Onko luomuruoka huijausta?
Niin, eli kommentteja puolesta ja vastaan! Te jotka syötte luomua, miksi ja mikä on saanut teidät vakuuttuneeksi että se on parempi vaihtoehto? Te jotka ette syö luomua tai jopa vastustatte sitä, miksi?
Itse olen vuosien ajan syönyt luomuruokaa ja monet kyseenalaistavat tämän tapani. Sanovat että luomu on vain kamalaa rahastusta. Olenko tapojeni kanssa nyt ihan väärässä
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huijausta, sen huomaa jo mausta.
Kissan tuntee mausta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin luomukasvikset maistuvat aivan samalle, enkä muutenkaan ymmärrä mitä väliä jollain torjunta-aineiden käytöllä on. Luomulihassa on se hyvä puoli että eläintä on pidetty hyvissä oloissa.
EU-standardien mukaan luomukarjaa pitää hoitaa etusijassa homeopaattisin menetelmin. Eli toisin sanoen jättää hoitamatta, sillä homeopaattiset "lääkkeet" ovat kirjaimellisesti puhdasta vettä.
Ympäristöjärjestöt levittää aiheetonta pelkoa ja vie nuorilta uskon tulevaisuuteen
Voi olla. Ainakin kaikki luomutuotteet on yleensä huonompia. Esim. luomukananmunat.
En juuri siitä syystä osta mitään luomua.
Allergisen lapsen kanssa huomasi luomun eron. Eli joissain tuotteissa oireet aiheutti muu kuin se ruoka-aine. Maussa on eroa. Toisissa hyvä ja esim luomukurkku on liian väkevä. Itse kannatan sitä,, koska joku viitsisi sitä tuottaa. Maailman laajuisesti luomutuotanto pelkästään ei riittäisi kaikkien ruokiin.
Luomuväki koettaa kaikin keinoin mustamaalata tuotteita jotka ovat hinta / laatusuhteeltaan erinomaisia , kuten esim rypsiöljy . Koettavat keksiä muka jotain vaaroja niistä , että luomun järjetön hinta olisi perusteltua maksaa
Euroopan maatalous jämähti 1800 luvulle ja päättäjät nukkuu Ruususen unta . Herätys ! , Ollaan 2000 luvulla
Tämä asia se vaan aina on kummastuttanut , eli jos jossain teknologian alalla , olipa se sitten ruuantuotanto , rokotteita tai mitä tahansa joka on kehityksen mukanaan tuomaa sattuu pienikin virhe , niin joka media etusivuillaan siitä kertoo , mutta sitten näitä humpuuki asioita uskontoja , luomua , luontaistuotteita sattuu jotain ikävää ja niissähän sitä vasta sattuukin , asia salataan koska pelätään ,, että myynti laskee jos asiat tuodaan esille 946
On varmaan hyviäkin ruokia.Mutta tälle jäi huono fiilis jostain.Maistu ....lle.Jätin.luomut siihen.Kallistakin.Ennen kaikki luomuu.