Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinipareilla menee MELKEIN aina huonosti raskausaikana...

Vierailija
02.01.2006 |

oon lueskellut muutaman sivuston odotuspäiväkirjoja ja huomasin että parit joilla menee huonosti, on melkein järestään nuoria, tai sitten suhde on nuori. tulee mieleen että kannattaako sitä oikeesti ruveta lasta väsäämään jos olet 17 v. ja/tai tuntenut puolisosi pari kuukautta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkin tulee mieleen että miksi hätiköidä ja tehdä lapsi niin pian suhteeseen jossa ei välttämättä kovin hyvin vielä toisiaan tunneta, hetken huumassa?

Itse odotimme 4 vuotta, ja kun olimme varmoja että suhde kestää ja molemmat ovat juoksunsa juosseet, annoimme lapsille mahdollisuuden tulla.

Meille esikoinen tuli kun molemmat oltiin 23-vuotiaita, eli nuoria molemmat.

Vierailija
2/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä, että yritetään lapsen kautta omistaa mies (poika). Säälittävää, mutta ei tosiaan AINA tuhoontuomittua jos on sattunut kohdalle kypsä isäehdokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystävä ei välitä kun haluaa vaan mennä kavereitten kanssa eikä halua istua kaiket illat kotona paapomassa isomahaista hysteerisen mustasukkaista teinityttöä....

Vierailija
4/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.vauvat.net

Mä en tajua miten sinne on KAIKKI teiniäidit eksyneet, ja melkein järestään teksti on ihan naurettavaa luettavaa, kun ollaan 18-vee ja mies ei viihdy kotona....!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi