt kiihottaa ihan järkysti kun kotona pyörii tollanen iso patioremonttimies työkaluvöineen, laitteineen ja työvaatteineen määrätietoisen näkösenä. Karskit työmiehet yleensäkin. Antaisin!